zondag 6 november 2022

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal vanuit Epe waar we ons jaarlijks weekendje hebben van Knutsels en Kadootjes. En ik kan je vertellen dat het weer reuze gezellig is! En heel vaak valt de reminder in ons weekend. Dus hierbij mijn voorbeeld voor de challenge "In het Bos".

Het is een lantaarntje geworden. Crealies heeft een hele leuke uitgebracht. En Anna Blankina zei dat ik vast wel iets met mixed media zou gaan doen. Dat heb ik me geen 2e keer laten zeggen natuurlijk. Er zit veel werk in. Ik heb er een bonbondoosje van gemaakt. De onderkant heb ik los gelaten. Als ik hem weggeef met bonbons erin, doe ik er een strik om. Als ze hem nadien met een elektrisch lichtje willen gebruiken kan dat ook. Hier volgen een paar foto's van alle kanten.









Het lintje was een dingetje maar ik heb het als volgt opgelost:

Eerst heb ik het vierkantje uit het restje van het raampje gestanst, in het midden een gaatje gemaakt met de Crockodile tang. Het eyeletje erin, lintje erdoor en vervolgens op de bovenkant met 3 D lijm geplakt. Dat was het makkelijkst.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Een herfstig lantaarntje met natuurlijk weer de paddenstoelen want daar staat het bos natuurlijk weer vol van.

We hebben al heel veel leuke inzendingen maar er kunnen nog veel meer bij! Het is dit weekend echt knutselweer 😉 KLIK HIER om mee te doen.

Wij knutselen tot een uurtje of 4, dan gaan we afsluiten in de pizzeria, gaan de meesten naar huis en blijven GerJanne en ik achter om maandagmorgen het huisje weer netjes achtergelaten. Niemand die kan zien dat 6 vrouwen daar een wild knutselweekendje hebben gehad 😂😂😂😂😂😂

Heel veel liefs en de groeten uit Epe!

Monique

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige lantaarn. Supermooi gemaakt. Nog maar veel plezier met je dt maatjes. Groeten Trijntje

Daphne zei

De achtergrond met daarop de mooie felle kleurtjes van de paddenstoelen en bladeren enzo, wat is dat mooi!!
Wat een leuke creatie is dit, een hele leuke decoratie in je huis.
Fijne dag vandaag en weet smakelijk.

Morgen goed stofzuigen hoor, ze willen geen glittertje meer zien als jullie weg zijn

Henriët zei

Een prachtige lantaarn! Ik geloof graag dat daar heel wat werk in is gaan zitten. En inderdaad een leuk cadeautje met chocola er in.
Jullie zullen je vast wel vermaken daar in Epe. Kletsen, knutselen en lekker eten, dat is jullie wel toevertrouwd.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie lantaarn met het leuke dp en details wat een werk
gezellig wekend nog met z'n allen
groetjes ellen

!neke zei

Wat een mooi object dit lantaarntje !!!
Decoratie helemaal top !
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

hoe leuk is da!!!! Kei tof
Very sweat card.
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

karin zei

Een prachtige creatie dit lantaarntje.
Geniet nog van jullie knutselweekendje.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk hoor dat jullie steeds zo'n gezellig weekend houden en het is zeker ideaal knutselweer. Ik vind je lantaren beeldig, die zou heel leuk staan in een hoekje op mijn bijzettafel hihi. Heel mooi gedecoreerd in een originele stijl. Nog veel plezier Monique.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een prachtig model lantaarntje, supermooi gemaakt en wat een werk!
groetjes Alma

Martha zei

Wat mooi gemaakt Monique
Dit lantaarntje in mixed media stijl!
Knap gemaakt!
Lekker zo'n weekend knutselen!
Liefs Martha

Colien zei

Zo gaaf, echt heel mooi gemaakt!
Het was ontzettend gezellig en ik heb genoten van je workshop, helemaal top!
Afsluiten bij de Italiaan was ook een succes en zo fijn dat jullie er morgenochtend voor zorgen dat alles weer spik en span is, doe je best :)
grtz Colien

Gerrina zei

Wow wat een super mooi project! Gaaf gemaakt en zo inspirerend! Ik blijf er maar naar kijken... Groetjes, Gerrina

Elly zei

Wow wat een prachtige creatie.
Ja begrijp het met het draadje, had ik met mijn kersthangers ook, maar hihi we komen er wel uit.
groetjes Elly

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...