donderdag 12 december 2019

52 Weeks to Christmas....

Hallo allemaal,

vandaag mijn laatste bijdrage voor 52 Weeks to Christmas. Wel jammer maar het gaat gewoon niet. Eigenlijk gaat niets van een leien dakje. Ik kan niks onthouden, dat is mijn grootste euvel. Daardoor ben ik iedere keer veel te laat met het maken van een voorbeeldkaart. Maar ook in het gewone dagelijkse leven onthoud ik niets. Ik kijk 20 keer op een dag op mijn kalender of in mijn telefoon en dan nog in staat om dingen te vergeten of dubbel te plannen. Ik ga toch maar eens naar de huisarts want het wordt te druk in mijn hoofd en dat is niet goed. Ik kan toch niet alles op de overgang schuiven?

Maar gelukkig herinnerde Ingrid mij eraan dat het vandaag onze beurt was om een leuk voorbeeld te plaatsen. En wat een mazzel dat mijn Cameo op tafel stond. Zo kon ik een mooie kerstbal uitsnijden en die beplakken, labeltje eraan en kan zo verstuurd worden.
Maar alleen wel heel erg lastig te fotograferen. Gelukkig kwam Laura thuis en heeft hem voor me vastgehouden.


Toch nog weer gelukt! Doen jullie ook weer gezellig mee?
KLIK dan hier...


Heel veel plezier bij het maken van jullie kerstkaarten. 
Liefs Monique


23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kerstbal met dat mooie dp papier.
groetjes ellen

Henriët zei

Prachtige kerstbal heb je gemaakt Monique. Jammer dat je gaat stoppen bij 52 weeks. Maar soms moet je voor jezelf kiezen. Ik herken wel wat van dat vergeetachtige. Schuif het ook op de overgang, maar o extreem als bij jou heb ik het volgens mij niet. Of dat moet ik al weer vergeten zijn..... ;-)
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtige kerstbal heb je gemaakt Monique! Super jammer dat je bij ons stopt, we gaan je missen!
Maar we gaan vast nog leuke kerstkaartjes van je zien, zodat we nog gezellig langs kunnen komen!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Een prachtige kerstbal, Monique! Maar wat een ellende dat je zo vergeetachtig bent. Het kan wel door de overgang komen, maar ik zou inderdaad ook eens bij de huisarts langsgaan, al is het maar om dingen uit te sluiten. Sterkte!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Je kerstbal is supermooi Monique!
Jammer dat je stopt bij 25 WTC. Maar je gezondheid gaat altijd voor. Heel vervelend dat je zo vergeetachtig bent, ik herken het wel, maar als het zo extreem is zou ik toch eens naar de huisarts gaan. Veel sterkte!
Groetjes, Eri

Joanne kramer zei

Ach....wat naar om te horen dat je zo druk bent in je hoofd en vergeetachtig. Lijkt me wijs om er mee naar de huisarts te gaan...
Deze kerstbal is wel heeeeeel gaaf zeg! groetjes Joanne

Nicolette zei

Hele mooie kerstbal heb je gemaakt.ik aan aan dat ie plat kan om verstuurd te worden.
En sterkte met je vergeetachtigheid, ik hoop dat het meevalt.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

leuke kerstbal heb je gemaakt Monique. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Héél wijs om het te laten checken Monique, bij mij speelde dit een tijd geleden en bleek de medicatie voor mijn schildklier opnieuw afgesteld te moeten worden vanwege de overgang whaha, kun je het nog volgen?
Misschien gaat het wat rust in je hoofd geven als je wat minder dingen moét van jezelf? Ik beloof dat ik mijn best ga doe om een goede opvolger van jou te zijn en we zullen toch wel mooie creaties van je voorbij zien komen? Dit is ook weer leuk, kan zo de boom in ;p
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Wat leuk gedaan!
En ja ik herken het ook zeker, heel lastig. De overgang heeft er zeker mee te maken maar zo extreem als jij.... zou zeker even een bezoekje aan de huisarts brengen. Succes!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een prachtige kerstbal, Monique.
Je kunt de overgang wel overal de schuld van geven, maar even langs de huisarts zal geen kwaad kunnen.
xxx Margreet

Martha zei

Hoi hoi Monique
Mooie dimensionale kerstbal heb je gemaakt!
Verstandig dat je even naar de huisarts gaat met je klacht, lastig voor je!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Hey Micky, haha vond ik wel een leuke! Je laatste bijdrage voor 52 weeks is wel een giga leuke afsluiter en met hulp van Laura goed op de foto gekregen!!! Ik wist niet dat jij een Cameo had, hihi prachtige kerstbal en je het het goed gedaan om nu voor jezelf te kiezen. Misschien vragen bij de huisarts om een overgangsconsulente of heb je een vrouwelijke huisarts, die mannen snappen er toch vaak niets van! Het geeft vast rust als je even die stap onderneemt, want onrust in het hoofd is niet prettig!!!Zet 'm op!!!!
xx Gerie

Hermien zei

Helemaal in stijl sluit je af Monique, wat een prachtige kerstbal. Hopelijk heeft de huisarts een goed advies, al die drukte in je hoofd is niet fijn.

Groetjes Hermien

Annerieke zei

Wat een leuke kerstbal heb je gemaakt Monique!

Daphne zei

Je laatste, maar wel een knaller.
Ik zag hem al op het blog, ik vind dit zo leuk.
De ontvanger zal hem vast met veel plezier ophangen!!
Maak maar gauw een afspraak!
De overgang is 1 ding, maar dit klinkt toch als iets waar je zelf veel last van hebt. Wie weet is het simpel op te lossen, want als het je gaat beperken is dat de grens..... dan toch maar eens een afspraak maken.

GerJanne zei

Wat ontzettend gaaf!! Dat heb je superleuk gemaakt.
En snel naar de huisarts hoor! Dit is niet normaal. Je kunt inderdaad niet alles op de overgang schuiven. Sterkte!

Caroline Cards zei

Wat een leuke kerstbal!
groetjes, Caroline

Colien zei

Prachtige afsluiter heb je gemaakt op het 52 Weeks to Christmas-blog! Jammer dat je stopt, maar kies voor jezelf. En af en toe eens meedoen is ook leuk!
Take care...
grtz Colien

!neke zei

Gave kerstbal ! Jammer dat je moet stoppen om een nare reden !
Zeker naar de huisarts gaan .
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet snel ga .....
Maar gaan !!
Groeten Ineke

Gerrina zei

Moest toch wel lachen bij het lezen; maak je zo iets moois en krijg je het in je eendje niet op de foto...waar ken ik dat toch van? Ja ook eens gehad met een kerstversiering... :) Niet fijn dat je je zo onzeker voelt en dingen vergeet...ik denk dat ik een stukje herken van de eerste tijd van de overgang...ik wijt het nu aan het feit dat er daarbij weer zoveel in je lichaam veranderd..., naar ja tis niet waar mannen last van hebben, dus goed onderzocht is het natuurlijk niet... Mooi als je stappen neemt; word je alleen maar wijzer van! Wens je moed en kracht om hiermee aan de slag te gaan! Fijn weekend verder!

Margo zei

Hi Monique,
ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
Je kerstbal is echt prachtig hoor !
Ik hoop dat je arts vindt wat er is, het klinkt bij mij bekend in de oren, bij mij was de oorzaak een burnout, ik hoop dat jij daarvan gespaard blijft !
Groetjes
Margo

Kaartenkraam zei

Supermooie kerstbal!
Pas goed op jezelf hè, inderdaad verstandig om dit met de huisarts op te nemen!

groetjes van Ank

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...