zondag 22 mei 2022

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes...

 Hallo,

vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Deze keer willen we graag kurk op jullie kaart/creatie zien. Gelukkig dat Nelly kurk had want dat zat niet in mijn voorraad. Ik heb daar wat cirkels uitgestanst en gebruikt op deze slimline kaart. Voor Pronty moest ik nog een fototutorial maken dus heb ik beide in 1 kaart verwerkt. Als je de fototutorial wilt zien moet je even HIER klikken.

 


 Lekker aan de klieder met crackle paste en koperverf. Ik hou het kort, ik ga straks een feestje vieren bij mijn zus met de familie. Voor de mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes en onze gastdesigner Daniëlle KLIK JE HIER. De winnaar mag een prijsje uitzoeken van de prijzenpagina.

Heel veel succes met maken van de mooiste creaties!

Liefs Monique

5 opmerkingen:

Gerrina zei

Weer een keer wat anders! En grappig om er dan achter te komen dat je iets niet in je voorraad hebt; schjnbaar niet iets wat je aantrok eerder...maar je inspiratie project is weer een hele mooie; past goed bij elkaar! Fijn weekend!

Martha zei

Rachtig kaartje met kurk, Monique
Ik heb even bij Pronty gekeken, maar dat is op facebook en dat heb ik niet, dus kon ik de tutorial niet zien, maar het resultaat is prachtig
Fijne dag liefs Martha

VoormeKaartje zei

Wat een super mooi en stijlvolle kaart. Direct even die fototutorial bekeken en zo leuk om te zien hoe je het hebt gemaakt.

Angelique zei

Mooi hoe je de kurk op de kaart hebt verwerkt, mooie achtergrond maakte je. Wat een heerlijk nieuws dat jullie opa en oma worden, gefeliciteerd. En je maakte er een gave pagina voor, superleuk die robotjes en de passende tekst.
En ik herken helemaal hoe sommigen het voor elkaar krijgen om altijd te bloggen en te reageren, het lukt mij ook niet. Maar genieten is het belangrijkste.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Ik dacht dat ik al op deze mooie kaart gereageerd had, niet dus.
Super leuk, kurk voor de challenge.
Ik vind dat jij het héél mooi verwerkt hebt in dit kunstwerkje.
Hele mooie combinatie, blauw met kurk.
Ik ga even kijken, volgens mij heb ik nog ergens een rolletje met kurk liggen..... ooit eens gekocht.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...