maandag 23 juli 2018

Uitslag Feestchallenge Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

daar ben ik nog een keer weer. Dit keer met de uitslag van de feestchallenge. Dat was een klus hoor. Het is maar goed dat dat niet elke keer hoeft 😁😋

Irene M heeft gewonnen bij Hermien
Daphne heeft gewonnen bij Ingrid
Gerie heeft gewonnen bij Colien
Joanne K. heeft gewonnen bij Nelly
Janneke Vink heeft gewonnen bij Monique
Sylvia Hoekman heeft gewonnen bij GerJanne

Iedereen van harte gefeliciteerd! Janneke, je mag me mailen op het bekende mail-adres
m.eding@live.nl

En iedereen die mee heeft gedaan, hartelijk bedankt!

Vandaag heb ik een rustdagje. Gistermiddag voor het eerst sinds 4 jaar weer mee geweest op de motor. Een kleine 3 uur. Maar dat was eerst wel voldoende. Wat heerlijk om weer samen op pad te zijn. 's avonds nog even een uurtje over de hei gelopen. Waar de ene plant al geel wordt en de heide al begint te bloeien. Het is wel een hele rare zomer....

Ik heb geen kaart voor jullie vandaag maar wel een paar foto's van de heide.






Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe. Doe het rustig aan, het wordt warm!



10 opmerkingen:

Crealientje zei

Gefeliciteerd dames!
Genoten van de bloghop en puzzel.
Mooie foto's Monique!
Fijne week,liefs Crealientje.

Caroline zei

Allemaal van harte gefeliciteerd.
De foto's zijn prachtig Monique!
Groetjes Caroline

Original handmade by Janneke zei

Hoi Monique,
Wat leuk om te zien ik bij jou de challenge gewonnen hebt!! Ik ga je straks mailen hoor ;-)
Heerlijk dat je genoten hebt van het motorrijden. Sinds ik zelf rij heb ik er nog meer plezier in. Vanmorgen vroeg zijn we weer oppad geweest en hebben ergens gezellig geluncht. Nu lekker thuis bijkomen!
Fijne dag toegewenst hoor,

Groetjes Janneke

Diny zei

Wat heb je prachtige foto's gemaakt Monique!
Gefeliciteerd aan alle winnaars....was een leuke challenge!
Dankjewel voor je lief berichtje.
Groetjes Diny

Margreet zei

Winnaars proficiat!
Wat een mooie foto's Monique!
Lijkt me lekker om met dit weer op een motor te zitten.
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

Mooie foto's Monique! Proficiat aan de winnende dames!
Nancy

Margo zei

Wat een prachtige foto's Monique !
Groetjes
Margo

Nicolette zei

Prachtige foto's.
Groetjes Nicolette

Willy zei

Gefeliciteerd allemaal, leuk hoor! En foto's ipv een kaart ook leuk, heerlijk even quality time samen!

Unknown zei

leuke heide fotoos Monique , wat een klus de mooie puzzel bloghop !!
Gefeliciteerd iedereen , heb een fijne dag ....
Liefs van Epie

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...