zondag 30 januari 2022

How lucky that two should meet.....

 Hoi, hoi,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. De komende 4 weken hangt er liefde in de lucht! Telkens als ik dat typ gaat er een liedje door m'n hoofd... Maar het moet deze keer een kaart of een creatie zijn. Ik heb gekozen, hoe kan het ook anders, voor een AJ-pagina. Ik verstuur geen liefdeskaartjes 😉. Maar ik heb een stempel van Crafty Individuals die ik graag wilde gebruiken. Ik wist bij het samenstellen van de nieuwe challenge al dat het die moest worden. Het is geen stempel die je elke dag gebruikt. Maar ik zal hem laten zien...


 Ik wilde deze keer de ondergrond niet helemaal bedekken. Meestal lukt me dat niet en heb ik de hele pagina al weer vol gekliederd. Ik heb eerst gesprayed met een glitterspray. Daarna heb ik een gelli plate achtergrond opgeplakt. Eentje die ik vrijdagavond tijdens de live bij HV niet heb gebruikt. Met bloemen van Rubberdance en wat achtergrondstempels van StudioLight heb ik het afgemaakt. Het stelletje met hondje heb ik op vloeipapier, wat in schoenendozen zit, gestempeld. Daarna de jasjes en het hondje ingekleurd met ecoline brushmarkers. Ook de bloemen heb ik daarmee gekleurd. De tekst zat bij het doosje in maar is niet van CI. Van wie wel, weet ik niet. Ik heb hem er waarschijnlijk bij in gestopt om dat hij er zo mooi bij past.

"How lucky that two should meet, to make each others life complete.

Mooie tekst toch? Als het jullie leuk lijkt om mee te doen bij Knutsels en Kadootjes, klik dan HIER. Daar vind je ook de andere mooie voorbeeldkaarten van onze gastdesigner Nelleke en het DT. Irene heeft deze challenge een leuke prijs gedoneerd. Dus het meedoen zeker waard! Maar ook zeker om iedereen te inspireren met jouw kaart/creatie! 

Ik ga vandaag een tutorial voor het blog van HV maken. Die moet morgen online. Even vergeten door de lives en de challenges van K&K en Pronty. Maar komt allemaal goed.

Dank voor jullie leuke reacties op de Date-kaartjes. Ik waardeer dat enorm! 

Liefs Monique




19 opmerkingen:

Marja zei

Leuke pagina voor in je art journal Monique!
Mooi hoe je alles weer verwerkt hebt op je pagina.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Prachtig creatie. Supermooi gemaakt met inkt en de prachtige stempel

De kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Wat een gave creatie Monique, erg knap hoe jij dit allemaal verwerkt,voor mij is het algebra Hihi.
Maar bedankt want nu heb ik dat liedje ook in m’n hoofd zitten!!
Fijne zondag xx

Henriët zei

Een hele mooie pagina heb je gemaakt. Mooi met de tekst en het stelletje met hun hond. Die hond had volgens mij zwartwit moeten zijn 😉
Ik ga nadenken wat ik ga maken voor deze chalenge.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Wow, wat heb je deze pagina mooi gemaakt, alles klopt. De tekst is inderdaad super en past perfect bij de stempel. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Succes vandaag, maak er wat moois van.

Daphne zei

Oh, wat vind ik dit mooi.
Wat een lieve afdruk en wat lief, die hond ertussenin.
De tekst is inderdaad mooi.
Hoezo die jij hem liefde kaartjes??
Tuurlijk wel, steeds als je een kaartje stuurt zit er liefde in, kijk maar eens goed🥰

!neke zei

Super gave kaart !!!!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Hmm, heel tof, ga proberen mee te doen met jullie challenge
https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

marja kenter zei

Ik ben het helemaal met Daphne eens Monique, heb er niks aan toe te voegen (zo handig als zij reageert en daarbij onder woorden brengt wat ik ook voel). Prachtig is dit.
liefs

Gerrina zei

Een van mijn lievelingsstempels van CI! En wat een mooie achtergrond ervoor! Makkelijk zoals jij 'm eerst op vloeipapier afdrukt; geeft ook een zacht effect! Fijn weekend!

Hermien zei

Een super mooie pagina Monique. Succes met je voorbereidingen voor HV.

Groetjes Hermien

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige pagina, zoveel op te zien. heel mooi
groet Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge en een beetje liefde kunnen we allemaal gebruiken toch 😉? Je hebt een hele mooie pagina met die leuke stempel en je inkten gemaakt Monique.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een gave pagina Monique....en die tekst is helemaal waar!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een toffe pagina, Monique....en een mooie tekst!
xxx Margreet

Martha zei

Wat heb je er een kunstwerkje van gemaakt, Monique
heel mooi met die pracht achtergrond en die stempel is zo leuk!
Erg mooi!
succes met de tutorial
Liefs Martha

GerJanne zei

Ah wat is dit mooi! Zo leuk dat je een pagina ervan maakte. Bowie tussen Geert en Monique in... Heel mooi! Ben benieuwd naar de tutorial.

Kaartvanjosje.blogspot.com zei

Wat heb je dit mooi gemaakt monique

Gerrina zei

Hoi Monique, Je schreef in een reactie dat je voortaan op FB zou reageren, Zou ik niet doen als ik jou was; dan moet je een jaar wachten op iets nieuws! Ik loop daar namelijk een jaar achter met dingen laten zien, alleen af en toe plaats ik er wat nieuwers op... Vind namelijk niet veel aan dat "snelle" gedoe van even een like en dan weer weg +heb ook geen tijd om dat ook nog goed bij te houden... Op een blog kun je daarnaast ook alles veel makkelijker terugvinden in plaats van je een ongeluk te scrollen en je af te vragen waarom je van sommige wel ziet dat ze iets geplaatst hebben en van andere niet... lijkt zo random... Groetjes, Gerrina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...