maandag 20 december 2021

Mijn knutseldate met Henriët een beetje laat...

 Hallo allemaal,

ik ben heel laat met mijn uitvoering van onze knutseldate. Vorige week zaterdag kwam ik 's avonds thuis van een dagje Rijssen en binnen een uur na het eten lag ik ziek op de bank. Migraine, een buik als een zwangere en ook wel net zoveel buikpijn. Deze aanvallen heb ik wel vaker en komen langzaam opzetten. Maar deze was er zo uit het niets. Dat heeft geduurd tot en met donderdag en vandaag ben ik voor het eerst pijnvrij. Wat een genot! Dus ik ben een week kwijt. Heb wel mijn stapel ongelezen Margrieten gereduceerd tot nog 5 lezen van de 20. Dus zelfs dan zijn er nog pluspuntjes 😀

Maar nu dan mijn bijdrage van ons knutseldagje.

Volgers van Hobbyvision hebben hem al voorbij zien komen op de afgesproken dag. Daar had ik hem al ingepland. Maar op mijn eigen blog was ik het even vergeten. En dan heb je geen reservetijd meer. Maar er zijn ergere dingen toch? Mocht je nog meer foto's willen zien, klik dan HIER. Daar vind je een iets uitgebreidere uitleg.
 
Bij Henriët zijn jullie allemaal al geweest denk ik en anders kun je er HIER naartoe om haar prachtige schilderij te bewonderen.

Morgen begin ik weer met een blogrondje. Ik zit vandaag al de hele middag tutorials te schrijven voor Pronty en HobbyVision. Dus lam pootje....maar morgenavond kom ik gezellig langs. Nog even voor de kerstactiviteiten beginnen aan het eind van deze weekend.
 
Liefs Monique




13 opmerkingen:

Margreet zei

Schitterende creatie, Monique.
Wat vervelend dat je zo ineens zo'n migraine aanval met bijwerkingen hebt gehad. Gelukkig zie je de humor ervan in (bijna al je Margrieten gelezen).
xxx Margreet

Ela zei

Jeetje dat klinkt best heftig zo'n aanval. Heel vervelend kan ik me voorstellen. Maar je creatie is super mooi gelukt! Groetjes Ela

Diny zei

Wat heftig zo'n aanval Monique......dan denk je verder nergens aan he!
Je kaart is prachtig....jij bent een kei in dit soort kaartjes maken!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

das kei tof, super
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Gerrina zei

Balen dat je zolang uitgeschakeld was! Hoop dat het heel lang duurt voor je dat weer krijgt!
Je shadowbox is supermooi! Gaaf al die texturen en technieken! Groetjes, Gerrina

Elly zei

Hij is erg mooi! Dan ben je flink ziek ervan geweest.
Tutorials schrijven kost ook veel tijd.
Groetjes Elly

Daphne zei

Zo, dat klinkt heel heftig!
Wat naar zeg.
Gelukkig ben je er weer een beetje, maar pas goed op.
Migraine kan zo venijnig zijn.
Je creatie is prachtig, die staat vast ergens te shinnen in je kamer.
Wat een mooi sierlijk hert is dat zeg.

Martha zei

Ah wat vervelend dat je zo uitgeschakeld bent geweest, Monique
Migraine is echt erg, hopelijk komt het niet al te snel terug...
Je kaart is net een schilderij, erg mooi gemaakt!
Liefs Martha

Marjan zei

Goh, dat klinkt heel erg onplezierig, zeg! Fijn dat je weer opgeknapt bent!
Je knutseldag resultaat is prachtig, mooie diepte erin en zoveel moois om te bekijken.

Trudy zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt, echt prachtig!
Ontzettend vervelend dat je af en toe van die migraine aanvallen hebt.
Fijn dat je nu weer bent opgeknapt!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Wat een super kaart Monique een geweldige stempel en ja dit kun je als de beste, prachtig!!! Fijne avond,
xx Gerie

Henriët zei

Jaa.....daar is ook jouw mooie creatie. We hebben helaas even moeten wachten maar zo hield je iedereen lekker in spanning!
Gelukkig ben je weer opgeknapt en gebeurde dit niet net met kerst. Al blijft het natuurlijk altijd net het verkeerde moment!
Tot onze volgende knutseldate. Ik verheug me er nu al op.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Schitterend! Wat heb je dat mooi gedaan. Ik dacht al, die van Henriët zagen we al, ook heel gaaf. Jullie hebben je weer prima vermaakt!

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...