donderdag 31 januari 2019

52 WTC #5

Hallo allemaal, 

een kort berichtje van mij, ik heb de puf niet. Ben geveld door de griep, dat kon er ook nog wel bij.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Met Geert gaat het goed, hij gaat morgen weer naar zee. 

Vandaag start de eerste challenge bij 52WTC.
Deze week mocht Nancy het thema kiezen,
zij wil een labelkaart of kaart met een label op.

Ik heb natuurlijk mijn label gestempeld nadat ik hem eerst bewerkt had met stukjes oud boekpapier en gesso.
De stempels zijn van ArtJourney, die ik laatst heb gewonnen bij hun challenge.

 Hier onder nog een uitvergroting van het kindje.

Ik wens jullie allemaal een fijne donderdag, tot gauw!!
Liefs Monique

18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Sjonge Monique,dat is niet fijn!! Heel veel beterschap,snel weer beter zijn hoor!
Je label is fantastisch mooi met dat lieve kindje!
Lieve groetjes, Wilma xxx

Els zei

Fijn om te lezen dat het met je man goed gaat, maar jammer dat jij nu griep hebt. Mooie labelkaart heb je gemaakt.
Beterschap Monique en groetjes, Els

Sarah zei

Tof label.
Veel beterschap.
Ik zit hier te hoesten en ik heb keelpijn, dat wordt mezelf goed verzorgen!

Trudy zei

Prachtig label en heel veel sterkte en beterschap! Griep is altijd vreselijk vind ik. Fijn dat het met je man weer goed gaat.
groetjes Trudy

Eri zei

Wat een gaaf label Monique! Veel beterschap toegewenst!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wow, wat een mooi kerstlabel, Monique!
Beterschap en ik hoop dat je snel opknapt.
xxx Margreet

Nicolette zei

Mooi kerstlabel en van harte beterschap.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Leuk kerstlabel heb je gemaakt Monique. Fijn dat het met je man weer goede gaat. Maar rustig aan en veel beterschap. Groeten Trijntje

Enny zei

Wat een mooie label, heel mooie achtergrond en prachtig gestempeld ! Ik wens je spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

Daphne zei

Kunstig gemaakt.
Beterschap hoor, wat een toestand toch steeds bij jullie

Kaartenkraam zei

Hele mooie labelkaart!
Beterschap!

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Super mooie label .
Alvast heel veel sterkte en snel beterschap!
Groetjes Doris

Caroline zei

Fijn dat het met je man weer beter gaat en nu jij nog! Beterschap hoor.
Je kaartje is in ieder geval goed gelukt, heel mooi!
Groetjes Caroline

Henriët zei

Beterschap!! Maken jullie er een spelletje van om elkaar af te wisselen?
Je label is een schatje!
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

je labelkaart is supermooi gemaakt, leuk met die teksten erachter verwerkt!
Nancy

Nota Bene zei

Dit label is prachtig! Veel beterschap nog...
Groetjes, Nele

Jantine zei

Wat vervelend, Monique, de griep...beterschap!
Maar je label is heel erg mooi.
Groetjes,
Jantine

Gerrina zei

Een mooi label en heerlijk die achtergrond voor deze mooie+vrolijke stempel! Hoop dat je weer uit de griep bent; is zoo niks aan... Fijn weekend verder!

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...