woensdag 27 april 2022

Art has no rules!

 Hallo allemaal,

hebben jullie een leuke koningsdag gehad? Aan het weer kon het niet liggen. Beetje fris maar af en toe hebben we het zonnetje wel gezien hier.

Ik ben lekker thuis gebleven. De drukke vrijmarkten zijn aan mij niet besteed. En een oranje tompouce heb ik afgelopen zondag al gehad. Die nam Laura zondag mee voor bij de Formule 1. En alleen vind ik er zowieso niets aan. Dus ik heb lekker met Bowie gelopen en een paar uur op mijn hobbykamer gezeten. De afgelopen 2 dagen had ik die weer eens helemaal overhoop gehaald, spulletjes uitgezocht, weggegooid en opnieuw ingericht. En natuurlijk nieuwe ideetjes opgedaan.

Met deze kaart als eindresultaat


Dank jullie wel voor de reacties op mijn Hollandse (nederlandse) kaart van afgelopen zondag. Die stempels heb ik al heel lang en af en toe komen ze weer van pas. Ik houd het kort en even bij jullie op bezoek.

Liefs Monique

13 opmerkingen:

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoihoi,

Wat een gave kaart in deze tinten. Jouw koningsdag klinkt goed.
Hier was geen zon en aan de koude. Even naar de in Joure geweest.
Lekker geluncht en met 2 frambozen struiken en een wijnbes thuis
gekomen. En ook nog een kaartje gemaakt...

Leafs fan Ina xx

Margreet zei

Voor mij was het ook een woensdag als alle andere woensdagen. Heb nog een (vind ik zelf) leuke pagina in mijn AJ gemaakt (n.a.v. een live van Jenine). Zal hem binnenkort wel showen.
Jouw pagina is prachtig zeg!
xxx Margreet

Daphne zei

Mooie kleuren combinatie is dat hè, paars/lila en geel.
Wat een mooie creatie.
Zo te lezen heb jij een heerlijke dag gehad. En nog iets moois gemaakt ook, fijn toch?!
Als de drukte niks voor je is gewoon niet gaan, daar word je alleen maar niet blij van.
En opruimen geeft weer rust en ruimte in je hoofd, er komen vast gauw nog meer leuke creaties aan.

Angélique zei

Heel mooi Monique! Wat een mooie kleurcombinatie heb je gekozen, ik vind het absoluut een kunstwerkje.

Irene zei

Wow wat een toffe kaart in prachtkleuren! Wij hebben gewandeld en verder niks, hartstikke frisse wind, veel wolken en binnen van alles te doen!We hebben enorm geboft toen de meiden er waren en het was GENIETEN 🥰.
XxIrene

GerJanne zei

Hahaha, nú alweer een trope op je kamer? Ik zag nog maar kort geleden een filmpje van je keurig opgeruimde kamer!
Je kaart is supermooi. Heerlijk om tijd te hebben om dat te doen. Nee, hier was het niet vel bijzonders vanmiddag. Tenminste, Peter en Tieme zijn het dorp even in geweest en waren heel snel weer terug (terwijl ik ook op mijn kamer zat)

marja kenter zei

Op fb had ik ook al gereageerd dat ik dit weer een prachtige kaart vind Monique en toch hier ook nog maar een keer. Wat een "plaatje".
Fijne dag, liefs en groetjes

Gerrina zei

Mooi die combinatie van bloemen en een beetje vintage! Groetjes, Gerrina

Josje zei

Super mooi!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi Monique, mooie kleuren en heel gaaf opgebouwd met diverse stempels.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Monique
Ik kan weer reageren gelukkig!
Wat een mooie kaart in prachtige kleurencombinatie heb je gemaakt, fijn he om lekker op te ruimen
Wij hebben lekker in het zonnetje gefietst en okk de drukte niet opgezocht!
Liefs Martha

Anita van Merode zei

Super mooi is je kaart en ik lees dat je je tijd heerlijk besteed heb om de hobbykamer op te ruimen. Ja dan kom je weer van alles tegen.
Ik doe dat ook regelmatig.
Groetjes Anita

Bernadet zei

Wat een gave kleurencombi is dit geworden Monique!!
Heel mooi hoe je dit alles verwerkt hebt.

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...