zondag 2 september 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

eindelijk weer eens een berichtje van mij. We zijn nog even 3 dagen weggeweest en daarna was ik zo moe en toch weer teveel ondernomen, dat het eindigde in een week van ziek zijn. Het is soms zo balen! Maar we gaan er gewoon weer tegenaan. Ik laat me niet kisten! En het moet me even van het hart dat ik zo blij ben met de reacties op mijn blogberichten. Ook al ben ik al een poosje niet bij jullie op visite geweest. Dank jullie wel 💗 ik kom terug hoor!

Dus weer fris er tegenaan met een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Deze keer is het thema: Vintage in de breedste zin van het woord. Het is voor mij al een poosje terug dat ik een vintage kaart heb gemaakt. Eigenlijk speel ik alleen nog maar met inkt en verf. Dus een beetje een challenge was het wel. Nu vind ik de vintage kaarten altijd prachtig om te zien.  Ik maak het liefst kaarten die gewoon in een envelop passen dus ik plak er nooit te veel op.

Op deze kaart heb ik papier gebruikt van Lemon Craft en een mal van Studio Light. De rest van de spulletjes zijn eigenlijk al vintage want die heb ik al heel lang 😁

Ik heb met een lintje gewerkt om dicht te doen maar je kunt er ook een mooie band om doen.

Hieronder kun je zien dat ik een stander heb gebruikt want de kaart blijft niet uit zich zelf staan.


De prijs bij Knutsels en Kadootjes wordt beschikbaar gesteld door De Egel en het zijn 2 hele mooie mallen.

En willen jullie zien wat voor mooie kaarten onze gastdesigner en mijn teammaatjes hebben gemaakt, klik dan HIER. Ga lekker aan de slag, leef je uit! Het weer is uitermate geschikt om te freubelen en voor de meesten van ons is de vakantie weer voorbij.

Een hele fijne zondag gewenst!
Liefs Monique




15 opmerkingen:

Daphne zei

Pittig thema, maar, ik schreef het bij de rest van het team ook al, ik snap wat de bedoeling is en doe gewoon mee!
Ik vind jouw kaart echt SUPER mooi!! Wauw, ik hou ook zo van dit soort kaarten, maar ik vind het lastig om te maken.
Balen dat je ziek bent geweest joh, wat is dat toch vervelend als je lichaam je af en toe zo in de steek laat.
Maar.....(positief benaderen), dit heb je gelukkig alweer achter de rug, op naar een nieuwe frisse week!
Groetjes, Daphne

Giny zei

Wauw, je kaartje is prachtig Monique.
En...ik hoop dat het snel weer wat lekkerder met je gaat.

Lieve groet Giny

Marjan zei

Schitterende vintagekaart in een erg mooi model! Prachtig aangekleed en niet te vol. Hier lag het bloggen ook lang stil, soms zijn er andere dingen. Hopelijk ben je wel weer goed opgekapt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, wat leuk om hier weer iets van je te horen. Ik hoop dat je je weer goed voelt? Luister goed naar jezelf hoe moeilijk dat ook is :( Je kaart is een plaatje, mooi model en mooie details om te bewonderen. Leuke challenge om te starten (voor mij dan hihi)
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Mooi gemaakt. Verzorg je!

Freubelmina zei

Superlief kaartje,heel mooi!
Lekker nog een paar daagjes weg maar zo jammer dat je daarna weer moet boeten,maar je spirit is goed,jij bent wel een Bickeltje volgens mij!!!! Lieve groetjes xx

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart!
Naar om het dan zo te moeten bezuren hè... rustig aan blijven doen! Groetjes Joanne

Nicolette zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Balen dat je dan weer een week moet boeten Monique, maar gelukkig krabbel je weer op en ga je er weer vol goede moed tegenaan.
Je kaartje is heerlijk romantisch en mooi natuurlijk.

Groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Gisteravond thuis gekomen, het was een prachtige reis en we hebben heel veel gezien, vandaag ook erg moe en spierpijn.. even wat rustiger aan doen
Leuk om weer eens een andere kaart van jou te zien,mooie stans en inderdaad blijft niet staan zonder staander,
Ansx

GerJanne zei

Ja, hij is ontzettend gaaf! Prachtig model kaart. En voor mij geldt hetzelfde. Ik vind het zo mooi te zien, maar kan het zelf niet zo goed...Ach, inderdaad onszelf ook eens echt uitdagen!

Gerrina zei

Hier hetzelfde; wel mooi vinden, maar zelf doen...ho maar... Maak net als jij meest stempel kaarten...
Balen dat je weer ziek was, hopelijk nu weer langzaam goed en zo blijven...
Je kaart is leuk van vorm en mooi; een plaatje om graag naar te kijken! Groetjes, Gerrina

Irene zei

Totaaaal anders dan jouw prachtige "inktkaarten" maar wel zo super super mooi, knap dat je dat ook in je vingers hebt Monique!
Als ik heeeeel erg mijn best doe kan ik het wel maar vintage is gewoon niet mijn ding dus sla een rondje K&K over maar er zullen ongetwijfeld heel wat dames uit hun dak gaan met deze challenge!!

xx Irene

Doris knippenenplakken zei

Super mooie vintage kaart, Monique !
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Laat je niet kisten hoor!!! eens gaat het over, maar het blijft wel oervervelend! Je hebt wel een heel mooi vintage kaartje gemaakt Monique en ja ik weet dat je dit ook kan! en met je standaartje heb je het omvallen prima opgelost! Ik vind het een gave challenge en heb me al uitgeleefd. Zachtjes aan begeef ik me weer in blogland maar heb nog 2 dagen vakantie en dan is het echt op met het luieren... wat een heerlijke zomer is het geweest!
Liefs Gerie

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...