zondag 31 juli 2022

Een easelkaart bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

dank jullie wel voor het kijken en de reacties op mijn vorige blogpost. Vandaag start er bij Knutsels en Kadootjes weer een nieuwe challenge. Dit keer willen we graag een easelkaart zien. Ik zat volop in het promoten van Pronty's Sealife collectie dus dan ook een easelkaartje met vissen erop.


 

Hebben jullie al vakantie? Of gehad? Ik ga nog 2 dagen met Laura en de cabrio naar Teuteburger wald. Lekker toeren en bochtjes draaien. Verder lekker aan de knutsel en relaxen. Geert gaat na 7 weken weer offshore. Hij vakantie, ik vakantiešŸ˜‰

Ik wilde niet meer vertellen over alles wat hier thuis gebeurt. Nou, dat is 1 post gelukt. Maar in feite is mijn blog mijn dagboek en ik wil het gewoon weer oppakken. Dus af en toe komt er naast alle leuke dingen ook wel eens "shit"voorbij.

Op een brakke dag van gisteren na, gaat het hier best goed. We hebben de babykamer in elkaar gezet bij Kevin en Triscilla. Ik moet zeggen dat een Ikea kast makkelijker is. Ik heb een nieuwe fiets gekregen. Na 2 kilometer zei de accu dat ik het zelf moest doen. Nou dat heb ik geweten. Cardio in de sportschool is er niets bij....hahaha. De accu was niet meer te bestellen. Zo jammer, een 12 jaar oude fiets die er nog als nieuw uitziet, kun je zo naar de schroot brengen....

Maar ik dwaal totaal af. Het gaat vandaag om de nieuwe challenge bij K&K. Doen jullie gezellig weer mee? Voor de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes klik je HIER.

Fijne zondag, liefs Monique

12 opmerkingen:

AngƩlique zei

Oh, het is een plaatje! Vrolijk en toch rustgevend.
Veel plezier met je nieuwe fiets. Leuk, de babykamer klaarmaken, dan wordt het wat tastbaarder.
Veel plezier in Duitsland, wij gaan over 5 weken 2 weken naar het Harzgebergte, ik heb er zo enorm veel zin in.

Josje zei

Wat een leuke kaart is dit monique groetjes Josje

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique. Leuke klusjes zo'n babykamer in elkaar zetten. Hier zitten we nog middenin de vakantiemodus vorige week zijn we een midweek naar de Veluwe geweest met z'n drieƫn want Bas was met vrienden op pad naar Kos. Aan het einde van de middag mag ik Bas en zijn vrienden halen op Eindhoven Airport lekker dichtbij. En dan hebben we nog lekker 2 weken aan huis we zien wel wat het ons allemaal nog brengt.

Groetjes Hermien

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie en vrolijke kaart. Ook zo’n leuk model.

Nelleke zei

Hoi Monique,
Mooi hoe je de easelkaart gemaakt hebt met prontyartijelenvgeloof ik. Dan zijn mooie dingen een babykamer in elkaar zetten, hier druk geweest voor dochterlief maar nu genieten we cancelen week vakantie in Lemelerveld. Balen dat de accu kapot is. Kon die niet meer gereviseerd worden? Daar hebben wij goeie ervaringen mee. Een bedrijf in Meppel die dat doet. Groetjes Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie easelcard met een leuk onderwaterwereldje erop Monique. Leuk hoor dat je oma wordt en mee kunt helpen aan de babykamer. Veel plezier op je uitje.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

Je kaartje ziet er erg leuk uit, de achtergrond goed gelukt, geslaagd dus
grtjs,martina

Colien zei

Heel mooie easelkaart met de leuke spulletjes, de achtergrond is prachtig!
Veel plezier met Laura, gezellig om samen bochtjes te draaien.
Wij gaan morgen naar Overijssel voor een weekje, onze 2e vakantieweek. De eerste waren we thuis, even tot rust komen voor ons en Briep. Ze doet het best goed zo zonder zicht...
grtz Colien

GerJanne zei

Ah... ja dat had ik dus nog niet gelezen! Vandaar mijn vraag ;-)
Maar je kaart is in elk geval super. Mooie achtergrond voor de zeedieren...
Heel veel plezier met Laura!

Martha zei

Prachtig zeekaartje Monique
Geniet van je uitje
Fijne tijd liefs Martha

Margreet zei

Prachtige easel in de onderwatersfeer.
Wat leuk dat je oma wordt!
Veel plezier met rondjes draaien.
Balen van je fiets!
xxx Margreet

Angelique zei

Prachtige maritieme kaart en dan nog wel in een easelmodel. Dat is dan wel een heel leuk karweitje om de babykaartje in elkaar te zetten. Genieten van al die dingetjes. Ik heb wel eens van mijn moeder gehoord dat zonder accu bijna niet te fietsen valt op een elektrische fiets.
Vakantie hebben we niet meer maar nog wel heel wat drukte voor de boeg. Nick wordt 50 eind vd maand en die geeft een feest. En het weekend erna gaat Demi samenwonen dus we weten wat we moeten doen.
lieve groetjes Angelique

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...