woensdag 29 maart 2023

Mijn date met Henriët

Hallo allemaal,

vandaag ben ik er weer eens met een Artjournalpagina. Vorige week maandag hebben Henriët weer heerlijk een dagje zitten freubelen. Henriët had een drukke week achter de rug en geen tijd gehad iets voor te bereiden. Géén probleem, lekker freewheelen is ook fijn. Dus zien jullie bij Henriët iets heel anders. De achtergrond, de uil en de cirkel heb ik bij Henriët gemaakt. Daarna kon ik even niet verder. Ik wist dat ik thuis nog heel veel had liggen wat ik graag wilde gebruiken. Dus heb ik hem thuis afgemaakt. 


 Ook heb ik nog een kaartje voor Fender gemaakt. Die laat ik vrijdag zien. Zaterdag is ie al weer 4 maanden oud. De tijd gaat snel. Het is een heerlijk kereltje en lacht de hele dag!

Voor nu stop ik er mee, ik heb een poetsdag. Soms moet dat ook gebeuren 😏
Dank voor jullie berichtjes. Ik doe mijn best bij jullie langs te komen.

Liefs Monique

9 opmerkingen:

Martha zei

Wat mooi Monique
Prachtige combinatie en dat uiltje komt er zo op uit
Fijne dag liefs Martha

Diny zei

Wat een prachtige kaart Monique....daar zit veel werk in!
Ik ga nog even bij Henriet kijken.
Groetjes en een fijne (poets) dag,
Diny

Josje zei

heel mooi gemaakt Monique

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, prachtig al die veren in de achtergrond en de cirkel.

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond met verschillende kleurtjes mooie stempel heb je gebruikt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige pagina in warme kleuren Monique, doet me aan herfst denken hihi. Heel gaaf die achtergrond. Poets ze, ik ben net klaar.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wauw, echt weer een creatie die uit jouw handen komt.
Wat een mooie.
De kleuren, prachtig.
Leuk om een date te hebben af en toe.

GerJanne zei

Ja zo'n poetsdag moet zeker af en toe gebeuren! E dan kan het maar zo zijn dat je een emmertje tijd vindt! Klopt?
Je kaart is heel mooi geworden en inderdaad heel anders dan die van Henriët! Ben benieuwd naar je kaartje voor Fender....

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart, ik zie deze stempel en laat ik die nu zelf ook hebben, nog ongebruikt zelfs...
gr alma

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...