donderdag 27 juni 2019

52 Weeks to Christmas week 26

Hallo,

vandaag is het weer tijd voor een kerstkaartje. en weer tijd voor de challenge bij 52 WTC. Deze keer mocht Bep kiezen en zij wil graag sneeuwpoppen zien.

 Ik moest hem echt nog op het allerlaatste moment maken. Het was me met dit mooie weer gewoon doorgeschoten en ook te warm in huis om te freubelen. Maar het is weer gelukt. Ik heb het simpel gehouden.

Het papier is van LOTV en de sneeuwpopjes van de Action.
Doen jullie ook weer gezellig mee?


Een hele fijne donderdag! Ik zoek verkoeling ;-)
Liefs Monique
Bitmoji Image


23 opmerkingen:

Elly zei

Toch een leuk kaartje geworden hoor.
Ja het was echt te warm om te freubelen..gelukkig is het nu wat afgekoelt maar ja voor hoelang he
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart leuk zijn die sneeuwpopjes moet ze ook nog ergens hebben
groetjes ellen

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt Monique, ondanks de warmte!
Groetjes, Eri

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje, leuke sneeuwpoppen en mooi papier ! Ha, ha, zo'n grote beker ijs, ja, ik ben ook aan het wegsmelten.... :))) Groetjes, Enny

Gerrina zei

Deze is heel mooi, maar snel in de vriezer plaatsen; daar hou je met dit weer echt niks van over :)! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Knap dat je toch nog een kaart hebt weten te maken, Monique! Hij is tof. Lekker koel ook door zijn kleuren. Helemaal lekker in de warmte :-) Net als dat ijsje dat je avatar aan het eten is :-)
Groetjes
Jantine

Marja zei

Prachtige kaart!..leuke sneeuwpopjes heb je gebruikt volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen.
Groetjes Marja.

Rosina zei

Heel mooi je sneeuwpop voorbeeld kaartje Monique...ja ook hier is het behoorlijk warm....en die akelige processierups hier ook
Ik sta nu allebei mijn armen en hals vol met rode bultjes..en het jeukt verschrikkelijk...heb al 5 middeltjes tegen die jeuk....en niks helpt zo lijkt het tenminste...grrrr...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Het is een supermooie kaart geworden Monique!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Monique met de leuke sneeuwpopjes.
Mijn bloedsuiker was 3 weken geleden 8.9 vanaf toen heb ik tablet per dag extra geslikt, dat heeft geholpen nu was het 7.5.
Ansx

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Monique! Ik ga kijken of het me deze week lukt om mee te doen. Misschien zijn sneeuwpopjes een manier om verkoeling te krijgen!
groetjes, Caroline

Henriët zei

Hij is voor jouw doen misschien wel simpel maar daarom niet minder leuk!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Simpel, maar leuk! Enne... de maandag is voorbij. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt over het bericht dat Laura zou krijgen.. appje?

Margreet zei

Simpel, maar wel heel erg leuk.
Ik zit lekker met de ventilator naast me. Dan is het goed uit te houden.
xxx Margreet

Ina ( Frysk Famke ) zei

Haaiii Monique,

Simpel of niet...ik vind het een prachtige kerstkaart.

Als je verkoeling zoekt kom dan naar het hoge noorden, was vandaag maar 17 á 18 graden en frisse wind. Mijn collega's vonden het koud en ik...ik ben blij

Leafs fan Ina

Scraptastisch zei

Nu even klein blogrondje, meid, meid wat was het heet in mijn appartement 35 graden binnen en ik kon er echt niet zijn. op de fiets gestapt met mijn vriendin en mooie schaduwplekjes gezocht en lekker buitenshuis gegeten. Gelukkig was ik woensdag vrij want ik lag heel laat in bed...ik kan erg goed tegen de warmte, maar toch liever tussen de 20 en 25 graden. Jij hebt nog een snelle kerstkaart gemaakt, maar ik dacht sla maar weer een rondje over hihi. Ben nu 3 dagen vrij en zal a.s zaterdag ook wel overleven belooft weer heet te worden! Dus zoek verkoeling Monique!!!
xx Gerie

Willy zei

Pfff kerstkaartjes met deze temperaturen haha. Je kaartje is ondanks zoals je het zelf zegt, eenvoudig, super mooi geworden. Deze stempels van de Action zijn echt leuk!

Diny zei

Ik vind je kaartje heel erg mooi geworden Monique....hou hiervan!
Groetjes en sterkte met de warmte!
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is toch weer een leuke kerstkaart Monique. Gisteren en vandaag was het goed te doen hier in Brabant maar de tropen komen er aan heb ik begrepen :0
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Ik vind je hartstikke leuk me deze sneeuwpoppen Monique. Eenvoud kan heel mooi zijn! En dat is dit ook. Gisteren en vandaag was het gelukkig wat koeler.... groeten Trijntje

Angelique zei

Eenvoudig maar wel superleuk. Een goede challenge om deze sneeuwpoppen nu eindelijk eens voor de eerste keer uit de verpakking te halen. Geweldige pagina's in je art-journaal, mooi gedaan. Balou ziet er idd als een schatje uit en je hebt gelijk dat het ook heel veel aan de opvoeding ligt.
lieve groetjes Angelique

Nota Bene zei

Een verkoelende kaart in deze warme dagen... Erg leuk, hoor! In het weekend weer héél warm, hopelijk kan je wat verkoeling vinden!
Groetjes, Nele

Ans S. zei

Super leuke kerstkaart met die sneeuwpopjes.

Groetjes Ans

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...