zondag 13 maart 2022

Heel holland bakt

 Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de leuke berichtjes onder mijn vorige post. Vandaag is het alweer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Met het thema keuken. Dit is mijn voorbeeldbijdrage.

 Ik heb helemaal geen papier met bakspulletjes, ook geen stempels. Dus ik ben op zoek gegaan in mijn Daphne's Diary's. Daar staan altijd hele leuke plaatjes in. Maar ook mooi inpakpapier. Dat mooie inpakpapier heb ik als achtergrond gebruikt. En het meisje met de kokmuts heb ik ook uit dat tijdschrift. En aangezien Heel Holland bakt weer begint dit weekend, heb ik deze tekst gepakt. Allemaal losse lettertjes uitgeknipt. Daar had ik heel veel spijt van toen ik ermee bezig was. Maar uiteindelijk wel tevreden.


Ik ben wel tevreden en kan weer een pagina in mijn Artjournal vullen. Doen jullie ook gezellig mee?

Je hebt nog bijna 2 weken de tijd. KLIK HIER om de mooie kaarten van het DT te zien. Ik wens jullie een hele fijne zondag! Wij gaan nog aan de wandel denk ik en anders lekker relaxen. Ook wel eens lekker. Niks doen!

Lieve groetjes Monique


11 opmerkingen:

Caroline zei

Ja, wij hebben gisteravond weer gekeken hoor naar Heel Holland Bakt.
Je kaartje is dus heel toepasselijk, leuke gemaakt!
Groetjes Caroline

Gerrina zei

Heel inventief! Ik heb geloof ik ook geen stempels hiervan; dat houd me deze keer tegen om mee te doen, maar ik geniet ervan hoe leuk dit is geworden! Fijn weekend verder!

Diny zei

Wat gaaf gemaakt Monique!
Wij hebben heel Hollland bakt niet gezien....wij hadden nog een verlate nieuwjaarsborrel!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een vrolijke bladzijde voor je art-journal. Mooi die rode achtergrond. Goed idee om plaatjes uit een tijdschrift te gebruiken. Ik had min of meer beloofd 2x mee te doen. 1x met stansjes en 1x met inkt. Die met de stansjes heb ik verwijderd omdat hij niet voldeed en tussen mijn stempels vond ik ook niks met koken en/of bakken. Ik blijf bedenken hoe nu dan....
Wij gaan vanmiddag ook lekker wandelen. De camera gaat mee.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Heel erg leuk, zo vrolijk! Heel creatief 9m zo je pagina samen te stellen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke pagina heb je met diverse tijdschriften gemaakt Monique, heel creatief.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Leuke bakkaart Monique
Leuk zoals je het hebt gemaakt
Liefs Martha

GerJanne zei

Ik snap er niets van! Wat liet je me nou zien? Dat zie ik hier niet terug. DIt is een toppagina weer. Wat ontzettend leuk. Dat rood vind ik echt gaaf. Zo sprekend!

Scraptastisch zei

Ik ga heel holland bakt nog terug kijken want was een weekend met vriendin naar Bergen en ook aan zee, heerlijk en heel gezellig geweest! En fantastisch weer, dus heerlijk opgeladen! Je bent heel creatief geweest met je kaart en ik snuffel ook wel eens in het blad van Daphne! Die uitgekbipte letter vind ik weel heel gaaf op je pagina hoor en prachtig voorbeeld Monique!!!
Fijne week verder ik heb nog een week vakantie!
xx Gerie

Angelique zei

Hele leuke, vrolijke kaart geworden. Mooi hoe je met al die verschillende spulletjes een keuken-kaart hebt gemaakt. Ook ik heb weer naar heel Holland bakt gekeken. Zelf totaal geen keukenprinses maar vind het wel altijd leuk om te zien.
lieve groetjes Angelique

Josje zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt Monique

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...