woensdag 20 mei 2026

Een vriendinnendagje

 Afgelopen maandag zijn Henriët en ik samen weer aan de freubel gegaan. Ik moest mijn punchboard meenemen. Dus daar zijn we mee aan de slag gegaan, Nadat we eerst een mok thee en een stukje appeltaart naar binnen hadden gewerkt. En natuurlijk kletsen.


Daar waar Henriët voor zachte kleuren ging, wilde ik knallen. Dat is wel gelukt denk ik.
Ik heb gewerkt met de stempels van Alison Bomber van PaperArtsy. Dat is toch wel mijn favoriete merk stempels. 

Vandaag heb ik mijn echo van het hart gehad en bloed laten prikken. Nu nog een weekje wachten totdat ik naar de cardioloog mag. Morgen met Laura naar het ziekenhuis voor een maagonderzoek. En dan aan het einde van de middag weer een huis kijken met Kevin. Zo blijf je wel in beweging.

Nu eerst maar eens een avondje knutselen straks. Ik zie dat ik met mijn vorige bericht nog niet ben verschenen. En zag net dat er bij Henriët ook nog maar 1 iemand had gereageerd. Het wordt er niet leuker op zo. 





7 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een gaaf tafereeltje zeg! Heb je de rand met de punchboard gemaakt of met een stans van Crealies? Maakt niet uit, hij is gaaf. Hopelijk valt het onderzoek allemaal mee, of dat er wel een oorzaak gevonden wordt van je klachten, dan weet je waar je aan toe bent.
Ja blogger doet raar, vanmorgen kwam mijn bericht direct op het blog. De vorige duurde heel lang. Ik maak mij er maar niet zo druk om, helpt toch niet. Groet, Nelleke

Colien zei

Heel gaaf, weer een mooie boxcard en heerlijk die felle kleurtjes!
Sterkte met alle onderzoeken, zowel voor jezelf als Laura. En we duimen dat Kevin binnenkort een geschikt huis vindt....
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke felle kleurtjes, ze spatten van mijn scherm, leuke stempels heb je gebruikt
veel sterkte met alle onderzoeken
groetjes Ellen

Martha zei

Wat een kleurrijk shadowboxkaartje, Monique
Heel vrolijk gemaakt,
Hopelijk is het resultaat van de onderzoeken positief!
Sterkte ermee!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk wat je nu laat zien, het knalt echt wel. Het is een klein kunstwerkje. Hopelijk volgen er goede uitslagen waar je wat mee kunt zodat je weet waar je klachten vandaan komen. Het bloggen wordt er zeker niet leuker op. Mijn kaart voor vandaag stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen. Ook kan ik bij sommige mensen niet reageren. Als ik druk op reactie plaatsen krijg ik error, can not be found. Dat komt vast omdat Blogger hem nog niet gepubliceerd heeft. Ik vind er echt helemaal niets meer aan.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Deze Creatie is er helemaal van jou, de kleuren, de stekels die je gebruikt hebt...... mooi hoor.
Altijd leuk om samen met een knutselvriendin zoiets te maken en dan kijken naar het eindresultaat. Het is héél anders dan wat Henriët gemaakt heeft, maar toch dezelfde Creatie. Leuk om te zien.

GerJanne zei

Oh ja heel gaaf! En jij hebt dat punchboard dus ook. Ik moet mijn K&K DT dag creaties nog afmaken.
Drukke dag had je! En nu uitkijken naar je verjaardag!

Ietsjes later Hieperdepiep Hoera!!

 Hallo allemaal, vandaag hebben we een reminder bij Knutsels en Kadootjes . HIEPERDEPIEP HOERA!! Er zijn al mooie inzendingen maar nog lang ...