vrijdag 31 december 2021

Een cool nieuw jaar!

Hallo allemaal,

Maak van iedere dag een feestje! Dat probeer ik elke dag te doen. Maar met een zonnetje erbij, zou het wel makkelijker maken. Het is rustig aan het front. Druk met verjaardagen, kerst en oud en nieuw. Dat geldt voor de meesten van jullie denk ik. Ik laat jullie vandaag een vrolijk kaartje zien.


Ik ben lekker met distress inkten aan de slag gegaan. De gewone en de oxides.

Ook heb ik voor Laura nog 2 nieuwjaarskaartjes moeten maken. Ook dat heb ik gedaan met Katzelkraft. Deze pinguins liggen al een paar jaar te wachten om gebruikt te worden. Het moesten grappige kaartjes zijn. Ik denk dat dat wel gelukt is.


  En samen met de leuke beestjes van Katzelkraft wil ik jullie een vrolijk uiteinde en een gelukkig, gezond en creatief 2022 wensen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En hopelijk kunnen we de Covid in 2022 uit ons land bannen en kunnen we weer bij elkaar knutselen.

Dikke virtuele knuffel en liefs,

Monique



10 opmerkingen:

Blankina zei

Prachtige kaarten om het jaar mee af te sluiten..ik wens jou en familie het allerbeste en dat 2022 het jaar mag gaan zijn wat jullie graag op hoopten! Liefs Blankina

Eri zei

Leuke kleurrijke kaart, en de pinguïns zijn geweldig! Hier ga je mee scoren! Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022!
Groetjes, Eri

Martha zei

Wat een leuke vrolijke kaarten, Monique
Mooi gemaakt!
Voor jullie ook een goed 2022
Liefs Martha

Margreet zei

Wat een toffe kaarten om het jaar af te sluiten, Monique. Ben fan van Katzelkraft (heb de pinguins ook liggen, maar gebruik ze veel te weinig).
Jij ook gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2022!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Het zijn knallers van kaarten Monique! Prachtig gedaan en mooie afsluiters!
Ik heb net appelbeignets gehaald en kaas oliebollen want de vette hap hoort erbij het oude jaar! Zeker maar hopen dat we het nare virus de kop in kunnen drukken dan zijn we al helemaal happy! Een fijne jaarwisseling en een goed nieuwjaar met mooie momenten!
Liefs Gerie

Gerrina zei

Twee gave kaarten! Beiden ontlokte mij een glimlach... Zijn ook heel geinige stempels...
Hier in 35 dagen alles van Sint, verjaardag dochter, kerst, Nieuwjaar, mijn verjaardag en mans verjaardag achter elkaar en dan hebben we het tot volgend jaar 5 december weer gehad...
Dus druk en ietwat chaotisch hier... Wens je veel mooie momenten in 2022! Groetjes, Gerrina

Daphne zei

Nou, haha die pinguïns hebben er zin in, die kijken "vrolijk"😅.
Leuke kaartjes, ik vind de eerste qua kleur héél erg mooi.
Ik heb je via de mail bedacht voor de kerstkaart die ik van jou kreeg, ik weet niet zeker of ik het juiste adres heb gebruikt, dus ik via hier, bedankt!!

Trijntje zei

Allereerst de beste wensen voor 2022. Je hebt mooe kaarten de gemaakt. Groeten Trijntje

Suresh zei

Wow, great blog article. Really looking forward to read more thanks for sharing great content Pin code of my location and check po tools postal blog

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new

Sexy baccarat

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...