zaterdag 26 maart 2022

De uitdaging met GerJanne en Henriët

 Hallo allemaal,

vandaag ben ik er met een kaart voor de uitdaging van GerJanne en Henriët. Dit keer is het de uitdaging van GerJanne. Maak een kaart, anders dan vierkant of rechthoekig. Voor mij werd dat een cirkel. Ook moest je stempelafdrukjes gebruiken en dessinpapier. Met eventueel wat diepte erin. Ik heb mijn best gedaan hahaha.


Ik heb een cirkelstans gepakt en een kaart van 27 cm en die dubbelgevouwen. De cirkelstans iets buiten de kaart gelegd, net een stukje boven de vouw uit. Dan krijg je een schanierende kaart. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met distressinkt. En verhoogd opgeplakt zodat ik diepte krijg.

Zoals jullie weten doe ik dit niet zo vaak maar het was wel weer eens leuk om te doen.

Jullie zijn vast allang bij GerJanne en Henriët geweest. Zo niet, klik dan op hun naam om naar hun prachtige creaties te gaan.

Ik wens jullie een fijne zaterdag met heel veel zonneschijn!

Tot morgen, liefs Monique


15 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Monique,
en jullie hadden niets afgesproken? ZO grappig, allebei rond en en beetje gesmokkeld met de diepte.. Maar hij is superleuk geworden. En het kleuren is je goed afgegaan!
Ik heb ook gesmokkeld, maar niet willens en wetens! Gewoon weer te enthousiast ergens aan begonnen en me erin vastgebeten en de vorm uit het oog verloren...

Henriët zei

Misschien een klein beetje gesmokkeld doordat Monique mijn kaart dinsdag had gezien.....
Maar he, hij is erg leuk geworden zo met die geschulpte rand en de vrolijke papiertjes. En ook bij jou de diepte met foamtape. Ik reken het goed!
Nog 8 nachtjes slapen.....ik heb er zin in!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Ook deze versie is leuk fijne dag.

jackelien zei

Hoi
Wat leuk hoe jullie elkaar uitdagen.
Je kaartje is prachtig.
Groetjes Jackelien

Martha zei

Mooie kaart Monique
Erg leuk en feestelijk!
Liefs Martha

Angélique zei

Een heel vrolijke kaart, leuk om bij jou ook eens anders dan anders te zien, ook dat gaat je heel goed af. Jij hebt Henriët en GerJanne al eerder aan de mixed media gekregen, nu krijgen ze jou eens aan het knippen, plakken en kleuren, leuk!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de vrolijke kleurtjes en schattige stempeltjes, leuk allemaal gecombineerd in de uitdaging
groetjes ellen

Marjan zei

Ook jouw uitwerking is superleuk, en ja, dit soort kaartjes zijn ook leuk om te maken, helemaal mee eens! Fijn weekend!

Margreet zei

Wat een toffe kaart heb je voor jullie uitdaging gemaakt. Mooi kleurwerk hoor!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Super leuk is je cirkel kaart geworden en jullie hebben elkaar weer lekker uitgedaagd! Heel fijn weekend verder,
xx Gerie

Diny zei

Wow.....jouw kaartje is ook heel GAAF geworden Monique!
Zo mooi om te zien wat jullie alle drie gemaakt hebben!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Gerrina zei

Een lekker feestelijke kaart! Best lastig om met meerdere regeltjes iets te verzinnen. Fijn weekend!

!neke zei

Ik vind hem super leuk !!!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Die stempeltjes zijn zo schattig, ik heb ze ook en gebruik ze vaak. Heb jij het nijlpaardje uitgeknipt of heb je er stansjes bij?
Goed geslaagd, deze kaart, toch ook wel eens leuk om te doen toch? Dat tutten met papier 😄
Het begint al te wennen hoor, zonder Jesse (en Lila). Het is inderdaad waar, er breekt een nieuwe fase aan...... we kunnen nu bij erkaar langs gaan, wat heel gezellig is.
(Wij hebben zowel Mylo als Jade nog thuis wonen hoor, 1 tegelijk het huis uit anders trekt mama het niet, haha)
Jesse is met Lila vertrokken, maar haar, dus de hond, missen we net zo hard!

Hermien zei

Dit zien we inderdaad niet vaak van je Monique, maar ook dit gaat je goed af. Je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt.

Groetjes Hermien

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...