donderdag 14 maart 2019

52 Weeks to Christmas part 11

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik niet. Maar ik moet zeggen dat het wel knutselweer is. Al heb ik dat niet gedaan deze week. Ik had vorige week donderdag een 4e migraine aanval in 10 weken tijd.  Het kost me steeds meer tijd om er van te herstellen. Morgen kan ik eindelijk naar de huisarts. Maandag gebeld, kon pas vandaag terecht. Moet ook niet gekker worden.
Hopen dat ik na vandaag meer leuke dingen kan vertellen. 

Dus vandaag een kaartje uit de serie van vorige week. Gelukkig dat ik er 6 tegelijk had gemaakt. Het zijn vrolijke kaartjes geworden. Deze wil ik ook mee laten doen bij Cheerfull sketches.


Doen jullie ook weer gezellig mee bij 52WTC?
Ik heb hier nog de winnaars en de top 3 voor jullie...

De top 3!
1; Trijntje (29)
2;Oma’s kaartenhoekje (36)
3; Angelique (35) en Nancy (11)

Voor de prijs van mij; heeft Gina - 25 gewonnen en, de prijs van Willy heeft Daphne gewonnen.


Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties vorige week en ik beloof dat ik vandaag weer langs kom. De draad weer op pakken so to speak!

Fijne donderdag,
liefs Monique




31 opmerkingen:

Els zei

Een mooie kerstkaart Monique met een leuk plaatje.
jammer dat je morgen pas bij de huisarts te recht kan en wat je zegt; het moet niet gekker worden.
Beterschap en groetjes, Els

Eri zei

Leuke kaart met die streepjes en bolletjes. Beterschap toegewenst!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Vervelend als je zo ziek bent en dan zo lang moet wachten voor je naar de huisarts kan, hopelijk weet die wel raad voor je.
Toffe kerstkaart, de sweet-stempel past perfect bij het plaatje...
Groetjes
Nancy

Annemarie en Merit zei

Weer al zo'n leuk kaartje in het rood...fijn dat je een voorraadje had.
Wat vervelend zeg, hopen dat de huisarts je verder kan helpen..
Beste ermee...
liefs Annemarie en merit

Gerrina zei

Balen dat je weer niet voorruit kon... Maar gelukkig wel een hele mooie kaart! Heerlijk en feestelijk dat frisse rood en ik ben dom op polka-dots... Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Jeetje Monique, wat heftig, alsmaar migraine. Hopelijk heeft de dokter een oplossing.
Je kaartje is heel erg leuk.
Groetjes,
Jantine

Scraptastisch zei

Alweer zo'n leuk plaatje op je kaart! Weer balen dus Monique, hopelijk morgen een beetje raad voor dit grote probleem!!!
Liefs Gerie

Trudy zei

Wat ontzettend akelig die migraine aanvallen, hopelijk heeft de huisarts een oplossing.
Je rode kaartje is erg mooi, leuk plaatje en de sketch mooi gebruikt.
groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt
groetjes ellen

Enny zei

Een heel mooie kaart, mooi, papier en plaatje ! Wat erg, dat je zo afziet met die migraine ! Mijn moeder had het ook, vreselijk is dat ! Hopelijk kan je vlug geholpen worden. Groetjes, Enny

Joanne kramer zei

naar zeg die migraine. Sterkte!
Leuke kaart is dit. dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Marijke zei

Heel vervelend je migraine aanvallen en zeker lastig dat je zo laat terecht kan! De wachtlijsten worden steeds langer, weet er alles van. Zit al 4 weken te wachten om bij de cardioloog terecht te kunnen. Maandag kan ik terecht! Ben ook benieuwd! Je kaartje is een vrolijk kaartje geworden. Leuk die kleuren en die sketch. Ben ook bezig ermee! Groetjes Marijke.

marian zei

Een prachtige kerstkaart en heel veel beterschap gewenst.
groetjes van Marian.

