donderdag 9 februari 2017

Happy birthday

Hallo allemaal,

vandaag geen kerstkaart maar een doosje die al een poosje in de wacht staat en ik jullie wel heel graag wil laten zien. Even de stempelkaarten afwisselen šŸ˜‰
Het is een lade-easelkaart. Ik had er 2 gemaakt alleen is er eentje nog niet helemaal af. Maar die zal er vast zo uit gaan zien als deze.


In het laatje heb ik wat snoepjes ingedaan. Niet te veel want diegene die ik het gegeven heb, doet een dappere poging om af te vallen. Ik heb heerlijk wat bloemetjes geplakt die je eigenlijk niet op een kaart kunt plakken. (Vind ik hoor ;-) )

De stempeltjes zijn van Stampin Up. Altijd mooi met een bijpassende pons. 

De ontvangster was er blij mee, dus ik ook!

Vandaag ben ik er niet en een groot deel van de vrijdag ook niet. Maar vrijdagavond kom ik gezellig bij jullie langs. Geert en ik gaan een dagje uit. We gaan naar de Orchideeƫnhoeve in Luttelgeest.
Ik hoor daar zoveel goede berichten over. We nemen allebei een fototoestel mee en gaan ons dan uitleven op een andere hobby...hihihi. Verandering van spijs doet eten toch?

Ik wens jullie een fijne donderdag en ben benieuwd naar jullie creaties!

Liefs Monique

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een mooi kadoosje in deze heerlijke lentekleuren!
geniet van jullie dagje uit. Je zal daar vast veel mooie foto's kunnen nemen.
Benieuwd!
groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt Monique!
Jullie gaan er een leuk dagje van maken....gezellig hoor!
Groetjes en heel veel plezier,
Diny

Sabine zei

Wat een mooi lade-kaartje! En ik vind die bloemetjes hartstikke leuk. Heel veel plezier met jullie dagje uit. En ik ben wel benieuwd naar de fotos later Liefs Sabine

Margreet zei

Prachtig doosje, Monique...mooi papier en prachtige bloementoef.
Veel plezier met jullie dagje uit en je andere hobby!
Groetjes uit een zonnig Davos!
xxx Margreet

Eri zei

Een prachtig doosje om cadeau te geven! En wat een leuk modelletje.
Een fijne dag toegewenst tussen de orchideeƫn, het zal vast lukken om mooie foto's te maken.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi dit doosje in de vorm van een easelkaartje Monique....PRACHTIG...
en nu zullen jij en Geert wel tussen die prachtige bloemen en vlinders begeven...
Wij zijn er afgelopen zomer ook geweest ...waren toen op fietsvakantie in omgeving Steenwijk, maar de laatste dag regende het heel erg en als alternatief zijn we daar naar toe geweest toen...jammer maar ik had toen geen fototoestel bij...

groetjes Rosina

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie creatie is het geworden en gefeliciteerd met je winnende kaartjes! Leef je uit met je camera! Veel plezier!
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
je hebt een prachtig doosje gemaakt, inderdaad kun je zo wel je grote bloemen kwijt..Geniet van de orchideeƫn en je dagje weg..
groetjes,
Ans

Nicolette zei

Een heel mooi doosje Monique. Mooie details.
Groetjes Nicolette

Angelique zei

Prachtig doosje en hier kan je lekker grotere bloemen op kwijt. Heel veel plezier op jullie dagje uit.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

o, wat zullen jullie genoten hebben tussen al die mooie bloemen.
Het doosje is super mooi.

Groetjes Hermien

Scraptastisch zei

Prachtig kadootje Monique, je hebt weer iemand Flink verwend!!!!
Ik hoop dat jullie lekker genoten hebben bij de orchideeƫn en nu maar hopen dat de foto's gelukt zijn, hihi ik ben benieuwd?
Liefs van Gerie

Chantal zei

Een heel mooie creatie, mooie die grote strik erop.
Groetjes, Chantal S

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...