zondag 10 april 2022

Stop and smell de flowers

Hallo lieve blogdinnen,

ik ben een beetje laat maar hier alsnog mijn bijdrage voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Ik had niet eens door dat er al weer 14 dagen om waren. Ik had het druk deze week. Ik moest voor Pronty en HobbyVision een live voorbereiden met de nieuwe Pronty serie Florial. Waar ook onderstaande kaart mee is gemaakt. En zit in het ontwikkelteam van Pronty voor de volgende nieuwe serie. Dat is zo leuk om te doen maar gaat o zo veel tijd in zitten. En dan vergeet ik dingen. Maar het is weer op gelost. Ik heb ook al heel veel mooie slimline's voorbij zien komen. Het blijft een mooi formaat kaart waar je veel op kwijt kunt.

Deze kaart heb ik met het mooie dessinpapier gemaakt. De blauwe bloem is geknipt uit een 30 x 30 vel. Niet helemaal vastgeplakt zodat er nog een mooi label achter past. De tak is van chipboard.

Ik hoop nog veel meer slimline tegen te komen op het blog van Knutsels en Kadootjes. Maak het ons maar moeilijk. Ik ga even weer verder met ontwerpen en wandelen want eindelijk is het weer wat langer droog. Misschien vandaag geen nat pak en natte hond.

Fijne dag, liefs Monique

16 opmerkingen:

Margreet zei

Supermooie kaart, Monique.
Wat leuk dat je in het ontwikkelteam van Pronty zit. Proficiat. Ben benieuwd naar je ontwerpen.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Ik dacht al waar blijf je,🤣
Wist natuurlijk al wat je van de straat houd...enjoy it!!! Mooie slimline Monique en ook al is het een hele leuke challenge weet ik niet of het er van mijn kant in zit om mee te doen. Het weer wordt mooier en ja dan na het werk even lekker rondje fietsen heel aantrekkelijk 😊
Fijne zondag vetder Monique!
xx Gerie

Angélique zei

Heel mooi met dat prachtige papier!

Irene zei

In het ontwikkelteam, dat is wel super vet Monique.. je hebt veel ballen hoog te houden maar zolang het vooral LEUK is heerlijk om zo creatief te zijn! Mooie slimline reminder!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om zo betrokken te zijn bij het ontwerpen Monique en ach we vergeten allemal wel eens iets toch? Je hebt een mooie slimline kaart gemaakt met leuk dessin-papier. Leuk idee om het label zo in het patroon te "verstoppen ".
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Zó zeg, wat een mooie kaart.
Wat een leuk idee om de bloem niet helemaal vast te plakken, zodat er nog iets achter kan.
De achtergrond vind ik ook mooi.
En de combinatie van kleuren, ook mooi😊.

Ik liep vanmorgen al om half 9 buiten met Floor, kouddddddd joh.
Toen ging ik om half 12 weer, sjaal om, handschoenen aan, winterjas tot bovenaan dicht......pff..... was het ineens héél mooi weer en warm😅.
Liep ik dan, met mijn goeie gedrag🤣

Trijntje zei

Wat een mooie Slimline. Heel erg leuk gemaakt. Wat leuk voor je dat je in het ontwerp team zit en druk bent met lives. Zolang netvlies is is is het goed. Ik weet niet of het mij lukt om een Slimline kaart te maken. Heb nog wat andere kaarten die eerst aan de beurt zijn. Voor ons komt de tijd van erop uit ook weer aan. En dan minder of geen geknutsel. Je ziet het wel jij succes met al je leuke geknutsel en gefreubel . Groeten Trijntje

Hermien zei

Een prachtig kaartje Monique. Veel succes met ontwerpen. Hier is het de hele dag droog gebleven met een zonnetje.

groetjes Hermien

Henriët zei

Super leuk deze slimline. Mooi papier ook. Net als die hele lijn van Pronty trouwens. Ben heel benieuwd naar de lijn die jullie nu aan het ontwerpen zijn. Wordt vast ook mooi!
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wow....prachtige kaart Monique....niet erg om daar even op te moeten wachten!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

wow, prachtig geworden.
groetjes Alma

GerJanne zei

Wat een topidee om grote bloemen uit DP te knippen en dan het dan zo op een slimline te verwerken. Ik had hem natuurlijk al gezien , maar had geen idee hoe je het gedaan had. Heel gaaf!

Elly zei

Superleuk je kaart! En gefeliciteerd dat je in het team zit, gaaf.
Groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Monique
Wat een prachtige slimlinekaart heb je gemaskt!
En wat leuk dat je in zo'n ontwikkelteam zit!
Liefs Martha

Gerrina zei

Deze ziet er zo elegant en fijntjes uit! Mooi! Groetjes, Gerrina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de mooie kleuren en details
groetjes ellen

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...