zondag 27 maart 2022

Bloom in slimline bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 

daar ben ik weer. Het is spamweekend....hahaha. Zo zie je haar nooit en dan is ze er het hele weekend, zelfs 2 keer op zondag. Want ook voor HobbyVision moet ik vandaag een post plaatsen. Onderstaande kaart combineer ik met Pronty en Knutsels en Kadootjes waar vandaag een nieuwe challenge begint. 

Ik denk dat deze challenge jullie beter ligt dan de vorige. Deze keer vragen we om een slimline kaart. Die zien we genoeg voorbij komen. Ik heb hem gemaakt met wat nieuwe spulletje van Pronty. De Florial lijn.

 
Hieronder nog een close-upje. Ik heb op blanco stempelpapier een stencil gelegd en daar wat Nuvo Shimmer powder op gestrooid. Dat nat maken en daarna het stencil eraf halen. En dan met een beetje geluk krijg je deze achtergrond. Ik was er blij mee. De bloem is een foam stempel.




Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. Ondanks het mooie weer. Klik HIER voor de mooie voorbeelden van het DT.

Ik ga genieten van mijn vrije tijd vandaag. Ik ben klaar met Knutsels en Kadootjes, Pronty en HobbyVision. Géén uitdagingen in 't verschiet. Dus misschien maar eens een boek lezen.

Fijne dag, liefs Monique


10 opmerkingen:

Daphne zei

Zo, deze kaart knalt uit mijn scherm.
Wat een mooie.
Ik kocht net 2 hele mooie stansen voor een slimline model, dus ik ben er weer bij deze keer.

jackelien zei

Wauw super mooie kaart.
Prachtige achtergrond.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Jackelien

Nicolette zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Je hebt je weer flink uitgeleefd, leuk!
Fijne zondag, geniet ervan.

Scraptastisch zei

Hey spammer 🤣 Nu mag je relaxen hoor...prachtig kaartje en heel fijn een slimline model en alles mag. Ik maak nooit kaartjes als ik niet weet voor wie, deze uitdaging kun je alle kanten mee op dus doe nu weer gezellig mee! Hele fijne zonnige dag voor jezelf!
liefs Gerie

Gerrina zei

Mooi hoe je de kleuren laat terugkomen in de achter- en voorgrond! Mooie kaart! En was vast heerlijk om te doen... Fijn weekend

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw die bloem knalt van je kaart. Heel mooi gemaakt Monique.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Heel mooi deze kaart met grote bloem, Monique
heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

Colien zei

Echt heel gaaf!
grtz Colien

Henriët zei

Prachtige kaart! Die bloem is erg mooi. En afgewerkt met een bij? Jij ook al?
Het poeder dat je gebruikt hebt klinkt interessant.
Groetjes van Henriët

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...