zaterdag 15 september 2018

Voor Hermien en ook een beetje voor Gerie

Hallo allemaal,

deze kaart is speciaal voor Hermien (die is jarig vandaag) maar ook voor Gerie. Hier is ie dan ... Gerie mistte mijn Stempel Art 😂😘 Ik zelf ook wel een beetje hoor. Maar soms komt het zo uit. En alle dagen een kaartje plaatsen, dat gaat niet meer. Ik heb genoeg gestempeld maar moet vaak even wachten met plaatsen.
Deze heb ik gemaakt n.a.v. een techniek met acrylverf die ik bij Willy een keer heb gedaan. Toen ik laatst in Zwolle was, voor een "zakenlunch" met GerJanne, zijn we ook even bij Busch en van der Worp geweest voor verfjes. Jeetje, wat een keus. Ook in potloden en stiften. Dus bepakt en bezakt weer terug naar huis. En natuurlijk gelijk spelen met verf 😊
En dit is het resultaat.

Van harte gefeliciteerd Hermien, ik wens je een hele fijne dag!

Liefs Monique

19 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat mooi en creatief! Groetjes Joanne

Scraptastische hobby zei

Wouw Monique!!! Het maakt niet uit wat voor kaartjes we maken, maar de juiste materialen helpen zeker mee! Ik vind hem waanzinnig en wou dat ik het kon. Soms probeer ik wel eens iets met een youtube filmpje als voorbeeld, dan papier weer niet goed of inkt etc. Dankjewel dat je kaart ook een beetje voor mij is en ik zit het met een big smile te bewonderen, want het is echt stempel art...schitterend! Hermien van harte Gefeliciteerd ook van mij! Bedankt voor het genieten!
Fijn weekend en zonnige groetjes van Gerie

Irene zei

Hij is fantastisch en zo te lezen heb je Gerie er al een enorm plezier mee gedaan en dat zal bij Hermien niet anders zijn Monique!!

xx Irene

Cinderella zei

Hoi Monique wauw gaaf hoor en bij die winkel heb ik vaker markers besteld scheelt ook in de kosten hihi.
En natuurlijk als je er in de buurt bent leuk om live te shoppen .
Ik wens je een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je dit gaaf gemaakt Monique. Prachtige achtergrond en mooie kleuren. Ik vind dit zo knap, als ik het probeer ben ik steeds niet tevreden.
Ik hoop dat Hermien er net zo blij mee is als Gerie..hihi. Toch leuk om te horen dat je stempelkunst gemist werd. Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart voor de verjaardag van Hermien!

Hermien zei

O, en dit mooie kaartje staat er mooi te pronken op de vensterbank. Bedankt voor het kaartje en je lieve woorden. Een dag met een lach en een traan!

Groetjes Hermien

Dora zei

Wat een schitterende kaart gemaakt. Alles past.

Ans Gilbert zei

prachtige kaart heb je voor Hermien gemaakt, helemaal in jouw stijl!
Ansx

Margreet zei

Wat jammer dat ik Hermien niet ben....wat een beauty heb je gemaakt Monique. Ik vind hem schitterend!
Vandaag heb ik de prijs van 't Srapateljeetje ontvangen. Een mooi verpakte prijs met een extraatje voor het lange wachten. Mijn vingers begonnen al te jeuken, zo leuk ziet het er uit!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Marjan zei

Wat een gave kaart!! De achtergrondkleur doet de bloemen met het mooie kleurverloop echt eraf spatten! Heel mooi!
Bij die winkel heb ik weleens Copics besteld, ze hebben heel veel inderdaad.
En elke dag bloggen is er bij mij al heel lang niet meer bij.

Nicolette zei

Heel erg mooi.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een PRACHTIG kaartje heb je voor Hermien gemaakt Monique.....schitterend!
Groetjes Diny

Daphne zei

Mooi😍.

Daphne zei

Zwolle is leuk hè!
Ik kom er vaak, het is zo'n leuke, gezellige stad.
En veel leuke winkeltjes, genoeg te koop.

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Mooie kleur.Je kunt zien dat je je hebt uitgeleefd.
Toppie!
Lieve groetjes Crealientje.

GerJanne zei

Geweldig!! Wat een superkaart heb je voor hermien ( en een beetje voor Gerie) gemaakt. EN die verf, als we weer naar Zwolle gaan dan koop ik er ook een paar (met korting, hihihi) Werkt vast en zeker veel beter?

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart, mooi zoals je de kleuren op de prachtige bloemen hebt laten verlopen. De achtergrond is ook fantastisch mooi gemaakt.


groetjes van Ank

Gerrina zei

Super mooi vind ik deze! (Van mij mag je best vaker met verf en inktjes spelen... :) Maar ik geniet elke keer als ik hier kom kijken! Fijne en goede week wens ik je!

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...