zondag 2 januari 2022

Dankbaarheid is een bloem...

 Hallo allemaal,

Zijn jullie de jaarwisseling goed doorgekomen? Hier wel. Alleen Bowie was er niet gelukkig mee. Maar hij komt weer een beetje tot rust. En we hebben lekker vandaag nog om bij te komen. En vandaag begint de eerste challenge van Knutsels en Kadootjes weer. Een nieuw jaar, nieuwe kansen.

We beginnen met de letter D. We willen graag iets op jullie kaart zien, dat begint met de letter D.

Ik moest daar best wel even over nadenken maar het is gelukt...ik heb gekozen voor Doily. Ik zal het je laten zien..... Ik heb een artjournal pagina gemaakt. Met een achtergrond gemaakt op de Gelli Plate. Met de achtergrondstempels van StudioLight en de Doily's van Carabelle Studio.

Ook heb ik van Tim Holtz de Field Notes gebruikt. Prachtige plaatjes die je kunt combineren. Ik zie zoveel filmpjes op Pinterest, Instagram en Youtube voorbij komen. En dan lijkt het zo gemakkelijk. Dat is het eigenlijk ook. Er zijn toch  geen regels. Je doet wat jij mooi vindt om te doen.
Maar ik vergeet helemaal waar het om draait, de Doily's die ik heb gebruikt 😊. Ik heb ze over de hele pagina gebruikt. Het zijn de crème kleurige rondjes....hahaha. Maar heb er natuurlijk weer van alles over gestempeld en geplakt. Hierboven en onder zie je ze in de hoeken.
Ook heb ik de glitterpasta van Aladin/Izink gebruikt. Wat is dat superleuk spul om te gebruiken. Je moet wel gelijk je stencils in water doen of gelijk afwassen want anders wordt het een zooi 😉 De pagina zit weer in mijn Journal die inmiddels bijna te klein is maar nog lang niet vol. Mochten jullie de Doily's niet zien, dan staat er ook nog de D van Dankbaarheid in.

Op het blog van Hobbyvision zal ik een tutorial plaatsen binnenkort. Maar eerst de challenge van Knutsels en Kadootjes. Wij hebben er weer zin in en ik hoop jullie ook. KLIK HIER voor de mooie voorbeelden van ons team.

Maak er iets moois van dit jaar en wees dankbaar dat wij deze mooie hobby hebben die ons toch door deze hele Coronaperiode heen trekt en die mooie vriendschappen teweeg brengt. 

Liefs Monique


16 opmerkingen:

Daphne zei

Ja, leuk!!
Ook zeer origineel, de Doily's.
Mooi gemaakt en de tekst erbij vind ik prachtig.
Ik scheef ook zoiets, als waar jij dit bericht mee afsluit, zo mooi om te lezen dat vele van ons er zo over denken en het ook zo voelen (zeker iets om dankbaar voor te zijn)😊

Martha zei

Prachtig kaartje Monique
Mooie kleuren bij elkaar
Ook bij ons heeft onEze hobby ons mooi afgeleid van alle perikelen
Fijne dag liefs Martha

Margreet zei

Prachtige mixed media pagina en leuk gedaan met al die doilies.
xxx Margreet

Diny zei

Nog de beste wensen Monique!
En wat laat je een prachtige eerste kart van dit jaar zien....echt schitterend!
De tekst is zo ontzettend mooi!
Nog bedankt voor je mooie kerstkaart!
Groetjes Diny

Marjan zei

Nogmaals de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Hier werd flink geknald tot diep in de nacht.
Je AJ pagina is een beauty, mooi die glitterpasta ook. Mooie tekst ook!

Gerrina zei

Beste wensen voor 2022! En leuk om weer eens een dolly te zien; gave page is het geworden! Hier was de poes heel ongelukkig dat zo velen zich niet aan het vuurwerkverbod hielden... en ik ook! Maar goed, op naar nieuwe kansen in 2022 hopelijk doen ze het dan wel goed... Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie pagina Monique, heel veel laagjes in inkt. Mooie kleurtjes en gave tekst. Leuke nieuwe challenge.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Prachtig gemaakt en wat een lekker vrolijk geheel om het jaar mee te beginnen!
Nog bedankt voor je mooie kerstkaart met de leuke sneeuwpop en de allerbeste wensen voor 2022! Dat het een gezond en creatief jaar mag worden!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Wat een leuke pagina met heel veel laagjes met van alles en nog wat. Prachtige tekst ook.
En jouw laatste zin van jouw blog is zeker waar en daar ben ik ook echt dankbaar voor! En dat allemaal door het bloggen en knutselen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ja Monique, daar hebben we het best vaak over he, dat het zo bijzonder is dat je door een hobby en internet zulke leuke vriendschappen op kan bouwen. Zeker reden tot dankbaarheid...
Je pagina is echt weer te gek! Supergaaf! De kleuren zijn ook mooi bij elkaar en al de verschillende technieken...heel bijzonder!

Elly zei

Prachtig wat je gemaakt hebt!
Fijn dat de dieren weer tot rust komen, het was hier ook gewoon TE geweest, heb dan ook zo met onze Gizmo te doen, altijd al bang geweest en nu op zn 14,5 jarige leeftijd denk ik oef niet goed voor je hartje.
Groetjes Elly

Angelique zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Bailey was ook heel erg bang, wilde de hele avond niet plassen en lag maar te trillen. Gelukkig nu alles weer normaal.
Wat een schitterende pagina maakte je, mooie kleuren en een mooie tekst. Je nieuwjaarskaartjes zijn erg grappig geworden.
lieve groetjes Angelique

Kaartvanjosje.blogspot.com zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt en prachtig van kleur.
Nog de beste wensen voor het komende jaar

Suresh zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Aartje zei

Het is prachtig Monique en ik vind dat de D van dankbaarheid hier eigenlijk ook wel telt.
Groetjes Aartje

Marja Sch zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt en gaaf dat je de gelli plate erbij gebruikt hebt. Er valt zoveel te zien en te ontdekken. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog. Groetjes Marja

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...