maandag 28 maart 2022

Mijn dagje knutselen met Henriët

 Hallo allemaal,

vandaag hadden Henriët en ik afgesproken om onze creatie te laten zien die we hebben gemaakt tijdens onze knutseldate. Ik ben ietsiepietsie te laat maar het is nog maandag 😉 Dit is mijn uitvoering geworden:

Dit is de bovenkant van een pizza doosje van Elizabeth Craft Design.


Hieronder zie je hem open.

Van het doosje heb ik alleen de bodem beplakt.



Dit is één van de vierkantjes.





Het was weer een heerlijke dag. Doordat ik 's morgens eerst een afspraak had, zijn we maar begonnen met de lunch. Dan knutselen, dan koffie met oude wijven koek, knutselen, met Bowie lopen, eten en weer knutselen. Dat in goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?

En ik heb Henriët zover gekregen dat ze zondag met me mee gaat naar de Art Specially. Helemaal top!
Als je steeds meer gaat stempelen moet je toch ook op de ArtSpecially zijn geweest 😍

Ik ga weer poetsen! Ook dat moet wel eens gebeuren...hahahaha!

Fijne dag, liefs Monique


12 opmerkingen:

Angélique zei

Jouw creatie is ook super, mooi met het blauw vleugje apricot. Je hebt Henriët flink aangestoken met de liefde voor inkt en stempels en zeker niet onverdienstelijk.

Creaellenknutselsite zei

Ook jouw creatie is mooi geworden zo leuk hoe jullie beiden alles anders hebben verwerkt
veel plezier op de beurs
groetjes ellen

Gerrina zei

Wat een mooi project om zo op een dag aan te werken! Gave technieken, en tja blauw...zo mooi!
Leuk dat jullie naar de AS gaan; ik ga dit jaar niet; vind 't te duur geworden, want de entree is veel hoger en dus veel te duur voor een beurs...tja ik ging nou eenmaal niet voor de workshops... en ook niet helemaal voor nieuwe stempels, of het moet van de paar buitenlandse firma's zijn, ik ging voornamelijk om iedereen weer eens te zien. Maar met overnachting, benzine en avondmaal wordt het me te duur; dan kan ik een half jaar lang verder niets aanschaffen... Ik hou me nu eenmaal aan mijn hobby-budget...Tja, dan maar wachten tot de PaperPassion en Knots; die zijn dichterbij; geen overnachting, niet ver rijden en dan kan ik de kosten van parkeren en benzine delen omdat we met z'n 2-en gaan...
Jammer dat ik nu niemand zie, maar ja tis niet anders...
Gelukkig kan je alles ook via de post laten bezorgen, dus doe ik dat maar; kan ik meer kopen en heb ik er langer plezier van...
Geniet van het mooie weer!

marja kenter zei

Deze kaart is ook weer prachtig Monique.Zo mooi die kleuren.
En gezellig hoor naar de AS, ik heb dit jaar geen kaart gekocht omdat ik niet wist hoe het zou gaan met de knie. Maar volgend jaar ga ik zeker weer als het kan. Nog een fijne dag en liefs

Henriët zei

Het was weer een top dag! Zo gezellig steeds en dan ook nog naar huis gaan met iets moois!
Jouw blauwe variant is erg mooi met de witte, gebleekte bloemetjes. En de grote, roze bloemen geven een mooi contrast.
Lekker gepoetst vandaag? Wij hebben gewandeld. Ik heb blauwe kikkers en een blauwborst gefotografeerd. Zo leuk!
Groetjes van Henriët

Marja zei

Superleuke creatie Monique!
Je bent weer lekker bezig geweest met de stempels en ink.
Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad.
Veel plezier op de ArtSpecially ik sla nog een jaartje over.
Groetjes Marja.

Daphne zei

Wat verrassend, de inhoud.(schreef ik ook bij Henriët) Ik vind het doosje alleen al zo mooi en dan zit er ook nog eens een mooie kaart/creatie IN het doosje.
Jij maakte weer iets heel anders dan Henriët, dat is nou juist zo leuk van samen knutselen.
Klinkt als een gezellige middag.
Heel veel plezier bij de AS, laat je daarna gauw zien wat je gekocht hebt?
Oh en, poetsen???? Bleeeeh.

Angelique zei

Ook jouw doosje is prachtig, zo leuk als je het mooie doosje open maakt. Prachtige kleurencombinatie en een mooie bloem. Ook je slimline voorbeeldkaart is een plaatje, wat een gave achtergrond.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wauw, die van jou is ook supermooi! Je had een mooi projectje bedacht voor jullie knutseldate!
En wat goed dat je Henriët hebt overgehaald om naar de AS te gaan. Tuurlijk moet ze daarheen. Goed gedaan!

Martha zei

Prachtige creatie Monique
Leuk samen knutselen!
Leuk vooruitzicht naar de A.S.beurs, alvast veel plezier!
Liefs Martha

Margreet zei

Wat een prachtig doosje, Monique. En wat gezellig dat jullie samen naar de AS gaan. Veel plezier alvast.
Hartstikke bedankt voor je mooie verjaarskaart. Ben er heel blij mee!
xxx Margreet

Cinderella zei

Hoi Monique,

Een super gave creatie.
En altijd gezellig met zijn tweetjes freubelen en de dag doorbrengen.
Veel plezier op de Art Specially.
Ik sla een jaartje over jammer genoeg maar ik kan nu die afstand niet rijden en ook niet zo door de drukte maar ik blijf positief en ga genieten van de berichtjes van degene die wel gaan.
Liefs & Creatiefs
Cinderella
XX

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...