donderdag 16 februari 2017

52 Weeks to Christmas 7

Hallo allemaal,

met dit weer denk je toch helemaal niet aan een kerstkaart! En toch is het alweer donderdag.
De afgelopen dagen heb ik heerlijk gewandeld en weinig gefreubeld. Dat kan wel weer als het buiten bewolkt en miezerig is.

Mijn kaart voor vandaag is afgelopen jaar verstuurd. Dit was zo'n mooie lijn papier, dat ik daar gelijk een heleboel kaarten mee heb gemaakt. Het voordeel daarvan is, dat je niet met restjes blijft zitten.


Doen jullie ook weer gezellig mee bij 52 Weeks to Christmas?



Komende zaterdag gaan Anja en ik weer naar Hardenberg Creaweekend.
Zijn er nog meer die heen gaan?

Nu eerst maar eens wat aan het huishouden doen, kunnen we daarna weer lekker freubelen.

Iedereen een hele fijne dag gewenst!
Liefs Monique


29 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Monique. Veel plezier op de beurs dit weekend.
Nancy

Sabine zei

Hele mooie kaart! Prachtig gemaakt Liefs Sabine

Joanne kramer zei

Hele mooie kaart! groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi dit winterse kaartje Monique...mooie combinatie met dat kraft..
en veel plezier alvast bij het creaweekend in hardenberg...
groetjes Rosina

Margreet zei

Idd prachtig papier op dit mooie kaartje! Veel plezier op de beurs.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Hoi Monique,
Dit papier ademt sfeer uit en er zijn altijd mooie kaartjes mee te maken!
Dit was genieten afgelopen dagen hè! Doe je Anja de groetjes van mij en zaterdag heeeeeeel veel plezier in Hardenberg!!!!
Liefs van Gerie

Eri zei

Wat een mooie kaart Monique. Door het prachtige papier heb je niet veel nodig! Geniet van het mooie weer!
Groetjes, Eri

Diny zei

Het was ook lekker wandelweer de afgelopen dagen....wij zijn er ook op uit geweest.....heerlijk!
je kaartje is heel erg mooi geworden Monique....ik hou wel van deze kleurtjes! Veel plezier op de beurs....ik ga er niet heen.
Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een leuk modelletje is deze kaart. Het papier is inderdaad ook erg mooi om zo te gebruiken. Mooi gedaan. Groetjes Marijke.

Marja zei

Prachtige kaart ...is inderdaad heel mooi papier dat je gebruikt hebt.
Veel plezier zondag op de beurs...ben pas geweest dus blijf nu maar thuis ...niet dat ik niks meer nodig heb,kan blijven kopen haha.
Groetjes Marja.

lenywim35 zei

Prachtige kaart Monique. Dit papier is ook zo prachtig. Daar blijft geen snipper van over. Maar het geheel is ook zo mooi.
Vandaag naar de workshop van Marjan vd Wiel geweest. Was ook weer een prachtige kaart. Ik was alleen niet op tijd klaar. 2 x kramphanden en dan moet ik even rustig aan doen. Hij komt tzt wel op mijn blog. Ik wil hem zeker - net als de kaart van vandaag - een paar maal maken. Komt wel goed. grts leny

!neke zei

Mooie kaart , mooi papier ook !

groeten Ineke

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie kerstkaart Monique!
Dus je bent goed bezig monique begin je ook al af te vallen of valt het je tegen??
groetjes Anita

Caroline zei

Dit is inderdaad een hele mooie lijn! Wat slim dat je dan meteen een aantal kerstkaarten maakt.
Groetjes Caroline

marian zei

Heel mooi kaartje.
|Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
vandaag was het hier best wel somber, ik ben vanmiddag nog aan een kaart begonnen, die moet morgen eigenlijk af zijn, dan gaan we naar een bruiloft..Ik kon even niks met mijn hand, de zwelling is nu wel bijna weg..
Je kaartje is prachtig, mooi papier heb je gebruikt,
veel plezier zaterdag..
groetjes,
Ans

Epie zei

Prachtige kaart en mooi papier, met denneappels!
Wandelen is óók prachtig bij mooi wéér en een
hele gezellige zaterdag in Hardenberg :-)
Groetjes van Epie

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Monique!
Groetjes Suzan

Hermien zei

Het papier is al prachtig dus veel extra's heeft je kaartje niet nodig Monique. Veel plezier in Hardenberg.

Groetjes Hermien

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooi kerstkaart je groetjes maartje

Sylvia zei

Hele mooie kaart, Monique.Leuke kleurtjes en mooi papier..Veel plezier op de Beurs.

Groetjes, Sylvia.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Monique. Alles past heel mooi bij elkaar. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Mooie kaart met mooi papier. Veel plezier op de beurs.
Groetjes Nicolette

Danoesja zei

Hoi Monique
Wat een prachtige kerstkaart met dat mooie papier.
Ik vind het zo leuk om te lezen dat je je agenda in de gesso hebt gezet en daar iets mooi's van gaat maken, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat en hoe dat je alles gedaan hebt.....spannend hoor. Ik heb ook nog een notitieboekje in de gesso staan dus die zie je binnenkort wel verschijnen.
Heel veel plezier zaterdag in Hardenberg en doe Anja maar de groetjes.
Liefs, Danoesja

afke zei

Wat een mooie kerstkaart Monique en ik vind het zo knap dat je er dan meteen een hele serie van kan maken. Ook je kaarten hieronder zijn stuk voor stuk schitterend. En wat een mooie foto's van de Orchideenhoeve heb je gemaakt!
Veel plezier dit weekend in Hardenberg!
groetjes,
Afke

Freubelmina zei

Wat een prachtige papier heb je gebruikt, een mooie kaart!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

Angelique zei

Prachtige kaart, is heel erg mooi papier. Heel veel plezier in Hardenberg!
lieve groetjes Angelique

Chantal zei

Schitterende kaart, erg mooi papier.
Groetjes, Chantal S

Colien zei

Mooie kaart, gave kleurencombi!
grtz.Colien

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...