zondag 10 mei 2026

Alles mag bij Knutsels en Kadootjes

 

Hallo, 

vandaag hebben we de reminder voor Knutsels en Kadootjes voor jullie. Mijn bijdrage is dit drietal aan labels. Ontstaan uit een A4 vol gekliederd met verf, inkt en stempels.  Dat was heerlijk om te doen. Daarna heb ik 13 uit een a4 gesneden en op een label geplakt.


Doen jullie ook gezellig mee? Er zijn al  heel veel mooie inzendingen. Maar er kunnen er nog veel meer bij natuurlijk. 

Dank voor jullie reacties op mijn vorige creatie. Ik lees ze met plezier.

Fijne dag, liefs Monique

6 opmerkingen:

Josje zei

Wat een leuke en kleurrijke labels

Eri zei

Oh, wat een prachtige kleurrijke labels Monique!
Groetjes, Eri

Martha zei

Mooie kleurrijke labels Monique
Mooi gemaakt
Liefs Martha

GerJanne zei

Schitterende labels! En ook jouw bericht kwam laat in mijn zijbalk. Vandaag pas...

Margreet zei

Wat een toffe labels. Hier hou ik wel van!

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige labels zijn het geworden en ja zo heerlijk dat "kliederen" met verf en inkt en zo
groetjes Alma

Ietsjes later Hieperdepiep Hoera!!

 Hallo allemaal, vandaag hebben we een reminder bij Knutsels en Kadootjes . HIEPERDEPIEP HOERA!! Er zijn al mooie inzendingen maar nog lang ...