dinsdag 19 mei 2026

Koffie en Creatie 2

 Hoi, hoi, 

vandaag ben ik er alweer met een 2e Koffie en Creatie. Na vandaag elke dinsdag. Als het allemaal meezit natuurlijk. 

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn eerste Koffie en Creatie! Dat maakt me blij en motiveert om door te gaan. Ook ik vind die lange filmpjes niets hoor, Martha en Alma (youtube). Elke week één techniek en daar lekker mee spelen.

Vandaag heb ik een techniek voor jullie waarvoor je alleen een beetje poeder en een stencil nodig bent. Met poeder bedoel ik bijvoorbeeld Dinkles van Lavinia, Infusions van PaperArtsy of Brusho. Dat is wat ik op voorraad heb. Er zijn nog veel meer natuurlijk waar je hetzelfde mee kunt doen. Op de foto hieronder zie je het eindresultaat.





Ik heb gebruikt:

Dinkles van Lavinia:



Alvast bedankt voor het kijken en laat me gerust weten welke techniek jullie graag een keer willen zien..












2 opmerkingen:

Martha zei

Ha die Monique
Dit filmpje heb ik ook gezien, zo leuk!
Het is net alsof je bij mij aan de keukentafel zit te babbelen, knap zoals je het doet en een leuk kaartje gemaakt!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Monique! Wat gaaf is dit weer! Die oude postzegels kwam ik pas ook nog tegen in een oud postzegelalbum.
En ik weet het niet zeker, maar ik heb nu een aantal keer achter elkaar een bericht voorgeprogrammeerd, zonder linken erin. Als het dan gepubliceerd is, zet ik de linken er pas in. Geen idee of dat helpt,maariklas iets over feed RSS of zo en dat heeft met de linken te maken. En tot nu toe gaat het dus goed bij mij.

Ietsjes later Hieperdepiep Hoera!!

 Hallo allemaal, vandaag hebben we een reminder bij Knutsels en Kadootjes . HIEPERDEPIEP HOERA!! Er zijn al mooie inzendingen maar nog lang ...