zondag 14 juli 2019

Remindertijd bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Het borduren bij mijn zus was heerlijk. Allebei bezig zijn en daarbij kletsen. Voor haar beter, weinig prikkels en toch gefocust kunnen zijn.
We doen het snel weer!

Maar nu mijn kaart voor vandaag. Bij Knutsels en Kadootjes is het alweer tijd voor de reminder van de Keien/stenen challenge. We hebben al hele mooie inzendingen gezien. Maar er kunnen natuurlijk nog veel meer bij. Daarom nog een voorbeeld van mijn hand. Voor de creaties van mijn teammaatjes KLIK je HIER.

Ik ben met distressOxides aan de slag geweest. Daarna heb ik de mask met de bakstenen er opgelegd, water op gesproeid en vervolgens met een keukenrol gedept. Toen ik de keukenrol er weer afhaalde zat ook daar een mooi stenen muurtje op. Daar heb ik een stuk vanaf gescheurd en voor de helft op de kaart geplakt. Vervolgens met Lavinia stempels gestempeld. En met chloor en glitter gewerkt.
De kaart gaat binnenkort naar een andere bestemming. Eerst mag ik er zelf nog van genieten.

Doen jullie ook gezellig mee bij Knutsels en Kadootjes?
Tijd zat om nog iets te maken. De challenge loopt tot en met vrijdag 2 augustus.
Heel veel plezier met het opmetselen van een mooie kaart!

Liefs Monique
Bitmoji Image


15 opmerkingen:

Colien zei

Mooie kaart met prachtige tekst!
grtz Colien

Margreet zei

Supermooi gemaakt, Monique. Leuke techniek en een mooie tekst.
xxx Margreet

Caroline zei

Heel mooi gemaakt!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Wat een mooierd!!
Zo doe ik dat ook hoor, als ik een kaart af heb een ik vind het super mooi geworden, zet ik het eerst een poosje in de kamer!!

Eri zei

Leuke en kleurrijke kaart!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Wat fijn dat jullie samen een borduurdate hadden! Even hoofd leeg en toch samen.

Mooie kaart maakte je, gaaf die achtergrond !

Elly zei

Super mooi!
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met een prachtige tekst,
Ansx

Sarah zei

Ik waan me in sprookjesland! Heel mooi!
Bedankt voor de kaartjes voor mijn jarigen. Heel lief van je! X

Henriët zei

Dat heb je weer top gedaan. Dit zijn net kleine schilderijtjes. Zo mooi!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hij is heel gaaf geworden. Prachtig en veel technieken gebruikt! Over vakantie modus....hihihi...dat zal ook wel meespelen en nachtdiensten, ik heb er een raar gevoel bij...

Mieke zei

Ik hou van zulke feeërieke kaarten en van de Pagina elfjes :-) Prachtig deze kaart! En hele mooie achtergrond ❤

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met die schitterende stempels!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Jij bent weer lekker aan het kliederen geweest Monique, wat een prachtige kaart!
Ik snap dat je daar even van wil genieten! Schiet je al op met het borduurwerk?
Laat je het eens zien op je blogje? Ik vind borduren op stof ook erg leuk en heb dit jaren gedaan, met gevolg dat ik zoveel ingelijste werken had staan waar ik verder niks mee deed...het is een kostbaar iets als je ze goed wilt laten inlijsten dus ben ik heel blij dat ik het kaartborduren zo graag doe... lieve groetjes xx

Gerrina zei

Fijn om zo samen te kunnen zijn!
Ik geniet steeds weer van de heel verschillende kaarten die je maakt! Deze is mooi in de iets onverwachte kleuren en zo mooi gecombineerd! Groetjes, Gerrina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...