donderdag 6 september 2018

Mijn eerste kerstkaart dit jaar

Hallo allemaal, 

vandaag heb ik voor het eerst een kerstkaart dit jaar. Vorig jaar elke week en nu de eerste. Het heeft wat moeite gekost maar het is gelukt. Ook is dit de kaart die in de workshop zit vandaag. Het is een schuifkaart.
De stempels is van Crafty Individuals en het papier van Lili of the Valley. Ik heb niet al te moeilijk gedaan met het inkleuren omdat de kaart op zich de nodige aandacht heeft. Het inkleuren heb ik met distress inkt gedaan. 
Hiernaast zie je nog een close-upje. Ik heb een kleurenkaart gemaakt en zodoende vind je perfect de kleuren bij het papier. 
En hierboven zie je de schuifkaart. Het mooie aan dit model is dat ie blijft staan. Dat zie je op de foto hieronder. Het model kwam ik ergens op YouTube tegen. Ik vind het een superleuk idee.     
   

Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga lekker de boel voorbereiden voor vanmiddag. Vanavond, als het lampje nog niet uit is, kom ik gezellig bij jullie langs. Misschien weten jullie me te verleiden voor nog meer kerstkaarten 😉🎅

Dutch Card lovers - Alles mag

Een fijne dag,
Liefs Monique

29 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Fijn jou nog eens met een kerstkaartje te zien Monique, en wat een tof modelletje!
Succes met je workshop!
Nancy DT52WTC

Joanne kramer zei

Wauw! Deze is wel heel gaaf en origineel. groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

geweledig leuke kerstkaart!!
Succes met de workshop...en blijf gezellig mee doen, heerlijk straks dat stapeltjekerstkaarten..
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje Monique, zo gaaf dit modelletje en zeker die schattige sneeuwpojes geven een vrolijke uitstraling...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Een prachtig begin heb je gemaakt met deze eerste kerstkaart, leuke digi en model. Succes vanmiddag!
Groetjes, Eri

Colien zei

Wow, wat een mooie kerstkaart, erg gaaf!
Bedankt voor het meedoen aan onze rood/groen challenge bij 52WTC.
grtz Colien

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met je eerste kerstkaart Monique, hihi Maar het is meteen een hele speciale, wat een fraai modelletje en al die sneeuwpopjes ik vind hem geweldig! Dit word weer een hele leuke workshop, geniet er weer volop van!
Heerlijk dat Geert nog extra dagen opneemt, volgende week mooi weer!
xx Gerie

Josje zei

Dat ziet er weer erg mooi uit monique.

Diny zei

Wat een prachtige eerste kerstkaart Monique.....het begin is gemaakt!
Groetjes Diny

Trijntje zei

prachtige kaart Monique. Het model is erg leuk. heel mooi voor een workshop. leuke afbeelding. IK ben deze zomer ook minder actief op de bloggen geweest..
Van het mooie weer moet je ook maar genieten. De winter is weer lang genoeg. IK heb bij nog even de kaarten terug gekeken ziet er allemaal weer prachtige uit. En ik dacht hoe zal het gaan bij de visboer. Maar dat is je helaas niet gelukt. las ik. Jammer. Maar wat je schrijft workshops geven is ook leuk. en kan je ook voldoening geven. Het is zo als het is! Het ga je goed. Groeten trijntje

Nicolette zei

Dit is een leuk model zeg. En ik heb juist met 36e kerstkaart geplaatst. Vorig jaar op het laatste moment en nu elke week 1
Groetjes Nicolette

Margreet zei

Wat een schitterende kerstkaart, Monique. Heel leuk modelletje.
xxx Margreet

Suzan zei

wat een mooie kerstkaart Monique, met superleuke kerstmannen en tof patroontje!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

karin zei

Een leuk kaartmodelletje Monique en een leuke stempel erop. Prachtig ingekleurd.
Groetjes,
Karin

Enny zei

Wauw, wat een prachtige schuif-kerstkaart, supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ik zie dat je steeds voor mij aan, aan het reageren bent. Ben benieuwd of je al aangestoken bent en nu meer kerstkaarten gaat maken. Ik heb zeker te weten geen stress dit jaar. Heerlijk idee....
Jouw kaartje is enig! Ik zou zeggen: lekker doorgaan! En als je stress voelt aankomen dan kunnen we tijdens ons DT weekend wel kerstkaartjes gaan maken....

Caroline zei

Een heel leuk model zeg! De stempels vind ik ook erg leuk.
Groetjes Caroline

Epie zei

Wat een leuke schuifkaart Monique in mooi rood en groen .
De stempels zijn ook gaaf ,al die sneeuwmannekes erop !!
Dankjewel voor je mooie bijdrage aan 52weekstochristmas
Fijn weekend van Epie DT52WTC

Gerrina zei

Gaaf model kaart! Maar ook gewoon een heel leuke kaart; gaaf alleen in rood/groen/zwart/wit en wat een leuke sneeuwmannen! Fijn weekend!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Monique,

Geloof dat ik nog niet eerder een kerstkaart bij je hebt gezien.
En dan nu gelijk zo'n beauty. Heel werkje zo te zien.
Hoe dan ook ik vind hem keigaaf.......op naar nummer 2??

Leafs fan Ina

Daphne zei

Oh joh, dit is weer een andere schuifkaart dan die ik wel eens heb gemaakt......ik snap er niet zoveel van, maar het is ook al laat, hihi, ik ga me er dit weekend eens in verdiepen.
Gefeliciteerd met je eerste kerstkaart, ik vind het een mooierd.

Hermien zei

Je eerste kerstkaartje Monique en wat voor een eentje, een super leuk model het ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien

martina's kaartjes zei

een leuk, winters tafereeltje, geslaagd kaartje
top modelletje
Fijn dat je (weer) meedoet met de challenge van deze maand !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Willy zei

Oh die stempel heb ik ook!Wat een superleuke kaart zeg, mooi dit 'systeem' was vast een succes!

Margot zei

Gaaf zo’n schuifkaart! En die sneeuwpoppen zijn geweldig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Wendy Nicola Jackson zei

Ooh I LOVE that card design! What fun with the interactive panels. What a fabulous creation! Thanks for sharing it with us at Christmas at Sweet Stampin' for our August Challenge. I'm so glad you did and hope you'll join us again next month. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

Jessica K zei

SUCH a cute card! I love the caroling snowmen! Thanks for joining us at the Merry Christmas Challenge! Good Luck!

Jess - DT
www.freshbyjess.blogspot.ca

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje Monique en een super leuk modelletje , hopelijk was je workshop geslaagd, het voorstel van GerJanne vind ik geweldig! Bedankt voor het mee doen met onze challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

anja curvers zei

Superleuk model en heel erg leuk al die sneeuwpoppetjes Bedankt voor je deelname aan DCL.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...