zondag 5 december 2021

De vorige is gesmolten, dus nog maar eentje...

 Hoi, hoi, 

vandaag ben ik er met de reminder voor Knutsels en Kadootjes. Waar we vragen om een sneeuwpop op je kaart. Ik heb nog een keer de sneeuwpop van TH gebruikt. Hij is te prijzig om hem maar 1 keer te gebruiken.  Eigenlijk is de kaart super eenvoudig op de sneeuwpop na.

 Je hebt een mooi achtergrondpapiertje nodig, een beetje goud embossingpoeder een paar gouden sneeuwvlokjes en natuurlijk de sneeuwpop.


Doen jullie ook gezellig mee? Als je hier KLIKT, kom je bij de challenge en kun je je mooie kaart linken. Je kunt nog meedoen tot en met vrijdag 17 december tot 23.55 uur.

Ik ga vandaag mijn hokkie opruimen denk ik óf ik ga kerstfilm nr. 5 kijken. Ik ben er gek op maar de enige hier in huis. Dus ik neem het ervan als Geert op zee zit...hahaha. Heerlijk zwijmelen!

Fijne dag allemaal!



22 opmerkingen:

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Daphne zei

Sowieso vind ik dat je je stansjes of stempels vaker moet gebruiken, maar onze snelheid van kopen gaat soms harder dan van gebruiken, haha, maar dat geven we natuurlijk nooit toe!!
De sneeuwpop is héél leuk en de achtergrond is goed gelukt.
Veel plezier vandaag, dat zijn de beste tijdbestedingen, helemaal als je alleen thuis bent, geniet ervan!!

Angélique zei

Een heel leuke kerstkaart, hij heeft wat swingends, nee meer rock (hoe ik daarbij kom weet ik niet, is een gevoel dat ik erbij krijg).
Veel plezier vandaag, jij vermaakt je wel.

Martha zei

Wat een leukerd weer, Monique
Ja, dat is de reden dat ik geen stansjes meer koop, hoe leuk ook, ik probeer de stansjes ook op een andere manier te gebruiken en dan zijn net iets anders, ik vond en vind dat ik teveel heb... ahum...
Fijne dag voor jou, liefs Martha

marja kenter zei

Hij is weer mooi Monique. En geniet van de dag vandaag
Liefs

Irene zei

Gelijk heb je bij is ook té LEUK! Ik gebruik mijn stansen héél vaak, zelfs golden oldies want je kunt wel aan het kopen blijven en it's all more of the same!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach gut, was hij gesmolten? Komt vast door die zwijmelfilms hihi. Het is weer een gave kaart geworden Monique. Veel kijkplezier .
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Heel leuk de titel! Moest even nadenken voor ik het weer wist... Ook deze is gaaf geworden! Fijn weekend verder!

Margreet zei

Het is inderdaad een leuke sneeuwpop en zonde om hem niet vaker te gebruiken. Maar ja, we hebben eigenlijk veel te veel spullen.
Het is een gaaf kaartje geworden!
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de sneeuwpop. De gouden accenten zijn erg mooi. De achtergrond is geweldig..Je hebt vast genoten van de kerst film. Groeten Trijntje

Elly zei

Mooie kaart is het! En heerlijk een kerstfilm kijken, toevallig wij samen vanmiddag eentje gezien, het is dat hij niks te doen had hihi.
Leuke foto onder je blogbericht.
Groetjes Elly

Trudy zei

Je kunt de sneeuwpop nog wel een paar keer gebruiken want hij is super leuk, mooie kerstkaart!
Veel plezier met de kerstfilm!

Groetjes Trudy

Willy zei

Wat een gave kaart Monique!! Prachtig die gouden accentjes en je blog ziet er ook super uit zo!

Nelleke zei

Gave kaart Monique. Ik ben benieuwd wat je gedaan hebt vandaag.... Hihi. groet, Nelleke

Marjan zei

Ja, Timmetje is niet goedkoop, maar het zijn wel erg goede stansen! Deze is ook erg leuk en het waard om vaker gebruikt te worden. Heel gaaf kaartje, Monique! Mooi achtergrondje ook!

Hermien zei

Prijzig maar dan heb je ook wat Monique. Een heel mooi kaartje. Ik heb ook verschillende kerstfilms gezien op tv maar ook op Netflix natuurlijk.

Groetjes Hermien

Henriët zei

Wat een leukerd! Heel mooi zo met die achtergrond.
Ik heb deze week ook al 2 kerstfilms gezien. Dat is het voordeel van de quarantaine......ik kan ook eens naar zwijmelkerstfilms kijken. Daar hoef ik bij Dirk niet mee aan te komen.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Hey Monique, ik had je blog wat uit het oog verloren, maar ik bekeek de pagina's in je Art Journal en ook deze. En ik zag bij Henriët dat jullie vaak samen knutselen en toen dacht ik, oei bij Monique ben ik al een tijdje niet meer geweest. Het is hier dan ook altijd zo chaotisch met half thuis onderwijs, ... Maar nu heb ik het een beetje goed gemaakt. Geniet van het knutselen en kerstfilms zien. Gaat perfect samen. Xxx

Angelique zei

Hele mooie kaart en wat een schitterende achtergrond. Ik probeer m'n spulletjes ook meerdere keren te gebruiken maar er liggen ook nog ongebruikte dingen. Je ziet toch steeds weer dingen die je denkt niet te kunnen missen.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Ik lees net je reactie ik mijn blog en dacht, ik ga je even héél veel plezier wensen vandaag bij Willy en doe haar de groetjes van mij

Kaartvanjosje.blogspot.com zei

Die sneeuwman is zeker leuk en het is ook zonde om het maar 1x te gebruiken
Leuke kaart

Suresh zei

Google tumhara naam kya hai check speed post charges per kg here

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...