zondag 3 februari 2019

Especially for you

Hallo lieve blogdinnen,

allereerst een dikke dank je wel voor jullie reacties en beterschapswensen!
Ik hoop nu ook echt dat al die toestanden voorbij zijn Daphne. We hebben ons portie wel gehad! Op naar het voorjaar!

En ik start met een vrolijk kaartje voor de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes.
De uitdaging is deze keer een kleurenwiel. Je hebt de keuze uit twee wielen.


Bedoeling is dat je naast het wit of zwart tenminste 2 andere kleuren kiest! Dus zwart en wit mogen niet beiden voorkomen op 1 kaartje.....


Ik had er zelf wat moeite mee want op de er mag geen wit op zwart en geen zwart op wit. 
Niet te moeilijk denken werd me verteld....hahaha, nou dat valt niet altijd mee. Maar het is me gelukt! Ik heb gekozen voor zwart met paars, geel en rood. En de leuke vogel van ArtJourney.


Een achtergrond gemaakt met distressinkt. Dat is zo leuk om te doen. Je weet nooit precies hoe het uitvalt. Er verdwijnt vaak wel iets in de prullenbak 😉 Ook de vogel is ingekleurd met distressinkt.

Voor nog meer voorbeelden kun je HIER klikken. Onze gastdesigner Isolina en mijn DT-maatjes hebben weer ontzettend goed hun best gedaan. Ook ligt er een mooie prijs van 't Scrap-Ateltjeetje op jullie te wachten.

Ik ga vandaag iedereen weer bezoeken en kijken wat voor moois jullie hebben laten zien deze week.
Eerst even bij schoonmoeders op de koffie.

Fijne zondag, liefs Monique


19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Aaaaw wat een superleuke vogel op je kaart Monique. Het is weer een supermooie kaart!
Fijn dat je je weer wat beter voelt, zoals je zegt: klaar nu!!!
Fijne zondag xx

Caroline zei

Heel leuk gedaan Monique.
Groetjes Caroline

Margreet zei

Superleuke vogel op je mooie kaartje, Monique. Ik heb toevallig gisteren ook weer zitten spelen met de inktjes. Heerlijk hoor dat kliederen.
Fijne dag vandaag.
xxx Margreet

Daphne zei

Oh, wauw, wat een mooie kaart.
Je ziet totaal niet dat he er zoveel moeite voor hebt moeten doen.
Die vogel erbij past erg goed.
Jullie hebben mij allemaal geïnspireerd, moeilijke challenge, maar ook ik zeg nu tegen mezelf, "niet te moeilijk denken"😉

Creanita60.blogspot.nl zei

Super mooi is je kaart geworden Monique!

Joanne kramer zei

Hij is suuuuper mooi! groetjes Joanne

Eri zei

Je kaart is prachtig gelukt, en super in deze kleuren!
Groetjes, Eri

Blankina zei

Aparte challenge hoor en gaaf kaartje is het geworden, fijne zondag, liefs Blankina

Scraptastisch zei

Spelen met inkt dat lukt jou wel Monique en een hele leuke kaart en challenge met het kleurenwiel...ga mijn best doen! Fijn dat je weer bent opgeknapt en hopelijk gaat het met je schoonmoeder ook weer wat beter...in ieder geval bekomen van de schrik!
Fijne zondag verder ik ga aan de knutsel!
xx Gerie

Colien zei

Heel leuk kaartje, Monique!
Fijn dat jullie allebei weer opgeknapt zijn...
grtz Colien

Nicolette zei

Mooie kaart en leuke challenge.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Ziet er leuk uit met die zelf gemaakte achtergrond! Ga eens even kijken want zijn wel lekker felle kleurtjes om te gebruiken. Groetjes Marijke.

Hermien zei

Fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie.
Tja, dat niet te moeilijk denken viel nog niet mee hé ik zat er ook mee! We dagen onszelf goed uit. Je kaartje is prachtig.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Monique. Die vogels blijven toch wel heel gaaf!

Marjan zei

Ik zag hem al op Insta, maar kom ook hier even zeggen hoe super ik je kaartje vind!

Trijntje zei

Het is een heel mooie kaart geworden Monique. leuke vogel! Ik zal eens kijken of het me lukt. Groeten trijntje

Annemarie en Merit zei

Je hebt een leuk vrolijk kaartje gemaakt Monique! Gelukkig ben je weer wat opgeknapt.

Groetjes, Merit en Annemarie

Angelique zei

Fijn dat alles weer een beetje normaal is. Een aardig pittige uitdaging maar je kaart is echt gaaf geworden, mooi hoe alle kleuren samen uitvallen. En een hele leuke vogel erop.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Ja die wit/zwart regel was voor mij ook wel een uitdaging! Even omdenken dus. Maar dat is jou prima gelukt zie ik. Deze vogel is echt prachtig in al zijn uitbundige kleuren!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...