zondag 5 januari 2020

De eerste challenge bij K&K van 2020

Hallo lieve allemaal,

vandaag start de eerste challenge van het jaar bij K&K. De bedoeling is dat je iets op je kaart maakt wat begint met de letter B. Ik heb gekozen voor bloemen. Met de mooie stempels van Artjourney heb ik deze kaart gemaakt.


Doen jullie ook gezellig mee? KLIK hier voor de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en onze gastdesigner Daphne.
Het prijsje wat jullie kunnen winnen wordt gesponsord door Angela van mijn Hobbyhonk

Ik wens jullie succes met het maken van mooie B- kaarten. Ben heel benieuwd wat er komen gaat. 

Ik kom langs om ze te bewonderen. Komende week mag ik eindelijk naar het ziekenhuis en gaan we samen kijken hoe ik alles weer op de rit krijg. Maar het gaat lukken. Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige bericht.

Toch hier ook nog even zeggen:
happy new year
Bitmoji Image


17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Leuke challenge Monique,je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Heel veel succes met alles en dat gaat zeker goed komen met jou,zet hem op!!
Nog bedankt voor je prachtige kerstkaart,deze kwam afgelopen week binnen,lief.
Fijne zondag xx

Caroline zei

Heel mooi kaartje weer Monique!
Door de griep in december heb ik een poosje wat blogberichten moeten missen dus ik heb even teruggezocht bij je.
Wat goed van je dat je hulp hebt gezocht! Ik hoop dat je goed baat hebt bij de hulp.
Heel veel sterkte!
lieve groetjes Caroline

Daphne zei

Een echte "crealoetje" kaart, zo mooi gemaakt.
Dit is toch wel de techniek die je het liefst gebruikt hè?!
De kleuren zijn mooi, ik vind vooral het roze erbij erg mooi passen, dit zorgt voor een warme, mooie kaart.
Je hebt ook de B van bladmuziek toch? Zag ik op het blog van K&K?!

Heel veel succes komende week!!
Zo knap van je dat je aan de bel getrokken hebt.
Het komt goed, blijf daarin geloven!

Marjan zei

Mooie kaart Monique en ik wens je veel succes met je plannen, heel dapper van je XX

Eri zei

Wat een mooie kaart Monique! Veel succes de komende week, ik hoop dat alles goed gaat komen!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Wat een mooie kaart laat je ons weer zien.
Succes deze week, ik hoop dat je er wat wijzer van wordt.
Groetjes Nicolette

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Monique,

Allereerst nog de beste wensen voor 2020 en dat dit jou/jullie jaar mag worden.

Schitterende kaart heb je gemaakt voor K&K. Prachtig van kleur, ik houd er zo van maar lukt me (nog) niet. Ga deze kaart goed bestuderen en kijken of zoiets mij ook lukt.

Fijne dag en liefs Ina xxx

Martha zei

Hoi hoi Monique
Prachtig dit bloemenkaartje!
Heel veel succes komende tijd en geloof in jezelf!
Liefs Martha

Margreet zei

Schitterende bloemenkaart, Monique!
Fijn dat je naar het ziekenhuis kan om naar een oplossing te gaan zoeken.
Komt helemaal goed! Sterkte!
xxx Margreet

Henriët zei

Prachtige kaart met bloemen en bladmuziek. Een mooi begin van 2020!
Groetjes van Henriët

Margo zei

Een heel mooie kaart en lekker kleurrijk !
Veel succes deze week !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie inspiratie deze fleurige kaart Monique. Leuke challenge. Alvast succes voor volgende week en ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Prachtige bloemenkaart Monique!
Sterkte voor de komende tijd.
Groetjes Marja.

Hermien zei

Een prachtig kaartje Monique. Succes van de week, en denk eraan blijf in jezelf geloven.

groetjes Hermien

Joanne kramer zei

Wat is ie mooi! Ik vind het zo knap als je dit kunt.
Sterkte met alles! groetjes Joanne

Angelique zei

Prachtige, kleurrijke kaart en het meisje in het wit komt zo goed uit. Lieve Monique, ik heb net je bericht van december gelezen en ik heb bewondering voor je dat je zelf hulp hebt gezocht. Fijn dat je van de week al terecht kan, ik wens je heel veel kracht en sterkte.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Monique. Wat vervelend dat je zo in een dip zit!. Ik was zelf ook niet zo veel op de bloggen. Druk met andere dingen en had je verhaal van december even gemist. Gied van je om hulp te zoeken. Lastig dat je veel pijn hebt en je suikerwaardes in de war zijn door de overgang. En je gast groeien Geen leuke dingen. Ik wens je heel verl sterkte. En hoop dat je niet te veel in je schulp kruipt.... want dat is jammer. Maar gelukkig heb je hulp. Het ga je goed. Groeten Trijntje

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...