donderdag 7 maart 2019

52 WTC #10 en challenge

Hallo allemaal,

Het is donderdag, week 10, dus tijd voor een kerstkaartje. Tot vanavond loopt er nog de rode challenge bij 52WTC. Doen jullie ook nog gezellig mee?

Ik ben afgelopen zaterdag met Anja naar de hobbybeurs in Assen geweest. Niet groot, heel veel verschillende hobby's gezien, niet druk en toch mijn portomonee leeg! Het kan maar beter heel erg druk zijn, zodat je nergens bij kan, dan koop ik ook niet zoveel want ik heb een hekel aan ellebogen 😉 Die waren er niet. Alle tijd en ruimte om te shoppen. 

Zo vond ik ook dit knipvel van Syta van Gelder. Ook daar stond niks voor de kraam. Dat maak je niet vaak mee. Maar dit knipvel past perfect in de challenge en het dessinpapier wat ik bij de Aldi scoorde evenzo. Zo heb ik in 2 uurtjes 6 kaartjes gemaakt. Dus er zullen nog een paar voorbij komen. Wel makkelijk als het een week niet lukt.
Ik word wel vrolijk van dit printje en weet geloof ik ook al waar dit kaartje naar toe zal gaan. Maar dat verklap ik natuurlijk niet.

Doen jullie mee? Kom dan eens HIER kijken en zie ook de voorbeelden van mijn teammaatjes.

Fijne donderdag allemaal,
liefs Monique


35 opmerkingen:

Margo zei

Wat een geweldic leuke kaart Monique en die plaatjes van Syta zijn zo leuk he ! Ik heb er in Den Bosch een aantal gescoord maar daar stond meer volk dan bij jou zo te lezen. We waren aan dd goede kant van de beurs begonnen heerlijk rustig maar tegen het midden kom je elkaar dan tegen en dan vind ik er inderdaad ook niks meer aan. Gelukkig had ik tegen die tijd al een volle tas :)
Groetjes
Margo

Caroline Cards zei

Leuke kaart en een mooie combinatie van het papier en plaatje!
groetjes, Caroline

Margreet zei

Toch wel lekker (behalve voor je portemonnee) om zo uitgebreid en rustig alles te kunnen bekijken.
Je hebt een leuke score gedaan en het is een superleuke, vrolijke kaart geworden. Hou wel van zulk DP.
xxx Margreet

Els zei

Een hele leuke kerstkaart en mooie plaatjes van Syta.
Jammer voor je portemonnee dat het niet druk was, maar zo heb je wel heel veel leuke spulletjes.
Groetjes, Els

Trudy zei

Super leuk kaartje! Syta van Gelderen heeft inderdaad altijd hele leuke plaatjes, deze had ik nog nergens gezien maar hij is erg mooi. Wel lekker dat het zo rustig was op die beurs.
groetjes Trudy

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart is dit!
Heerlijk dat het niet zo druk was, misschien dat daarom je centjes ook wel op waren ;-). Ik heb vaak geen zin om te kijken en keuzes te maken als je aan alle kanten wordt ingesloten door hebberige mensen...
groetjes Joanne

Sarah zei

Ik vind hem heel mooi!
Rustig een beurs doen, heerlijk!

Eri zei

Heel leuk plaatje heb je gebruikt voor deze mooie kaart. Jammer dat je nu platzak bent, maar je hebt vast heel leuke spulletjes gekocht.
Groetjes, Eri

Colien zei

Wat een mooi kaartje met gezellig, huiselijk plaatje!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

schattig plaatje is dit zeg, heerlijk huislijk kerstsfeertje.
Liefs Annemarie en merit

Enny zei

Wat een leuke kaart, mooi rood en zo'n schattig plaatje, heel gezellig ! Tof, dat je eens rustig kon shoppen op een beurs. Groetjes, Enny

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldig mooi kerst kaartje !
Groetjes Doris

Irene zei

Zoooooooo vrolijk Monique!!

xx Irene

Gerrina zei

Alles hierop is zo leuk en geeft een koude (buiten) en gezellig warme kerst (binnen); zo mooi weer! Enne je hebt in ieder geval wel iets moois gemaakt al is je mojo wat minder...komt vanzelf weer! Groetjes, Gerrina

