donderdag 11 juli 2019

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal, 

een beetje laat vandaag en sinds 14 dagen weer eens iets plaatsen. Ik zit een beetje in een vakantieflow. Maak wel kaartjes maar die zijn voor de workshops dit najaar. Maar gistermiddag tussen de bedrijven door toch nog een kerstkaart gemaakt voor 52 Weeks to Christmas

Hij is helemaal anders uitgevallen dan ik in gedachten had. Ik wilde een witte kaart met een rode vlek van Bistre. Toen ik er een beetje poeder uit wilde schudden kwam er een hele bubs. Het papier was al nat dus dat werd één kliederboel. 😛 Ik heb de kwast maar gepakt en het hele papier bestreken. Met Versamark heb ik de sneeuwvlokken gestempeld en met goud embossingpoeder bewerkt. Ook de tekst heb ik op deze manier gedaan. De bloem is van goudkarton. Nog een engeltje in het midden van de bloem en klaar was mijn kerstkaart.


Ik ben er toch wel blij mee. Hebben jullie dat ook, dat het toch anders wordt dan jullie in gedachten hadden? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Bij 52 WTC is er weer een winnaar van de challenge en een top 3.
Die vind je HIER.


Ik zit nu te typen bij mijn zus. Een zussendagje. Zij aan de DiamantPainting ik met mijn moeders borduurwerk. Ik heb haar beloofd om het af te maken. Nu na 6 jaar moet het er maar eens van komen.
Vanavond kom ik bij jullie langs. Beloofd!!

Liefs Monique
fam jam



23 opmerkingen:

Eri zei

Wow, hij is prachtig geworden, heel leuk in deze kleuren! Geniet van je zussendag!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Die kliederboel heeft prima uitgepakt!!!
wat een mooie kaart, en inderdaad het is zo vaak anders in je gedachten dan dat het op papier komt...

liefs Annemarie en Merit (nog een gezellige zussendag).

Trijntje zei

Wat een leukerd is dit geworden Monique. Gelukkig da jij zo handig met Allerlei verf en kleurtechnieken bent en zo weet je er altijd nog weer wat moois van te maken... prachtig met de gouden sterren. Het engeltje is een leuk klein detail. Succes met het borduren en geniet van de zussen dag. Groeten Trijntje

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart in deze warme kleuren. fijne dag! groetjes Joanne

marian zei

Zo zie je maar, dat je van een bijna mislukte kaart, nog een geweldig mooi exemplaar kunt maken.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Heel mooi kerstkaartje! Ook bij mij valt het vaak ook anders uit dan dat ik in gedachten had. Succes met het borduurwerk!
Groetjes Trudy

Marja zei

Ondanks de kaart anders is uitgevallen als de bedoeling was vind ik hem toch superleuk!!!..mooie kleur dat rood en goud.
Heb dat nu ik steeds meer met inkt werk heel vaak dat het anders wordt als de bedoeling is ...komt soms wel iets heel moois uit wat ik niet had verwacht.
Groetjes Marja.

Josje zei

het ziet er toch erg leuk uit hoor

Marijke zei

Het is een prachtig kaartje geworden en het is maar goed dat we niet zien hoe iedereen zit te prutsen!! Het resultaat is prachtig daar gaat het toch om. Een gezellige zussendag! Kom ook net van mijn zus! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Nou, dat is toch maar een mooi eindresultaat geworden. Ik denk dat een kaart voornamelijk anders uit kan pakken als het een mixed media-achtige kaart is.
En nu doorzetten met borduren hoor! Gezellig, een zussendag. Heb helaas geen zus.
xxx Margreet

Henriët zei

Van mij mag het wel vaker mis gaan hoor. Ik vind het een hele mooie kaart geworden. Zo heb je meteen weer een idee voor een volgende kaart. Maak je die zoals je nu had gewild.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

Heel mooi is je kerstkaartje Monique...een prachtige warme achtergrond is het geworden en dat samen met het goud...geeft een chique uitstraling...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Wat apart en zo mooi die achtergrond Wwaauuw..
Maak er een leuke avond en zussendag van :-)
Doeghh Epie

!neke zei

Dat “geklieder “ heeft wel een gave kaart als resultaat !
Groeten Ineke

Daphne zei

Ik vind het wel een super leuke kaart!!!
Jazeker heb ik dat ook, het zit in mijn hoofd, maar soms lukt het niet om het eruit te krijgen.
Als er dan toch een leuke kaart ontstaat ben ik wel heel blij.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Monique. met dergelijke materialen kom je toch vaak ergens anders dan eerst gedacht, ander kleureffect, te veel, te weinig, ... maar dat is toch het leuke ervan he
Geniet van het borduren en de rest!
Nancy

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in warme kleuren, heel mooi is de ster met het emgeltjes,
Ansx

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, supermooie kleur en goud ! Oh ja, bij mij wordt het vaak ook anders dan ik dacht... maar niet altijd zo mooi... :) Groetjes, Enny

Jantine zei

Door omstandigheden reageer ik een dagje later...
Ik vind dat je kliederboel mooi heeft uitgepakt, Monique! En bij mij wordt het geregeld helemaal anders dan ik in mijn hoofd had. Soms verrassend leuk, soms verrassend stom :-)
Goed dat je met het borduurwerk aan de slag bent, ik heb ook nog zoiets liggen, dat maar vooruit schuift...
Groetjes
Jantine

Kaartenkraam zei

Ik vind je kaart supermooi geworden. De kleuren zijn heel warm en het goud past er perfect bij, prachtig!
Ja dat iestsheel anders uitpakt dan je in je hoofd hebt heb ik ook wel hoor, vaak leg ik het dan weg en maak er later iets anders van.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Anders dan bedoeld maar toch heel mooi. Chique uitstraling met dat goud Monique.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Volgens mij mis ik niet vaak een kaart van jou, maar deze had ik toch even niet gezien. hij is heel gaaf en dan te bedenken dat het met en ongelukje begon!
Wat een goed idee om samen aan de hobby te gaan. Lekker rustig en alle tijd om bij te kletsen...

Gerrina zei

Heerlijk zo'n zussendag! (de mijne woont echt te ver weg helaas)...
En balen van het idee dat letterlijk in het water viel, maar...had je niks gezegd, had ik dit ook gewoon een super mooie kaart gevonden! Groetjes, Gerrina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...