Nicolette zei

Wat veel in een korte tijd. Ik hoop dat de arts je verder kan helpen.
Mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Annerieke zei

Mooie kaart Monique, leuke combi de grote en kleine stippen en de strepen. Vervelend dat je zo vaak migraine hebt, misschien kan de huisarts iets voor je betekenen, sterkte!

!neke zei

Wat naar die migraine , hoop dat de arts je kan helpen !
Gave kaart weer !
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje wat naar dat de migraine zo snel achter elkaar komt en dat het herstel steeds langer duurt Monique. Hopelijk kan de huisarts je iets bieden. Je kerstkaart is inderdaad een vrolijkerd. Grappig plaatje ook. Succes morgen.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Je kaartje is zo leuk! Ik zag deze plaatjes laatst op de beurs liggen en heb ze laten liggen.....spijt!
Ik hoop dat de huisarts je morgen kan helpen. Dit is niet leuk!
Groetjes Caroline

Willy zei

Wat een mooie frisse kaart Monique!! En wat vervelend die aanvallen en zooo jammer dat je daardoor een 'lesje' hebt gemist! Ik hoop dat het dokters bezoek iets positiefs oplevert, beterschap!

Margreet zei

Wat een mooi en vrolijk gekleurd kaartje, Monique. Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
Wat vreselijk vervelend, zo veel migraine aanvallen.
Hoop met je mee dat je ons spoedig beter nieuws kunt melden.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Monique!
Wat heftig die migraine aanvallen. Hoop dat het huisartsbezoek positief uitpakt voor je!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Hè wat naar Monique als je zo dikwijls die migraineaanvallen moet verwerken...
Het is telkens een aanslag op je lichaam en dan nog zo lang moeten wachten op een huisarts is heel frustrerend ..
Maar je kaartje is geweldig mooi ...zo een prachtige frisse rode kleurtjes
en de sketch heel mooi uitgewerkt...

Fijn dat je weer meedoet
Groetjes Rosina
DT Cheerful Sketches

Freubelmina zei

Heel veel beterschap Monique! Je kaartje is -zoals altijd- een mooierd!
Lieve groetjes, Wilma x

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt. Oef wat erg. Migraine. Ik had dit een periode elke week en met uitvalverschijnselen. Daar wordt je echt niet gelukkig van. Twee dagen uit de roelatie. Sterkte. Ik hoop dat de dokter je kan helpen.

Angelique zei

Weer zo'n vrolijke, rode kerstkaart met een leuk plaatje. Het is toch te gek dat je zo lang moet wachten voor je bij een huisarts terecht kan. Ik hoop dat hij iets voor je kan betekenen, ben je wel eens bij een hoofdpijnkliniek geweest. Ik heb in het UZ in Gent Propranolol retard 80 mg voorgeschreven gekregen, dit moet ik elke dag slikken. Mij helpt het redelijk goed. Helaas heb ik verschillende soorten hoofdpijn maar de migraine is een stuk minder. Heel veel sterkte.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Monique,

Wat een mooie kerstkaart maakte je! Leuk plaatje er op en mooi papier gebruikt...
Dankjewel voor jouw reactie op mijn kerstkaart!

Liefs,
Nancy

Colien zei

Nog al zo'n mooi kaartje, erg tof in het rood met gaaf plaatje!
Hopelijk voel je je al wat beter...
grtz Colien

Irene zei

Hier is het al net zo.....3 artsen maar dagen wachten op een plekje, hoop dat jij inmiddels geholpen bent Monique!
Ook deze kerstkaart is super leuk en vrolijk!
Fijn weekend, xx Irene

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart is dit . Mooi zoals alles is gecombineerd. Wat is dat wat dat je vier dagen moet wachten voordat je terecht kunt. Vervelend dat je zovaak last van migraine hebt. We moeten mooi weer hebben dan kunnen we eruit...... veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

Creaine zei

Super leuk kaartje!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Anita van Merode zei

Je kaartje is prachtig Monique, hopelijk heeft de arts iets voor je kunnen doen.
Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
Gr Anita DT

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...