zaterdag 21 mei 2022

A boy or a girl.....that's the question!

 Hallo daar aan de andere kant van het scherm,

dank aan iedereen die reageerde of heeft gekeken naar mijn vorige post. Ik weet hoe vervelend het kan zijn als Blogger je steeds tegenwerkt om te reageren. Ik weet nu dat als ik het via mijn browser Microsoft Edge doe, ik nergens last van heb. Dat kan een tip zijn. Maar alleen kijken/lezen is ook goed hoor. Er gaat enorm veel tijd in zitten om bij iedereen te reageren. Dat is gewoon geen doen meer. In ieder geval voor mij. Ik reageer op mijn challengeblog op de ingezonden kaarten, ben druk met Pronty en HobbyVision en dan ook nog wat willen maken.....Wie dat allemaal tot in de puntjes goed verzorgd heeft moet mij eens mailen hoe die dat doet....hahaha. Plannen en organiseren.....nou daar loopt het in mijn drukke hoofdje vaak mis. Maar ik heb nog steeds lol in waar ik mee bezig ben.

En nu ik me kan gaan verheugen op het oma zijn....komt er nog zoveel meer bij. Maar nu over naar het serieuzere werk! 

Afgelopen week maakten Kevin en Triscilla d.m.v. onderstaande foto wereldkundig dat er uitbreiding komt in de familie Eding. Wat mij direct al opviel in de reacties dat een heleboel mensen er vanuit gaan dat we een kleinzoon krijgen. Waarschijnlijk door het crossmotortje of de kleur van de kleding? Ik vind het grappig hoe mensen getriggerd worden door een foto. Terwijl er toch staat "baby Eding".


Daarom kwam onderstaande Artjournalpagina uit mijn handen in de dagen erna. Want we weten nog helemaal niet wat het geslacht van de kleine Eding is. Voor mij hoeft dat ook niet maar de kinderen willen het wel graag weten en er moet dus een gender-revealparty komen. We gaan het zien...

Onderstaande pagina herinnerd me over een aantal jaar de gebeurtenis. In de Journal zet ik altijd de datum erbij van het maken. Leuk om later terug te kijken.


Ik heb me tijdens onze ( van Henriët en van mij)  knutseldate heerlijk kunnen uitleven op deze pagina. Allemaal rest stukjes designpapier, opgeplakt, met witte gesso erover heen en diverse kleuren inkt. Het ging nog even mis maar gelukkig was het te restaureren. Deze lijn van Craft O 'clock vind ik super en voor jongens, meisjes, mannen en vrouwen te gebruiken. Helemaal top!

 Het was weer reuzegezellig en ik ben verrast met een prachtige witte Hortensia voor mijn verjaardag alvast. Ze wist dat ik in 1 border allemaal Hortensia's aan het verzamelen ben en deze past daar precies tussen. 

Pas in september komen we weer aan de volgende date toe. Wij gaan halverwege juni al op vakantie en Henriët zit aan de schoolvakanties gebonden. Maar dat geeft niet. Hopelijk is het ook veel te warm om te knutselen. Dan hebben we waarschijnlijk mooi weer!

Voor nu laat ik het erbij. Morgen ben ik alweer terug voor de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes.

Fijn weekend, liefs Monique

13 opmerkingen:

Colien zei

Nogmaals van harte, Monique. Echt heel leuk nieuws!
Je pagina is heel mooi en inderdaad een blijvende herinnering aan deze periode. En die gaan er vast nog meer komen :)
Fijn weekend, grtz Colien

Irene zei

Dikke proficiat met dit blije nieuws, wát zul je gaan genieten want het is zó leuk om Oma te zijn!
Je pagina is prachtig!
XxIrene

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd, superleuk dat jullie opa en oma worden!
Je hebt een supergave pagina gemaakt naar aanleiding van deze periode, zo leuk met die robotjes in combinatie met het industriële uiterlijk van de pagina.

Gerrina zei

Leuk dat je zelf een helemaal niet zo standaard AJ Page hebt gemaakt om deze week in te "vatten"! Ik doe dat zelf ook vaak; iets specefiek van deze week gebruiken op een page! Spannende tijden dus voor jou!
En overal reageren en toch zelf nog werken, hh, familie en vrienden en zelf hobbyen? Dat kan, maar... ik slaap al jaren niet meer dan maximaal 6 uur en uitslapen is 7 uur...dat scheelt wel heel veel (zeker als het nog heel stil is 's ochtends; dan zijn een aantal dingen ook heel snel gedaan)! Fijn weekend!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat leuk dat je oma hoopt te worden!!!
en wat een leuke pagina heb je gemaakt!!!
groetjes Alma

Hermien zei

Super mooie tijd gaat er voor jullie aan komen iets om samen naar uit te kijken. Je pagina is prachtig. Ik blog ook minder tijd tekort nu ik wat meer ben gaan werken, jammer dat de reacties dan ook achterblijven maar ach het is maar een hobby!

Groetjes Hermien

Chantal zei

Gefeliciteerd met dit mooie nieuws.
Een erg mooie pagina heb je gemakt.
Groetjes, Chantal S

Martha zei

Van harte met het mooie nieuws Monique
Gezellig genieten!
Ook van het bloggen want niks moet en alles mag, jet is en blijft ontspanning niet waar!
Ke hebt een mooie pagina gemaakt
Fijne dag liefs Martha

Nelleke zei

Nou mooi nieuws kregen jullie, daar mag jij je echt op verheugen hoor. Een prachtige journaal maakte dat is een mooie herinnering, groetjes, Nelleke

Nelleke zei

Mijn vorige berichtje was kort nu verder. Ik kan wel reageren bij jou met telefoon. Ook ik heb problemen met reageren. Ik ben ook met Microsoft Edge gaan werken. Bij jou kan ik reageren, bij een ander moet ik met Google inloggen en vervolgens kan ik niets. Het heeft ook met instellingen te maken jou blog, die waarschijnlijk goed is. Ik hoop dat het nu beter gaat. Groetjes Nelleke

Scraptastisch zei

Weer een nieuwe fase in jullie leven en het is zo enorm leuk een kleinkind! Je kan de komende maanden aan het idee wennen. Wat een gave pagina heb je gemaakt met de vraag wordt het een jongen of een meisje? Hartstikke leuk dat je een knutsel date met Jet hebt gehad en voor je het weet is het weer September en kunnen jullie de draad weer oppakken! Ik heb dezelfde periode als jou vakantie ook vanaf half juni, heerlijk ook zin in!
xx Gerie

Ellen zei

Hartelijk gefeliciteerd met dit prachtige nieuws…ik kan je zeggen dat het zooo leuk is om oma te zijn. Wij hebben er 3 en het is zo’n rijk gevoel!
Lekker genieten nu van alle dingen die gaan komen.
Je kaart is prachtig!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Dit bericht had ik gemist......
Wauw, Monique, wat ontzettend leuk nieuws.
Gefeliciteerd en laat je maar lekker inspireren door deze leuke tijd.
Inderdaad leuk om daar later op terug te kijken.
Geniet ervan!! Ik hoop dat je aanstaande moeder (en vader) zich goed voelt.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...