zondag 12 augustus 2018

Reminder Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Soms een beetje te mooi 😅
Ik kwam ook helemaal niet aan het knutselen toe. Te warm in huis... op het toppunt was het 32 graden in huis. Deze week ben ik weer een beetje aan de slag gegaan, heb straks ook weer workshops en moet nog leuke projectjes verzinnen. Aangezien ik onder druk toch wel de leukste kaartjes maak, zal dat ook wel goed komen.

Voor de sketch van Hermien heb ik ook moeten worstelen... Normaal werkt een sketch als ik inspiratieloos ben maar ik kon het maar niet bedenken. Totdat ik een kaartje moest maken voor een jongen die varkentjes leuk vond. Dit is het geworden.


Achteraf is ie toch wel geslaagd ;-)

Het is maar goed dat we bij Knutsels en Kadootjes de challenge wat langer laten lopen. Want volgens mij is iedereen met vakantie en heeft iedereen het natuurlijk net zo warm gehad als ik. Ik lees geregeld over te warme hobbyhokkies en zolderkamertjes. Groot gelijk hoor, daar niet gaan zitten dan! Maar het wordt weer aangenamer om aan de slag te gaan. Dus dames, kruip weer in jullie hokkies en maak een schitterende kaart. Kom ook eens kijken bij Knutsels en Kadootjes en kijk naar de mooie voorbeelden van mijn maatjes. Ook de te winnen prijs staat er deze keer bij. 

Ik geloof dat ik vandaag ook maar weer eens aan de tafel ga zitten. En dan natuurlijk proberen creatief bezig te zijn 🙈🐷

Een hele fijne zondag gewenst!
Liefs Monique

17 opmerkingen:

Nicolette zei

Mooie kaart en wat een lief plaatje.
Ik ben blij dat het weer inderdaad weer een beetje normaal is. Dit zijn wij niet gewend.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Haha wat leuk al die varkentjes Monique! Neen genieten vond ik het écht niet meer de afgelopen weken en ben ook 6 weken niét op de snikhete zolder geweest en heb het freubelen /bloggen ook totaal niet gemist!

XxIrene

Rosina zei

Ook jouw inspiratiekaartje is super leuk geworden Monique..wat een schattige varkentjes op het plaatje
Ook ik ben blij met die lagere temperaturen...was helemaal stilgevallen met m'n kaartjes maken en bloggen...

groetjes Rosina

Caroline zei

Eens schattig kaartje en ik vind de sketch best wel moieijk. Moet ik oven even goed de tijd voor gaan nemen.
Hier op zolder is het ook weer wat beter toeven na weken beneden in de kamer te hebben geknutseld (lees: tafel lag vol met halve hobbykamer).
Succes met je workshops weer!
Groetjes Caroline

martina's kaartjes zei

haha, wat een grappig kaartje, leuk
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Die erge hitte was niet echt fijn en ´dodelijk´ voor de creativiteit maar dat laatste is weer volop teruggekeerd met de lagere temperaturen.

Leuk kaartje heb je gemaakt. Schattig dat plaatje van dat biggetje met een ijsje en de andere grappige gestempelde varkentjes.

groetjes van Ank

Diny zei

Je hebt er een hele leuke kaart van weten te maken Monique!
Groetjes Diny

Colien zei

Hartstikke leuk kaartje, grappig met al die varkentjes!
grtz.Colien

Hermien zei

Je kaartje zo wel met veel plezier worden ontvangen, super schattig met al die varkentjes. Geniet van je hobbydag.

Groetjes Hermien

Marijke zei

Leuk dit kaartje met de varkentjes! De sketch is leuk en het weer gaat ook weer! Ik ga vanmiddag een worstelen met de sketch! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een leuke kaart voor het varkensliefhebbertje.
Bij ons is de temperatuur niet boven de 27 graden gestegen en dat vond ik al warm genoeg!
Ik heb al een bijdrage geleverd, maar wie weet komt er nog eentje bij.
xxx Margreet

GerJanne zei

Hoi Monique,
je kaart is echt zo grappig! heel erg leuk, zeker voor een jongen die van varkentjes houdt!
Heerlijk nu, deze temperaturen he?
Groetjes en tot dinsdag!

Margo zei

Wat een schitterend kaartje ! Ik ben ook erg blij dat de temperaturen weer wat normaal zijn !
Groetjes
Margo

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Super tof. Mooie kleuren ook.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Gerrina zei

Ik ben niet zo van de schetsen (behalve heel eenvoudige), dus ben ik er niet aan begonnen; sorry...
Knap dat het jou toch gelukt is!
En ik vind 'm leuk! Geniet van de "koelte"! Groetjes, Gerrina

Willy zei

Geweldig kaartje, jij presteert prima onder druk :)

Hetty zei

Leuke kaart Monique!
Nu het wat koeler is geworden ga ik ook nog een poging wagen om mee te doen in mijn knutselhokkie!

groetjes Hetty

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...