zondag 3 mei 2026

Let me tell ya 'bout....

Hallo lieve bloglezers,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met de nieuwe stans van Crealies. Ik had er tijdens het Art Event al eentje voor Laura gemaakt. Die is mooi geworden maar toch met de nodige foutjes. Ik wilde er nog eens een keer voor gaan zitten en nu is ie perfect. Al doende leert men....

Hier zitten heel veel uurtjes in. Onder meer een gezellige date met Henriët.

De basis is gemaakt op 2 A viertjes met de Oxide-inkten van Findit. En verder veel stempels van PaperArtsy gebruikt.







Op deze laatste foto heb ik een tekst geplakt. Dit liedje speelt vaak door mijn hoofd. Ik zong het ook vaak samen met mijn moeder en mijn zus in de auto....mooie herinneringen.


Dank jullie wel voor de reacties op mijn shadowbox voor Fender. Donderdag slaapt hij voor het eerst bij Laura. Dus het duurt nog even voordat hij hem ziet. Gelukkig zijn ze nu over, zijn alle spullen verdeeld en is de rust terug. Nu nog een huis voor Kevin. Irene vroeg of hij niet eerst kon huren. Dat kan, dan gaat ie de private sector in. Recht op urgentie heeft hij niet. Huren kost 1250 euro in de maand, kaal. Dat is gewoon niet te doen. 

Zelf kon ik afgelopen week niet helpen. Ik ben al sinds december, na de griep, intens moe. Ik dacht dat is conditie. Die ben je natuurlijk kwijt. Maar lopen, fietsen, het is allemaal teveel. Voor december kon ik een rondje van 12 km lopen. Nu is een kilometer al te veel. Vooral in het bos met heuveltjes. Dan krijg ik pijn op de borst. De fysio dacht een restverschijnsel van de griep (lees corona). De huisarts denkt nu aan het hart. I.v.m. diabetes. Dus het is nu wachten op een oproep van de cardioloog.

Verder gaat het heel goed hoor....
liefs Monique











 

9 opmerkingen:

Irene zei

Dat hier heel veel tijd en liefde inzit is overduidelijk te zien, echt super super mooi (en ingewikkeld 😉). De hele huizenmarkt is een drama en allemaal schrikbarend duur. Er komt vast een kentering want dit kan zo toch niet doorgaan?? Goed naar je lijf luisteren Monique, een fikse griep of longontsteking hakt er enorm in en vraagt soms maanden herstel!
XxIrene

Daphne zei

Wat een mooie creatie zeg.
Ik kan me voorstellen dat daar heel veel werk in zit maar het is héél erg mooi.
Wat gebruik jij toch altijd een mooie kleuren combinatie.
Wat een drukte en onrust bij jullie.
Ik hoop dat nu de rust wat het terug komen.
En hou jezelf in de gaten!! Goed om alles eens even helemaal na te laten kijken.

Nelleke zei

Ach Monique wat vervelend dat je zo moe bent steeds. Hopelijk valt het met je hart mee.
En ik hoop dat thuis ook de rust weer wat terugkeert.
Wat je wel laat zien is een prachtige kaart, wat een mooi model ook. Leuk dat je dat uit mag proberen en dan in de Monique stijl ( lees inkt) blijft. Succes met alles. Groet, Nelleke

Martha zei

Wat een leuke kaart, Monique
Lijkt me best ingewikkeld, maar het resultaat is super
Ach wat vervelend voor je dat je niet fit bent, goed luisteren naar je lichaam, hopelijk valt het mee!
Liefs Martha

!neke zei

Super mooi !!!!
En take care !!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in een heuse kleuren explosie. Heel gaaf dat pop-up gedeelte. Jeetje dat kan er ook nog wel bij dat je lichaam op gaat spelen maar vlak de stress die invloed heeft ook niet uit. Hopelijk kun je snel bij de cardioloog terecht, pas maar goed op jezelf.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtige creatie. Fijn dat Kevin en Fender nu tijdelijk een plek hebben bij Laura. Hopelijk laat de ingeschakelde hulp niet al te lang op zich wachten.
groetjes Hermien

Scraptastisch zei

Prachtige kaart Monique en het geeft niets als er heel veel uurtjes inzitten toch, zolang het ontspannende inspanning is. Je hebt wel wat afleiding nodig volgens mij na alle struggles in jullie gezin. Je lichaam zegt ho, even de rem erop. Kan nooit kwaad om even een medische check te doen bij zoveel klachten, sterkte en hoop dat je niet te lang moet wachten! Dikke knuf, 😘
xx Gerie

GerJanne zei

Nou, jouw bericht zie ik nu pas omdat ik ben gaan zoeken. Ik wist dat je een bericht zou plaatsen.
De kaart is echt top. Een best ingewikkeld stans, maar het ziet er echt gaaf uit!!
Sterkte weer een ik hoop dat je snel bij de cardioloog terecht kunt..

Een hete (kletsel)date 😂😂😂

Hallo, Vandaag een berichtje over de gezellige date met Henriët afgelopen vrijdag. Het was snikheet buiten, dus zaten we gezellig te kletsen...