woensdag 3 juli 2024

Nurture Nature

Hoi, hoi,

vandaag een kaart die ik heb laten zien tijdens de live op Pronty Crafts and Friends.
De achtergrond gemaakt met inkt en acrylverf. De stempels zijn van PaperArtsy. Ik vind ze geweldig. Ik heb ze op restpapier gestempeld en uitgeknipt.





Mijn lives zijn te groot om te uploaden op het blog maar je vindt hem HIER terug. Vrijdag laat ik het eindresultaat zien van de live....

Wij gaan zo naar de diploma uitreiking van onze schoondochter. Zij is klaar. Nu kan Kevin in september beginnen met de VAPRO C opleiding. Zo lossen ze elkaar mooi af.

Lieve groet, Monique


5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele mooie, frisse creatie geworden Monique. Mooie sprekende kleuren en inderdaad hele gave bloemen.
Fijne dag nog.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Heel erg mooi !!!!
Fijne dag !!
groeten Ineke

Martha zei

schitterend creatie, Monique
heel mooi en sprekend gemaakt!
ik ga nog even kijken bij je link...
liefs Martha

GerJanne zei

Heel gaaf Monique! Dat zijn echt mooie stempels!
Wat goed dat Triscilla haar diploma heeft. Gefeliciteerd voor haar! En inderdaad, slim om elkaar af te wisselen.
En dat boekje was zeker hee leuk!! Twijfelde je daaraan? Het is zo'n leuk aandenken!

Angélique zei

Het is zo'n vrolijke kaart, heel gaaf gemaakt met al die verschillende materialen. De live was weer heel leerzaam.
Ik vind het leuk dat ik nu ook eens een idee kreeg waarmee ik jou kon inspireren (een blaadje met bleek insmeren en afdrukken). Ik probeer wel nog steeds te voorkomen om vieze vingers te krijgen, haha.
Wat goed van Triscilla! Nu is de beurt aan Kevin.

Dare to be different, color up your life...

 Vandaag heb ik voor jullie het eindresultaat van de live, die je kunt vinden via mijn vorige post, van afgelopen dinsdag. De bloemen heb ik...