zaterdag 11 februari 2017

Bloemen, bloemen, bloemen.....

Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan Daphne. Ik kom gauw bij je langs hoor. Hoop dat we elkaar flink inspireren!

Weekend! En een zoon die nachtdienst heeft, dus knutselen dan maar. Dat maakt geen lawaai šŸ˜‰
Heel vervelend! Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte van een achtergrondje toen ik een middagje aan het spelen was met Brusho. Soms vergeet ik gewoon dat ik ook nog Brusho, panpastels en bistre in een doosje heb zitten.


Ik heb eerst de stempel er op gestempeld en ingekleurd. Daarna afgeplakt en de brusho opgebracht. Op het laatst heb ik de tekst gestempeld en daar overheen clear embossingpoeder. Komt de tekst mooier uit. De het ingekleurde heb ik met de Zigmarkers gedaan. En over de bloemen zit de Wink of Stella. De ontvangster heeft hem inmiddels gekregen en was er blij mee.

Dan heb ik ook nog wat foto's van de Orchideeƫnhoeve. Dat is echt een aanrader. Wat is het daar prachtig! De beste periode is van November tot en met April.
Geert en ik hebben meer dan 350 foto's gemaakt. Hiervan een paar om te laten zien hoe mooi het daar is. Anders wordt het wel een hele lange blogpost.










Alleen de kleuren zijn al inspirerend voor het maken van mooie kaarten. We hebben 3 uur rondgelopen en foto's gemaakt. Ik heb deze foto's klein gehouden maar als je ze aanklikt krijg je ze wel groter te zien.

Ik wens jullie een heel fijn weekend. Geniet van het mooie weer maar vooral van elkaar!
Zo belangrijk....

Liefs Monique





16 opmerkingen:

Margreet zei

Wat heb je leuk en mooi gespeeld, Monique!
En wat een schitterende foto's!
xxx Margreet

Daphne zei

Prachtige kaart.
Wat een mooie kleuren, ze geven bijna licht.
Kan me voorstellen dat deze kaart blij ontvangen is.
Fijn weekend!

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke kaart! Hij knalt van het scherm. Mooi je foto's, wij zijn er vorig jaar geweest. Groetjes Joanne

marja kenter zei

Wat een kleurrijke kaart, mooi hoor.
groetjes Marja (moeder van Daphne)

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig kaartje hoor frisse kleurtjes. kom maar op met het voorjaar!!

Nicolette zei

Leuke kaart en wat zijn je foto's mooi!! Goed gefotografeerd.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kleurrijke kaart Monique. Heel leuk zoals je hem opgebouwd hebt met de verschillende materialen en technieken.
Je foto's zijn ook schitterend en geven zeker inspiratie.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Een prachtige kaart met deze vrolijke kleurtjes.
Leuk hoe je de kaart gemaakt hebt met verschillende materialen en technieken.
Ook hele mooie foto's heb je gemaakt.
Vanmiddag ook is aan het oefenen geweest met inkt en stempels...resultaat viel niet tegen nu nog een kaartje ervan maken.
Groetjes Marja.

!neke zei

Fraaie kaart !!!!!!
En je foto's ....prachtig !

groeten Ineke

GerJanne zei

Oh wat een supermooie kaart heb je gemaakt! Heel bijzonder! EN je foto's van de orchideeƫn hoeve zijn heel mooi! Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben met zijn tweetjes .
Fijn weekend verder!
GerJanne

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Monique.....schitterend hoor!
Zo te zien hebben jullie wel een hele leuke dag gehad met veel fotomomenten....wat ontzettend mooi allemaal!
Groetjes Diny

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! En wat een mooie foto's zeg, ik snap dat je daar veel fotos hebt gemaakt Liefs Sabine

Crealientje zei

Toppie kaart!
Heerlijk vrolijk.
Stempels mooi gecombineerd. Heel leuk gedaan.
De orchideƫn, ooohh mooi!
Hele mooie foto's.
Fijne zondag en groetjes Crealientje

lenywim35 zei

Mooie kaart Monique. Maar de fotoos van de orchideeen ..... wow .... Hier in de botanische tuin waren ze niet zo mooi, maar er zijn hier in de buurt schitterende kassen vol planten en bloemen. Ze staan bij ons een beetje te tanen. Na de vakantie wordt het weer beter. groetjes leny w

Rosina zei

Een schitterend en kleurrijk kaartje heb je gemaakt met je bistre en brusho zooo leuk gedaan...GEWELDIG!!!
em je foto's zijn oop schitterend...Wat een mooie bloemen zijn orchideeƫn toch...
Daar ga ik vast ook nog wel eens naartoe...vorig jaar zijn wij er ook geweest maar alleen foto's gemaakt met mijn telefoon...zo jammer dat ik mijn canon camera niet bij me had...

groetjes Rosina

Sarah - Crea S zei

Nog zo'n prachtige, vrolijke kaart heerlijk! En wat een mooie foto's, dat was vast genieten! Liefs, Sarah

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...