zondag 1 september 2024

Time to travel

Vandaag is het tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. En deze keer is het thema "Alles vliegt". We willen iets op de kaart zien dat vliegt. Mijn voorbeeldkaart heeft allemaal vliegtuigjes. In november gaat Laura voor een maand naar Nieuw Zeeland. Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. In oktober is ze klaar met haar studie. Gaat dan een maandje weg en als ze weer komt begint ze aan een nieuw hoofdstuk. Een baan en toch ook weer aan de studie. 

Herinneringen maken is heel belangrijk. En dat gaat haar vast lukken.

Doen jullie ook gezellig mee? KLIK DAN HIER... om ook de mooie voorbeelden te zien van mijn DT maatjes.

Ik ga lekker aan de knutsel vandaag. Jullie ook? Of gaan jullie erop uit vandaag?

Groetjes, Monique
 

7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie blauwe achtergrond met daarin de vliegtuigjes verwerkt leuk effect
groetjes ellen

Martha zei

Prachtig kaartje Monique
Wat leuk voor je dochter, heerllijk op reis en danbweer opnieuw beginnen
Fijne dag liefs Martha

Henriët zei

Wat maakte je een mooie kaart voor Laura. Wat zal dat een mooie reis worden,
Ik heb vandaag een rommeldagje: haken, knutselen, lezen en niks doen. Ben een beetje onrustig maar dat zal wel te maken hebben met de start van het nieuwe schooljaar morgen.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Wat een leuke kaart met die geweldig leuke achtergrond. Wat spannend voor Laura (en jullie) een hele maand naar Nieuw Zeeland. Ik hoop dat ze daar veel mooie herinneringen maakt.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Ik dacht "ha, Monique is ook weer terug van vakantie" en dan lees je zo'n titel, maar die is dus bedoeld voor Laura. Heel toepasselijke teksten voor de gelegenheid, een leuke kaart.
Wat stoer van Laura om zo ver op reis te gaan, maar ook goed van haar dat ze weet wat ze wilt en hoe. Wat zal je trots op haar zijn!
Heb jij een fijne vakantie gehad in Schotland?

GerJanne zei

Ah wat gaaf dat deze voor Laura is! En ze gaat dus in november! Slim bekeken! Zo benieuwd hoe ze het gaat hebben! Je kaart voor haar is heel gaaf!

Marjan zei

Spannend voor Laura, het is een eind weg, maar gelukkig niet voor zo lang. Erg toffe kaart voor haar in die mooie blauwtinten, heel toepasselijke teksten!

Lekker veel kleurtjes...

 Hallo allemaal, vandaag een kaartje die ik niet zo vaak maak. Er komt namelijk geen inkt aan te pas. Het is een kaartje voor de dochter van...