Hallo,
vandaag hebben we de reminder voor Knutsels en Kadootjes voor jullie. Mijn bijdrage is dit drietal aan labels. Ontstaan uit een A4 vol gekliederd met verf, inkt en stempels. Dat was heerlijk om te doen. Daarna heb ik 13 uit een a4 gesneden en op een label geplakt.
Doen jullie ook gezellig mee? Er zijn al heel veel mooie inzendingen. Maar er kunnen er nog veel meer bij natuurlijk.
Dank voor jullie reacties op mijn vorige creatie. Ik lees ze met plezier.
Fijne dag, liefs Monique

6 opmerkingen:
Wat een leuke en kleurrijke labels
Oh, wat een prachtige kleurrijke labels Monique!
Groetjes, Eri
Mooie kleurrijke labels Monique
Mooi gemaakt
Liefs Martha
Schitterende labels! En ook jouw bericht kwam laat in mijn zijbalk. Vandaag pas...
Wat een toffe labels. Hier hou ik wel van!
prachtige labels zijn het geworden en ja zo heerlijk dat "kliederen" met verf en inkt en zo
groetjes Alma
Een reactie posten