zondag 27 februari 2022

In my kitchen coffee rules!

 Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de reacties op de flessenuitdaging. Gistermorgen had ik nog een uitdaging, ik moest nog een kaart maken voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. De uitdaging is KEUKEN. Dat was wel even denken maar het is gelukt. Je hebt van die leuke borden met tekst voor in de keuken bijvoorbeeld. Dat is mijn uitgangspunt geweest.

 
Mijn achtergrondpapier is een left over van de gelli plate achtergrondjes. Die heb ik gescheurd en weer opgeplakt. Daarover heb ik een gebruikt theezakje geplakt. Met een neoncolor II heb ik wat naden gekleurd. Vervolgens heb ik de randen gestempeld met de koffiekringen en de boontjes. Ook nog wat tekst. Het koffiekopje heb ik gestempeld op vloeipapier. Uitgeknipt, opgeplakt en ingekleurd met neoncolorII blauw. Rondom de kaart heb ik wat goudwax aangebracht. De letters zitten in een stickerboekje van Jenine's Mindful Art. Nog wat witte spetters en klaar is mijn pagina.

In my kitchen, coffee rules!

Hierboven nog een close-up van het koffiekopje en de tekst. De letters zijn nog omlijnd met een zwarte en witte gelpen. Het is me weer gelukt! Gaan jullie ook gezellig aan de slag?

Je kunt meedoen tot en met vrijdag 25 februari 23.55 uur. Met 2 kaarten/creatie.
Klik hier om naar de mooie voorbeelden te gaan van het dt en onze gastdesigner Marjon.

Ik ga genieten van het mooie weer vandaag!
Liefs Monique


12 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat heb je dit mooi gedaan ik vind m supermooi!!
groetjes Alma

Henriët zei

Hoewel je bij mij niet met koffie aan moet komen kan ik wel erg genieten van deze mooie pagina. Leuk zoals alles bij elkaar past. Tot de koffiekringen aan toe. Die zijn mijn grote ergernis als ik op woensdag mijn klas weer in kom. Overal koffiekringen op mijn bureau.....
Ik ga proberen 2x mee te doen met deze challenge. 1x met inkt en 1x met stansjes. Proberen he......
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een supergave pagina, Monique!
xxx Margreet

Angélique zei

Wat heb je er weer een prachtig geheel van gemaakt en zo te zien met heel veel plezier. Geen idee hoe je al die stappen in opbouw zo verzint, maar jij lijkt zulke creaties zo uit je mouw te schudden.

Marjan zei

Mooie pagina, een heel gezellige ook met de dampende kop koffie, de tinten en de kleine koffieboontjes, je kunt de geur bijna ruiken! Gaaf!

Gerrina zei

Alhoewel ik geen koffie drink en thee dus de boventoon voert in onze keuken, vind ik dit helemaal super! Wat is er zo veel te zien in de lagen die je gebruikte! Fijn weekend verder!

marja kenter zei

Ohhh wat is dit weer mooi Monique. Ik vind het zo knap dat jij stempelt op vloeipapier en dan ook nog uitknipt, ik moet dat toch maar eens gaan proberen want het is me nog nooit goed gelukt. Leuk dat je ook een theezakje hebt gebruikt, daar ben ik momenteel mee bezig want ik volg de internetcafé cursus bij Willy Duit. Ik heb nog een stapeltje zakjes liggen. ha, ha.
Liefs en groetjes

Elly zei

Ik vind het top.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ha Monique,
hij is zo mooi! En je weet het, ik kom graag in jouw keuken en zeker voor de koffie!

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart. Geweldig gemaakt met deze leuke technieken. Groeten Trijntje

Kaartvanjosje.blogspot.com zei

Wat heb je dit super mooi gemaakt monique

Angelique zei

Hele mooie kaart, helemaal afgewerkt en zoveel details. Ik lust geen koffie maar vindt het wel lekker ruiken, haha.
lieve groetjes Angelique

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...