zondag 24 april 2022

Ik hou van Holland....

 Hallo lieve allemaal,

wat gaat de tijd snel. En nu het van dat mooie weer is al helemaal. Vandaag begint er dan ook weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Dit keer is het thema: Maak een ras Hollandse kaart! En met Koningsdag volgende week is dat al vast een goede start.

Ik moest er zelf even goed over nadenken maar het is gelukt. Ik heb wat oude stempels van DarkRoomDoor gepakt. Met grachtenpandjes en tulpen. Dit is het geworden:


Het is een dubbele kaart maar hij lijkt op een briefkaart. Hollandser kan niet volgens mij. 

Nu mijn hokkie in voor een Hollandse reminder.

Gisteren hebben we onze DT-dag weer gehad. De eerste weer sinds Corona is uitgebroken. Wat hebben we dat gemist en wat was het weer ontzettend gezellig! Nu wachten tot november, dan hebben we weer ons knutselweekendje. Wat toch een waardevolle vriendschappen kunnen er in blogland ontstaan. Ik ben blij met mijn meiden. Volgend jaar bestaat Knutsels en Kadootjes 10 jaar. Hoe gaaf is dat!

Fijne zondag, liefs Monique

 

11 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een gave kaart, mooi gemaakt, heel apart.
Heerlijk dat jullie zo genoten hebben, fijn dat het weer kan.

Gerrina zei

Deze is heel leuk!
Maar... het is Nederland denk ik wat jullie bedoelen en niet alleen 2 provincies? Ik heb in een ervan 10 jaar gewoond, maar Nederland in z'm geheel bied zoveel meer... Fijn weekend!

Henriët zei

Mooie kaart! Echt Hollands met het grachtenpandje en de tulpen. Leuk met de poststempel van Amsterdam.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Dit is inderdaad op een top Hollands.
Grachtenpandjes en tulpen.
Leuke kaart maakte je.
Ik vind het ook een hele leuke challenge, ik ga zeker weer proberen mee te doen.
Wat leuk hè, dat jullie eindelijk weer af konden spreken met elkaar.
Dit soort dagen zijn zo waardevol!
Goed idee om meteen samen de top 3 van de laatste challenge samen te stellen.
Lekker nagenieten!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wow Monique,

Mooi hoor, een echte Monique weer.
Ik kan echt genieten van je stijl.

Leafs fan Ina xx

Willy zei

Supermooie kaart Monique en een leuke uitdaging!!

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje, maar dat wist je al. En ja wat een ontzettend leuke dag was het en wat houden we het al lang vol he?

Freubelmina zei

Deze opdracht is hoe goed afgegaan Monique, helemaal in jouw eigen stijltje.
Lieve groetjes xx

Martha zei

Leuke Hollandse kaart Monique
Mooi gemaakt!
Fijn dat jullie weer samen konden afspreken
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk dat jullie zo'n gezellig team hebben en elkaar ook regelmatig in het echt ontmoeten Monique, dat is zeker iets om te koesteren. Leuke kaart heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Monique. Heb vandaag je kaartje ontvangen.
Zo ontzettend lief dat je die moeite hebt genomen. Wat heb je die ook mooi gemaakt.
Heb hem direct in het kaartenrek gezet zodat ik ervan kan genieten. Heel erg bedankt!!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...