donderdag 14 april 2022

Box in a box

 Hallo, 

vandaag een doosje voor jullie om te laten zien. Het model doosje heb ik van Silhouette. En daar heb ik het mooie papier van Pronty Florial op gebruikt. Hieronder een "paar"foto's. Dat is het nadeel van een doosje....het fotograferen. Maar het is weer gelukt.










Vandaag gaat Geert weer voor 14 dagen weg, dus ik heb een rustig paasweekend. Schoondochter komt eten 1e paasdag want Kevin heeft late dienst. Zo weten we zeker dat we allebei een warme maaltijd krijgen. Alleen eten is gewoon niet leuk. Dat zullen een heleboel het met me eens zijn. Ik ben ook meer een broodeter. Lekker soepje met vitamientjes erbij en dan heb je toch ook een gezonde maaltijd. Als Geert weer thuis is, eten we 14 dagen lang aardappels, groente en vlees. Een man van de oude stempel...hahahaha. Niks mis mee hoor.

Maar alle gekheid op een stokje....fijne paasdagen!

En mocht je alleen zijn, zoek me dan maandagavond half 8 op, op de FB pagina van HobbyVision. Dan ga ik live en sluiten we samen het paasweekend af!

Liefs Monique

13 opmerkingen:

Trudy zei

Wat prachtig gemaakt zeg!
Haha mijn vader wil ook elke dag aardappels, ook van de oude stempel!
Jammer dat hij zolang weg is maar je kunt wel eten wat je wil!
Op mijn blog zie je een kerstkaartje met het gewonnen papier!
Groetjes Trudy

Gerrina zei

Wat een gaaf project! Vind die sierlijke gebogen lijnen zo mooi elegant, ook hier weer op! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Ik moest even goed kijken, maar heb door hoe dit zit! Mooi papier hoor Monique al eerder bij je bewonderd! Ja de generatie van piepers, groente en vlees 😂 maar nu kun je weer kiezen! Met anderen eten is ook veel gezelliger hoor, met een avonddienst koken en eten we ook altijd samen, veel leuker om met Laura te eten. Je gaat je vast wel weer vermaken en geniet van je live, ik kijk het weer later.
Fijne paasdagen en liefs 🤗

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi gemaakt Monique, fijne paasdagen.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow....wat een gave creatie heb je gemaakt Monique.....SCHITTEREND!
Groetjes en succes met je live uitzending,
Diny

Henriët zei

Wat een prachtig doosje. Heel mooi papier is dat. (zal ik wel....zal ik niet....)
Jij vermaakt je vast wel de komende 14 dagen te beginnen met de live maandag. Ik weet nog niet of ik dan kijk of later. Geen idee wat we allemaal gaan doen de komende dagen.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een mooi papier is dit.
De kleur groen vind ik heel mooi.
Leuk model, de foto's van de zijkant gemaakt, die zijn goed gelukt ik snap meteen hoe het in elkaar zit.
Ben je denk ik best een poos druk mee geweest.
Wat een goed idee om bij erkaar te gaan eten, veel gezelliger.
Fijn weekend en succes maandag!!

Cinderella zei

Hoi Monique

Wauw gaaf gemaakt en gezellig dat je niet alleen hoeft te eten .
Fijne Paasdagen
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Angélique zei

Dat is een heel speciale, mooie creatie, heel verrassend. Mooi papier heb je gebruikt.

GerJanne zei

Oh ja, zo gaaf dit model. Heel mooi papier is het ervoor. EN erg leuk die label die ook nog verstopt zit. Ik hoop dat je rustige paasdagen houdt. Gezellig dat Triscilla komt eten en net wat je zegt: samen eten is veel gezelliger.

Hermien zei

Wauw Monique wat een prachtige creatie, mooi papier heb je gebruikt. Fijn dat je gezelschap krijgt van Triscilla samen is het toch leuker.
Geniet van het mooie weer...en we kunnen nu echt gaan aftellen naar volgende week.

Groetjes Hermien

Josje zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Monique
fijne paasdagen

Martha zei

Hoi hoi Monique
Prachtige creatie mooi model in een schitterende kleur!
Fijne paasdagen, liefs Martha

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...