zondag 16 januari 2022

De D in herhaling bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

vandaag is het weer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. We vragen om iets op je kaart te maken wat met een D begint. Ik vond het helemaal nog niet gemakkelijk. Maar jullie zijn inventief!!

Wat hebben we al mooie kaarten voorbij zien komen. Ik hoop dat er de komende 2 weken nog een heleboel bij komen. Mijn teammaatjes en ik hebben ons best weer gedaan om jullie te inspireren. Als je HIER klikt, kom je bij de voorbeelden op het challengeblog.

Maar nu de mijne. Hij verscheen gisteren al op Facebook. Eerst vrijdagavond, liet ik hem stiekem al zien tijdens mijn live bij HobbyVision. En gisteren was het mijn maandelijkse tutorial bij Pronty. Zo kon ik mooi combineren. Want het was wel heel veel. Alles viel samen, Pronty, HV en Knutsels en Kadootjes. Ik heb zoveel gemaakt maar kan het nog niet laten zien. Dat is dan wel weer jammer. 

Het dessinpapier heb ik zelf gemaakt met de Gelli Plate. Die lag al een hele poos in de kast. Maar de laatste tijd speel ik er veel mee. Er zal binnenkort nog wel meer voorbij komen. Als je op de volgende link klikt kom je uit op Pronty Crafts en Friends. Daar vind je de tutorial die ik heb gemaakt. 

https://www.facebook.com/groups/prontyandfriends


Tot zover mijn kaart. Sinds gisteren mogen de winkels weer open en ik hoop na volgende week de rest ook weer. Het wordt tijd dat we weer sociale contacten kunnen onderhouden. Social media is hartstikke leuk maar fysiek contact heeft zoveel meer waarde. En dan hoef ik helemaal niet te knuffelen maar elkaar gewoon in de ogen aan kunnen kijken. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt. Maar nog een keer in lockdown gaat niet goed komen. 

Komende dinsdag ga ik met Henriët naar GerJanne. Daar heb ik zo'n zin in! De bedoeling is om te knutselen maar waarschijnlijk wordt het kletselen 😊

Fijne zondag!

Liefs Monique


10 opmerkingen:

Henriët zei

Mooie kaart! mooie stempel is dat met die distel. Goed idee om er met een zwarte fine-liner omheen te tekenen.
Nog 2 nachtjes slapen. Ik heb er ook zin in!
Groetjes van Henriët

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Martha zei

Prachtige kaart, Monique
Mooie kleuren en mooi model!
Veel plezier komende week
Liefs Martha

Daphne zei

Kreeg een tip van mijn moeder, in mijn reactie stonden veel rare zinnen en woorden en dus even opnieuw!
Wat mooi weer.
Je hebt je lekker uitgeleefd met al je stempels, inktjes en stansen.
Wat een mooie kleuren, het label steekt heel mooi af bij de kaart en toch past het mooi bij elkaar.
Iets met een D, ik kan er zoveel mee verzinnen, maar heb al 2 kaarten gelinkt, dus ik ben klaar voor deze keer😁

Gerrina zei

Gaaf hoe je deze weer gemaakt hebt! En ik zag 'm al meerdere keren ergens.. Josje en ik hadden vrijdag een stempelmiddag, maar we hebben alleen maar thee gedronken en bijgekletst...was gewoon meer nodig dan samen stempelen :) Fijn weekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie reminder Monique, lekker kleurrijk en toch niet té. Ik ben ook blij dat de lockdown voorbij is en alsjeblieft niet meer. Veel plezier dinsdag, maar dat zal vast lukken.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat een prachtige kleuren heb je verwerkt op je mooie creatie Monique!
Veel plezier aankomende week op jullie kletseldate xx

GerJanne zei

Heel gaaf de distel! Mooi met al die verschillende kleuren/tinten inkt.
Ja... ik heb er ook zin in....enne... we gaan zeker kletselen! Ik zal een niet al te ingewikkeld projectje verzinnen...

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart.mooie kleuren. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een prachtige kaart Monique.
Heel mooi gedaan met de stempel van de distel!
Groetjes Diny

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...