zondag 8 mei 2022

Ik hou van Holland, van je bossen en je hei

 Hallo allemaal,

genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik wel. Ik zit weinig in mijn hobbyhokkie, we zijn in de tuin bezig. Die is zo weer zomerklaar. Kan ik daarna weer knutselen 😉 Momenteel zit ik in Volendam samen met Laura. Na 2,5 jaar kunnen we eindelijk onze weekendjes weg weer hervatten. Ze was nog nooit in Volendam geweest. (toen ze klein was wel hoor) Dus gaan wij naar een ontzettend Hollandse trekpleister. We overnachten in Hoorn. Daar wonen 2 vriendinnen van haar en Gerie woont vlakbij Hoorn, dus zijn we gisteravond apart van elkaar op stap geweest. 

Maar nu eerst mijn voorbeeldkaart voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. Waar het alweer tijd is voor een reminder. Er zijn al hele mooie kaarten ingezonden. Maar er kan nog veeeeeeeeeel meer bij.


Het is een artjournalpagina. Heel simpel met een tekst uit het liedje van Heintje Davids. Die spookt sinds het begin van de challenge al door m'n hoofd 😄

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Nog meer inspiratie nodig? Kijk dan gauw op het challengeblog voor nog meer voorbeelden van mijn teammaatjes.

Ik ga verder met toeristje spelen. Onze laatste dag alweer. Waarschijnlijk op de boot naar Marken.

Liefs Monique

15 opmerkingen:

Martha zei

Wat gezellig leuk op pad met je dochter,Monique
Geniet ervan!
Ga je ook nog kijken in het huisje van Kaatje Boes, op !arken, zo leuk dat authentieke woninkje!
Mooie Hollandse kaart heb je gemaakt!
Liefs Martha

Irene zei

Quality time voor moeder en dochter, hoe LEUK 7s dát al vind ik Volendam een mega afknapper (was er ook nog nóóit geweest en vond dat het moest 😏) Maar Merken is juist wél de moeite waard, ben dus benieuwd hoe jullie het hebben ervaren. Tof dat je bij Gerie was, kers op de taart!! Je kaart is leuk!
XxIrene

Scraptastisch zei

Ik hou ook van Holland maar kan niets bedenken voor deze challenge! Jouw stempel is een bjoetie op je kaart en weer prachtig Monique! Wat hadden we het gezellig gisteravond was super om je weer te zien! Nog een heerlijke moederdag met Laura ik denk naar Marken. Veel plezier nog...liefs Gerie

Angélique zei

Ah, je was in het mooie Hoorn, welkom in mijn woonplaats 😉
Veel plezier vandaag samen, jullie hebben gelukkig mooi weer erbij.
Je kaart is weer een "echte Monique", met stempels en inkt, mooi gemaakt.

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart.
Een hele fijne en zonnige dag.

Margreet zei

Wat een prachtige pagina met het Hollandse plaatje en de rode tulpen. Leuk om de achtergrond in wit/blauw te doen.
Zó leuk om samen met je dochter op stap te gaan. Ik kan daar ook zo van genieten.
xxx Margreet

Gerrina zei

Klinkt als een heerlijk weekend! Fijn om samen en apart te kunnen genieten! En je kaart is super! (Moet die fietsstempel ook weer eens gebruiken, maar ik denk dat de mijne een stukje groter is... Fijn weekend verder!

Henriët zei

Jouw kaart past helemaal bij jullie weekendje weg. Volendam en Marken. Hollandser kan het haast niet.
Hopelijk heb je nog wat energie over voor dinsdag....
Jouw Hollandse kaart is weer erg leuk. Mooie met de tekst van Heintje. Wij hebben vorige week een voorstelling gezien (op tv) van Claudia de Breij over Heintje Davids. Erg leuk.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh wat fijn dat jullie genoten hebben en je hebt mooi weer gehad!! En super dat je bij Gerie was! Heel gezellig natuurlijk! Kan niet missen.
Je kaart is ontzettend gaaf!

lcrenovation zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elly zei

Je kaart is echt top.
Groetjes Elly

Colien zei

Het is een prachtige kaart geworden, Hollands glorie straalt ervan af! Wat gezellig zo samen op pad, lekker genieten!
grtz Colien

Daphne zei

Prachtig gemaakt, in de herkenbare stijl.
Volendam, ook héél Hollands 😉
Leuk om deze uitjes samen weer op te pakken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke reminder Monique en wat gezellig samen met je dochter op stap. Ik las bij Gerie al dat je op bezoek was geweest, leuk hoor. Fijn dat het allemaal weer kan/mag.
Lieve groetjes Miranda

Josje zei

Wat een mooie stempel heb je gebruikt erg mooie kaart geworden

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...