donderdag 13 september 2018

Het wordt herfst of toch niet?

Hallo allemaal,

Nu ik dit typ, is de mist bijna weg en schijnt de zon volop na de grijze dag van gisteren. De herfst is in aantocht en de pompoenen liggen overal al te koop. En toch schijnt het volgende week nog weer 27 graden te worden. We gaan het zien.

Ik hou wel van de herfst. Vooral van de kleuren. Ik heb niks met oranje maar tijdens deze periode gebruik ik het graag op mijn kaarten. 

De kaart die ik nu laat zien is n.a.v. de sketch bij
 Cheerful Sketches. Een eenvoudige maar met mooi papier is het een superleuk geheel.
Het papier is van Carta Bella - Fall Break. Ik heb er deze week 5 kaarten mee gemaakt, dus er volgen er nog meer 😉

De kaart doet mee bij Cheerful Sketches

Ik wens jullie een hele fijne dag,
ik kom gauw bij jullie langs!

Liefs Monique


23 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

oohhh geweldig wat een leuke kaart, ben helemaal weg van de herfstkleuren...vind het altijd zo jammer dat kerst zo kort erop valt...dus nu maar lekker veel kaartjes plaatsen voor de herfst.
Liefs Annemarie en merit

Irene zei

Een keigave kaart Monique, ik ben sowieso dol op de warme herfsttinten dus dit is echt genieten! Prachtig papier heb je gebruikt!

xx Irene

Eri zei

Wat een mooie kaart in deze warme kleuren. Gefeliciteerd met je toppertje bij 52 WTC.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Het is hier al dagen grijs en regen maar vandaag ook hier een lekker zonnetje!
Herfst kleuren vind ik ook prachtig alleen harde wind en regen bleh!!! Zo hebben we allemaal wel wat te zeuren hè! Ik kijk uit naar de komende week, tenminste als de weerberichten doen wat ze beloven,hihi Het is helemaal vreemd om geen stempel Art bij je te zien Monique, maar simpel en mooi kaartje is het wel! Fijne dag verder....
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart en prachtige kleuren, ik ben echt fan van de herfst kleuren,
Ansx

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt

Cinderella zei

Hoi Monique
wat een Kei leuke herfstkaart en tja het weer is tegenwoordig vreemd maar ik hou wel van de zonneschijn . En verheug me ook op de mooi herfstkleuren.
En ook een leuke sketch.
Ik heb weekend dus ik ga aan de freubel en morgen een ws dagje in Heerlen bij M&H dus das ook weer gezellig freubelen dat komt weer helemaal goed dit weekend.

Liefs en Creatiefs
Cinderella

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart in deze warme kleuren. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. We halen de korte broek maar weer tevoorschijn ;-). groetjes Joanne

Margreet zei

Supergezellig herfstkaartje, Monique. Ook heel leuk gefotografeerd met al die blaadjes op de voorgrond.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Diny zei

Wow....wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt Monique!
Groetjes Diny

Marja zei

Superleuke kaart Monique!
Hou ook wel van de herfstkleuren op kaarten...maak ze dan ook graag.
En eigenlijk vind ik de herfst ook wel wat hebben.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Deze is schitterend Monique. En mooi gefotografeerd met de blaadjes er bij.
Groetjes Nicolette

Sarah zei

Prachtig! Mooi x

Henriët zei

Wat een mooie kaart in hele mooie kleuren!
Het was vanochtend gewoon koud op de fiets naar school. Maar in de ochtendpauze stonden we al weer zonder jas op het plein. Ach.....dat is de charme van de nazomer.
Groetjes van Henriët

karin zei

Een mooie kaart in herfstkleuren Monique.
Groetjes,
Karin

Rosina zei

Heel mooi herfstkaartje heb je met die sketch gemaakt Monique..mooi in die warme kleurtjes...
gefeliciteerd met je topplaatsje ...Dik verdiend hoor ook dat was een echte beauty...
groetjes Rosina


Doris knippenenplakken zei

Prachtige herfstkaart kaart Monique !
Groetjes Doris

Gerrina zei

Nou...je kaart is super mooi en heerlijk herfstig! Maareh dat weer is hier toch nog echt heerlijk zomers! Geniet ervan dit weekend! Groetjes, Gerrina

Daphne zei

Mooi en lekker herfstachtig.
Ik hou ook zo van de Herfst, prachtig, zoals de natuur dan gaat veranderen.

Anja zei

Wauw, wat een prachtige herfstkaart! Hoewel je nog helemaal niet aan herfst denkt als je naar buiten kijkt!
Sketches....moet ik ook es iets mee gaan doen. Ik vergeet dat steeds.

Lieve groetjes Anja

Claudia's kaartjes zei

Das een kei toffe kaart. Mooie kleuren ook
Nog een fijne zondag.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Trijntje zei

wat een geweldige kaart Monique. Leuke materialen zijn dit. Erg leuk is je kaart geworden volgens de schets. Ik heb even je kaarten beken je hebt weer heel wat mooie creaties gemaakt, Met inkt die zijn prachtig. Leuk dat je weer volop aan de hobby bent. Gezellig. Groeten trijntje

Ditta zei

Prachtige kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge bij Cheerful Sketches.

Groetjes Ditta

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...