zondag 14 juli 2024

Wat neem je mee op vakantie

Vandaag is het tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. De beginpost kon ik niet redden maar voor de reminder had ik iets meer tijd. Ik ga op vakantie en ik neem mee..... een wegenkaart. Op de foto is nog van Italie... In die van de komende vakantie naar Schotland kan ik nog niet scheuren. Die zijn we nog hard nodig.


Het is een heel klein kaartje. Henriët en ik hebben op de ArtSpecially een klein plastic mapje gekocht. Met de bedoeling daar elke week iets in te maken. Ik zag hem laatst bij haar op het buro liggen maar zelf had ik er nog niks mee gedaan. Bij deze nu wel. 

De achtergrond is opgebouwd met stukjes wegenkaart en boekpapier. Daar ben ik met gesso overheen gegaan en uitgesmeerd met een babydoekje. Vervolgens heb ik er een mooie stempel overgestempeld. Deze kreeg ik voor mijn verjaardag van Gerie. De bloemen heb ik ingekleurd. Daarna heb ik met een penseel een streep zwarte gesso erop gesmeerd waar ik met een witte gelpen de tekst roadmap heb opgeschreven. Daar nog weer een stukje wegenkaart opgeplakt. De randjes met Vintage Photo bewerkt en klaar was mijn kaartje.

Ik heb al hele leuke inzendingen voorbij zien komen maar er kunnen er natuurlijk nog veel meer bij....

Geert en ik gaan in de bouwvak op vakantie naar Schotland. Daar gaan we op de laatste avond naar de Royal Edinburgh Military Tattoo. Een vriendin maakte me er op attent. Het lijkt me zo gaaf.... Daarna overnachten we nog een nacht in een heus kasteel... Dan is de vakantie toch echt af. Hieronder een filmpje van de vorige Tattoo.


Liefs en tot gauw, 

Monique



10 opmerkingen:

Angélique zei

Weer een "echte Monique", al die laagjes en verschillende materialen die een mooi geheel vormen, je bent er een kei in.
Prachtig, naar Schotland, ik ben er als kind geweest en heb er nog mooie herinneringen aan (en pssst, het is echt waar van die kilts.... 🤭)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de leuke details alles past zo mooi bij elkaar
al vast een fijne vakantie in Schotland
groetjes ellen

Daphne zei

Wat heb je dit weer mooi opgebouwd en als ik dan lees dat het een klein kaartje is vind ik het extra knap gemaakt.
Leuk, de stoere landkaart gecombineerd met vlinders.
En ook leuk trouwens om zo'n mapje te kopen samen met een knutsel maatje een dan te vullen met 9 kleine kaartjes, ik ben benieuwd hoe die er over een poosje uitziet.

Henriët zei

We hadden een goed plan met het kleine boekje, alleen is de uitvoering tot nu toe nog niet gelukt. Wie weet ooit als we het minder druk hebben......
Maar je kaartje is erg leuk. Super hoe jij weer zo veel weet te verwerken op zo'n klein kaartje.
Alvast een fijne vakantie. Schotland is mooi! Vergeet je camera niet.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Wat gezellig dat je ven langs kwam op mijn blog, Monique. ik kom natuurlijk even bij jou kijken ook. Mooi is je kleine kaartje, prachtige opbouw! ik wens je een geweldige vakantie in Schotland!

Margreet zei

Wat kun je veel op dat kleine kaartje laten zien. Heel mooi gemaakt.
Schotland is gaaf. Ik ben er jaren terug met Femke geweest. Helaas niet naar de Tattoo, maar die heb ik wel een keer op TV gezien. Echt de moeite waard (zeker in het echt).
Heel veel plezier!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Daar kom ik nog aan tuffen, hihi
Wat een leuk mapje om kleine kaartjes in te doen en wat is ie weer tof, de roadkaart en bookpapier is mooi bedacht Monique en wat leuk dat je de stempel al hebt gebruikt, mooi om te zien! Ik dacht huh ... Monique neemt een tattoo? maar nee dit noemen ze ook zo, leuk het filmpje! Ik wens jullie een hele fijne vakantie in Schotland en lekker genieten daar! Mijn vakantie zit erop en jij hebt het nog te goed! Geen idee wanneer de bouwvak begin? in ieder geval veel plezier dan! xx Gerie

Martha zei

Mooie creatie Monique
Zo leuk met die landkaart en prachtig stempelwerk
Heel veel plezier op vakantie
Liefs Martha

Lucy zei

I want to share my testimony with you all here on how to get finance from Mr Pedro who offers loans to individual and corporate at the rate of 2% in return. I stumbled upon his contact details online then I decided to give it a try. Then all my effort was not in vain because Mr Pedro granted me a loan of 820,000.00 USD to expand my business in which many banks have declined my request, but Mr Pedro approved my loans. I'm so grateful for what he and his loan company did for me and hopefully I will be paying yearly payment which is really good for me as a startup business owner. I will recommend his contact details Email address and WhatsApp number via (pedroloanss@gmail.com +393510140339)

Alexander Juan zei

Is er hier iemand op zoek naar een lening?
Dhr. Pedro en zijn werkende leenbedrijf hebben mij een lening van 400.000 euro geleend nadat ik een financiële situatie in mijn leven heb meegemaakt. Dhr. Pedro werkt samen met een gerenommeerd leenbedrijf dat leningen verstrekt tegen het zeer lage tarief van 2% van elk soort lening dat u wilt aanvragen, zolang u eerlijk en betrouwbaar bent.
Iedereen die op zoek is naar een lening kan contact opnemen met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com WhatsApp: +393510140339

Hoe doet een bij? Bzzzzzz.....

 Hallo allemaal, daar ben ik ook eens weer. Want vandaag begint er een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. En ondanks dat er 6 weken...