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met dat kerstservies
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met deze papiertjes het plaatje is ook heel erg leuk, ben benieuwd naar de rest,
Ansx

Jantine zei

Heel leuk kaartje, Monique! Leuke afbeelding en ik ben altijd gek op stipjespapier.
Zo'n beurs is extra gevaarlijk als het rustig is en je overal makkelijk bij kunt... Maar leuk dat je lekker geslaagd bent.
Groetjes
Jantine

Dora zei

Wat een leuke kaart. Gezellig om op padvte gaan. Tja. Dat de beurs leeg gaat lukt meestsl wel😂

Caroline zei

Hij is heel leuk! Heerlijk hoor als het zo rustig bij de kramen is maar ja, dan gaat je geld inderdaad hard!
Groetjes Caroline

Annerieke zei

Leuke kaart met veel rood Monique! Leuk plaatje is dit ook, jij hebt wel productie gedraaid hè, 6 kaartjes, altijd handig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een kaart met een hele vrolijke uitstraling Monique. Ik hou wel van polkadots hihi. Wel alles goed kunnen zien dan op de hobbybeurs ;P
Lieve groetjes Miranda

Epie zei

Hoi Monique , je hebt met dit leuke knipvel toch
een bizonder leuke rode kerstkaart gemaakt , toppie !
Er is dan vast erreg weinig reclame gemaakt voor Assen ,niks gelezen

Fijne avond van Epie

!neke zei

Mooie combi , het papier met stippen en de kan erbij !

Suzan zei

Het is een superleuke kaart geworden met dat rode plaatje!
Goed gelukt hoor!
Groetjes Suzan

Daphne zei

Leuk!!
Mooie kan, die zou ik zo in het echt willen hebben.

Juist fijn, als een beurs niet zo overvol is met bezoekers, alhoewel, als dan je tassen vol zijn en je portemonnee leeg.....dan weet ik niet of je wel zo blij bent.
Maar ik zeg altijd, "Ik rook niet", haha, geen beter excuus dan dat hoor.

Nicolette zei

Jammer voor de standhouders, maar zelf vind ik het wel prettig als je overal goed bij kan. En dingen nieuwe kopen is altijd weer leuk.
Mooie kaart is dit.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Echt een sfeervol kaartje met dit leuke plaatje Monique!
Mooi hoe rood blogland vandaag is he?!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma x

Henriët zei

Hobbybeurs in Assen??? Ik heb duidelijk iets gemist......
Mooie kerstkaart heb je gemaakt. En helemaal zonder stempels?
Groetjes van Henriët

Rosina zei

een heel mooi en fris kerstkaartje Monique...alles heel leuk gecombineerd...
Top!!!
fijn dat je lekker rustig kon shoppen op de hobbybeurs...en mooie plaatjes heb je gescoord...ik ben wel nieuwsgierig naar de andere kaartjes ...maar die komen vanzelf wel hier voorbij...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart met een heel mooi plaatje en designpapier.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Monique,
hij is gaaf!! Wat een leuk plaatje! Inderdaad helemaal goed voor deze challenge. En dat papier van Aldi, dat past ook perfect!! En ook wel eens lekker geen gedrang bij de kramen.

Trijntje zei

Hoi Monique, wat een leuke kaart is dit geworden. Inderdaad heel mooi dp papier . Ik wist niet dat aldi ook knutselspullen verkocht. Soms is het handig om even wat snelle kaarten te kunnen maken. Groeten Trijntje

Angelique zei

Heerlijk als het niet zo druk is, ik loop een kraam ook voorbij als het ervoor heel veel mensen staan. Hele mooie kaart, geweldig plaatje.
lieve groetjes Angelique

Chantal zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Nancy Soetaert zei

wel leuk om op een beurs niet op de koppen te moeten lopen! Tof plaatje en helemaal toppie met dat dotjespapier!
Fijn weekend
Nancy

Time to travel

Vandaag is het tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. En deze keer is het thema "Alles vliegt". We willen iets ...