zondag 19 januari 2020

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

Hallo lieve allemaal,

hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het steeds beter. Ik krijg van alle kanten hulp en neem dat ook met beide handen aan. Komende week ga ik kijken hoe ik structuur krijg in de dagelijkse bezigheden. Met mijn ADD hoofdje blijft dat een strijd. Maar ik blijf het proberen. Met de eerste verjaardagskaart op de kalender is het in ieder geval gelukt om eens op tijd te zijn 😅

De kaart die ik nu laat zien heb ik gemaakt voor Gerie die afgelopen week jarig was. Hij was op tijd bij haar binnen en vond hem prachtig. Dit is hem geworden...
Ik heb heerlijk zitten spelen met de stempels van ArtJourney. En een paar weken geleden kwam ik in een secondhandshop prachtige postzegels tegen. Ze pasten precies op deze kaart. Verder washitape en structuurpasta en diverse distressinktjes.

Het is alweer de eerste reminder voor Knutsels en Kadootjes dit jaar. En wat hebben we al een deelnemers...zo gaaf! Ik hoop dat daar nog heel veel bij komen.
Wil je ook de mooie voorbeelden van onze gastdesigners en mijn DTmaatjes zien, KLIK DAN HIER.

Ik ga op de koffie bij schoonmoeders en vanmiddag kruip ik lekker in mijn hobbyhokkie. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag! Geniet ervan....

Liefs Monique
Bitmoji Image

14 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je hebt een prachtige kaart voor Gerie gemaakt Monique en heel fijn om al wat positieve berichten te lezen.
Jij komt er wel, rustig aan dan breekt het lijntje niet! Dikke knuffel Xx

Corry zei

Wat fijn Monique dat het de goede kant op gaat , het is je zo gegund.
En wat een prachtige kaart heb je gemaakt , super😘
Lieve groetjes Corry

Margo zei

Wat fijn om te lezen dat je je beter voelt Monique ! Je kaart is echt prachtig ! Geniet van je dag !
Groetjes
Margo

Daphne zei

Fijn om te horen dat het beter gaat!
(Heb je mijn kaart gekregen🙄??)

Wat een gave kaart!!
De postzegels doen het heel goed op deze kaart.
Leuk is dat hè, dat je af en toe zomaar tegen iets aan loopt wat je goed kan gebruiken.
De kleur tinten vind ik mooi, heeft wat romantisch, maar toch niet TE.
Fijne zondag, wie weet kan ik ook nog even lekker knutselen vanmiddag.

Caroline zei

Wat fijn om te lezen dat er al verbetering is zeg. Ik hoop dat het steeds beter met je mag gaan.
Je kaartje voor Gerie is weer super! Ik blijf dit zo knap vinden!
Veel plezier vanmiddag met hobbyen
Groetjes Caroline

Martha zei

Hoi hoi Monique
Fijn dat het de positieve kant uitgaat met jou!
Wat een mooi kartje heb je gemaskt zeg!
Prachtig dat stempelwerk en die postzegels!
Liefs Martha

Elly zei

Je kaartje is prachtig Monique.
Groetjes Elly

Henriët zei

Dat heb je weer top gedaan Monique. Is is weer zo vele te zien op je kaart. De postzegels zijn een mooie toevoeging.
Fijn om positieve geluiden te horen hoe het met je gaat. Top dat je hulp vraagt en krijgt! Gewoon zo door gaan.
Groetjes van Henriët

Irene zei

Prachtig en gaaf die postzegels!
Kop d'r veur Monique ❤!
XxIrene

Colien zei

Prachtige kaart voor Gerie, erg mooi!
Fijne zondag, lekker genieten...
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Knap om hulp te vragen en te accepteren, ik vind dat zooo moeilijk!
Fijn dat je voelt dat het de goede kant op gaat, houd die stijgende lijn vast!

Je kaart is een echte beauty en het idee van postzegels toevoegen daar loop ik ook al een hele tijd mee maar ik ben er nog niet aan toe gekomen, heb er nog heel veel liggen. Op jouw kaart doen ze het heel goed.

groetjes van Ank

Marja zei

Prachtige kaart heb je voor gerie gemaakt!...vind het zo mooi hoe jij je kaarten maakt. Fijn dat het al de goede kant op gaat en je veel hulp krijgt.
Heb je genoten vanmiddag in je hobbyhokje?..is zo fijn he even je hoofd leegmaken en fijn aan de knutsel.
Groetjes Marja.

Caroline Cards zei

Wat een mooie kaart is dit Monique!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Het is een schitterende kaart Monique, maar dat had ik je al verteld hè! Bijna gemist dat je deze kaart een paar dagen terug hebt gepost! Er is zoveel op te zien als je ernaar kijkt, iedere keer zie ik weer iets anders, zo genieten!!!
Dikke dankjewel nog voor deze "bijzondere" kaart!
xx Gerie

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...