dinsdag 14 februari 2017

Life doesn't have to be perfect....

Hallo lieve allemaal,

Geen hartjeskaart van mij maar wel eentje met een mooie spreuk. 

Life doesn't have to be perfect to be beautiful!

Zo is het ook. Proberen om elke dag de mooie momenten er uit te pikken.
Dat maakt de dag maar ook je leven een stukje mooier. Niet dat ik er altijd aan denk hoor. Soms zie je het eventjes niet maar in elke dag schuilt iets moois.


Ik heb eerst de houtnerf op de kaart aangebracht met hele fijne witte embossingpoeder van Wow. Daarna ben ik met distressinkt aan de slag gegaan. Vervolgens heb ik de bloem gestempeld en de bollen weer kleurloos gemaakt met een beetje chloor. En weer ingekleurd met de distressinkten die ik heb gebruikt voor de achtergrond.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge op FB van Leuke Stempels. Waar ze een kleurenpallet hebben. Lekkere felle kleuren. Daar wordt je toch blij van.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vorige week viel ik in de prijzen met mijn tweelingkaartjes bij de Egel.


En bij het Scrap@Cards challengeblog belandde ik in de top 3.

Toch wel heel leuk om eens in de prijzen te vallen 😉

Deze kaart laat ik meedoen bij Time Out Challenges - Words

Voor nu een hele fijne dag! 
Geniet van de zon vandaag....
Liefs Monique





25 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Monique,
Ik heb je prachtige orchideeën foto's nog gezien en wouw haarscherp zeg en heerlijk om zo genoten te hebben daar!!! Je bent zo lekker met inkt bezig en wat prachtig is je achtergrond met het hout structuur en gave bloem! Zelf ook een keer met chloor inkt bewerkt en dat geeft zo'n mooi effect! Heel vrolijk kaartje en wordt er helemaal vrolijk van, hihi
Ik zag het bij de Egel Monique, enorm leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen met je kaarten...dik verdiend!
Liefs van Gerie

Eri zei

Wow, wat een prachtig vrolijke kaart in deze mooie kleuren, daar wordt je alleen al blij van! Gefeliciteerd met de kaarten die in de prijzen zijn gevallen! Heel tof!
Groetjes, Eri

Rosina zei

wat een schitterend en kleurrijk kaartje Monique...zoveel leuke techniekjes op één kaartje ...GEWELDIG!!!
en gefeliciteerd met je winnende kaartjes...helemaal te gek...super leuk voor je ..geniet ervan!!

groetjes Rosina

Manja zei

Prachtig, Monique! Ik ben gek op kleurtjes en ik vind je creatie dan ook schitterend! Gefeliciteerd met je prijs en met je plaats in de top 3!
Groetjes, Manja.

marja kenter zei

Zeker leuk om in de prijzen te vallen. Gefeliciteerd ermee.
Deze kaart is ook weer erg mooi, heel apart vind ik hem.
groetjes Marja

Sabine zei

Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en lekker vrolijk. En gefeliciteerd met je prijzen Liefs Sabine

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd en wat is ditook een topper! Mooi! Groetjes Joanne

alma.heijenk@gmail.com zei

vrolijk fris kaartje, mooi!!!

Margreet zei

Wow, wat een schitterende kaart met een prachtige spreuk, Monique. Ook je verhaaltje erbij is iets waar we wel bij stil mogen staan!
Proficiat met je 2 (3) winnende kaartjes!
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Ontzettend mooi Monique wauw ben er helemaal weg van !!
mooi spreuk mooie kleuren ontzettend mooi geheel.
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes !
Fijne dag verder Groetjes Doris

Nicolette zei

Hele vrolijke kaart Monique. En gefeliciteerd met je winnende kaarten.
Groetjes Nicolette

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Leuke,frisse kleurtjes.De vlinder is ook erg leuk.Gefeliciteerd met je winnende kaarten.

Groetjes,Sylvia.

Nancy Soetaert zei

tof dat je met 2 kaarten in de prijzen gevallen bent!
Deze is ook heel mooi én een prachtige tekst!
groetjes
nancy

Odette's kaartenhoekje zei

Monique wat een prachtige tekst ... om eventjes bij stil te staan ...
Wat is je kaartje prachtig zeg ... Schitterend techniek en ja hoor ... echt mooie kleurtjes !
Groetjes, fijne avond, Odette.

Odette's kaartenhoekje zei

Vergeet ik jou nog te feliciteren met je winnende prachtige creaties !!!

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
ja, leuk om in de prijzen te vallen, je had ook mooie creaties gemaakt..
Ook deze stempelkaart is leuk en een hele mooie tekst..en de achtergrond ziet er ook super uit,
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Ik vind hem geweldig! Wat een vrolijkheid zeg! En wat gaaf dat je in de prijzen viel bij verschillende challenges!
Zo leuk te ontdekken!
groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Een prachtige spreuk waar ik soms ook te weinig aan denk. Prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je er een werkbeschrijving bij hebt gedaan. Wat leuk dat je twee keer in de prijzen bent gevallen, altijd leuk.
Schitterende foto's heb je tijdens jullie uitstap gemaakt, wat een kleurenpracht.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Prachtige tekst op je kaart Monique.....het is een hele leuke kaart!
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes en met te top 3 notering....super!
Groetjes Diny

Hermien zei

Dat is zeker een leuke bijkomstigheid als je in de prijzen valt. Je kaartje is weer prachtig.

Groetjes Hermien

Sarah - Crea S zei

Een absoluut prachtig kaartje! Wow, zo mooi en vrolijk door al die kleuren. Ideaal voor bij dit lente weer! Super dat je in de prijzen bent gevallen, terecht lijkt me ook zo! Liefs, Sarah

Daphne zei

Heerlijke, vrolijke voorjaarskaart!!
Mooie kleuren zo bij elkaar

Gerrina zei

Mooi hoe die houtnerf-structuur doorwerkt! Een idee dat ik zeker ook eens wil proberen! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Oh en vergeten: Dank je wel dat je met deze mooie kaart meedoet bij TIME OUT!

Shona Chambers zei

Absolutely love how you used the rainbow colours on your card, it looks fantastic and the floral image is beautiful. So very glad you shared this with us at TIME OUT!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...