maandag 30 mei 2022

Dank jullie wel!

 Hallo allemaal,


dank jullie wel voor alle kaarten die ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag. Er is nog wat onderweg hoorde ik net. Maar ik laat toch wat kaarten zien. Ik heb nog geen tijd gehad iedereen persoonlijk te bedanken. En het lukt voorlopig ook niet daarom doe ik het zo. Ik ben er echt heel blij mee en had het niet verwacht. Ook omdat ik zelf soms een sukkel ben wat betreft kaarten versturen.



 
Ook wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik gisteren gauw even tussen neus en lippen door heb gemaakt. Vaak zijn dat de kaarten waar ik het meest blij mee ben.
 

Eerst een stukje papier geëmbossed en daar met copperwax en blauwe wax overheen. Wat vlindertjes gestempeld, gekleurd met ecolinebrushpennen en uitgeknipt. Die opgeplakt met 3D lijm zodat de touwtjes die onder de vlindertjes doorlopen, mooi vast bleven zitten.
 
Tot de volgende keer.... liefs Monique.


10 opmerkingen:

Ela zei

Nog van harte gefeliciteerd! Je bent mooi in het zonnetje gezet. En even tussen neus en lippen door gemaakt zegt ze, prachtig hoor! Maar inderdaad, soms komt alles lekker spontaan bij elkaar en dan is de kaart zo klaar. Groetjes Ela

Angélique zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en prachtige kaarten heb je mogen ontvangen, superleuk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag Monique en wat ben je verwend met mooie kaarten. Gezellig hoor.
De kaart die je gemaakt hebt met de vlinders vind ik een prachtige kaart.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Monique, je bent lekker verwend en je maakte zelf ook een prachtige kaart xx

Trijntje zei

Leuk dat he zoveel mooie kaarten hebt ontvangen. Geniet ervan. Je eigen kaart is prachtig. Groeten Trijntje

Hermien zei

Verjaardagspost altijd leuk, je kaartje is heel mooi.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk al die verjaardagspost!
Je kaart is echt super gaaf gemaakt!
Ik zag op jouw blog nog meer moois dus ben ik volger geworden!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Leuk hè, al die echte post!
Kan je heel blij van worden, tenminste, ik wel.
Mijn verjaardag kaarten hangen hier ook nog steeds in de kamer, zo gezellig.
Wat maakte je een prachtige kaart.
Herkenbaar, dat de kaarten die je "even tussendoor" maakt van het mooist zijn.

Martha zei

Wat ben je verwend, Monique
Fijn he om post te krijgen !
Ik heb de gekregenbkaarten van het afgelopen jaar ook allemaal nog ophangen, gewoon omdat het zo gezellig is!
Je maakte een hele mooie vlinderkaart
Fijne dag liefs Martha

Willy zei

Ohhh wat ben je lekker verwend zeg, superlief en wat een prachtige kaartjes!! En je tussen neus en lippenkaart is een beauty!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...